اگر شما در حال برنامه ریزی گذراندن تعطیلات در آفریقا هستید، بهتر است آنگولا را در لیست کشورهایی که بازدید می کنید قرار دهید. چرا آنگولا، در درجه اول کشور آنگولا دارای پارک های ملی متعددی می باشد که علاقه مندان به حیات وحش را شگفت زده خواهد کرد. این  پارک های ملی از گونه های در معرض انقراض حفاظت می کنند و اگر می خواهید شاهد آن گونه جانوران باشید،آنگولا مقصد درستی است. علاوه بر پارک های ملی، این کشور پر از آبشارها، قله کوه و موزه ها است. کشور آنگولا در جنوب قاره آفریقا واقع شده و جز هفت کشور بزرگ این قاره می باشد و از غرب با اقیانوس اطلس هم‌مرز است. پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت آن شهر لوآندا است . وبسایت برترین جاذبه ها راهنمای مسافرت به آنگولا با بازدید از مکان های توریستی آنگولا را ذکر کرده است ، همچنین معرفی جاذبه های کشورهای ناشناخته جز اهداف این مطلب می باشد .


 

15. موزه ملی مردم شناسی آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

Museu Nacional de Antropologia یا موزه ملی مردم شناسی واقع در شهر لوآندا است . قطعا یکی از مکان هایی است که اگر می خواهید بیشتر در مورد مردم آنگولا بدانید می توانید بازدید کنید . این موزه در تاریخ 13 نوامبر 1976 تاسیس شد و هدف آن حفاظت از فرهنگ آنگولا بوده است. این مؤسسه دارای دو طبقه با چهارده اتاق و 6000 مورد بومی آنگولا است. این تصاویری از جامعه ، شیوه های شکار و کشاورزی، آلات موسیقی، اقلام ماهیگیری، سفال باستانی، جواهرات قدیمی و غیره را نشان می دهد.

 


 

14. صخره های Miradouro da Lua آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

نقطه عطفی در آنگولا به نام میرادورو دا لووا است. در واقع، این مکان یک مقصد گردشگری صخره ای است که در آن شما می توانید از شکل سنگ های زیبا و یک آبشار که از بالای صخره سقوط میکند را تماشا کنید. این مکان خارج از شهر لواندا است و سفر به آنجا کمی طول خواهد کشید. توریست هایی که به این مکان آمده اند می گویند بهتر است قبل از غروب خورشید به Miradouro da Lua بروید تا بتوانید غروب خورشید را تماشا کنید.

 


13. آبشار Ruacana آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

یکی از جاذبه های گردشگری که بسیار مشهور در آنگولا است، آبشار Ruacana است. آبشار در رودخانه کوننه روآکانا واقع شده است که همچنین در نزدیکی کشور نامیبیا قرار دارد. این آبشار بسیار مهم است زیرا بزرگترین آبشار در تمام آفریقا است. ارتفاع آن 390 فوت یا 120 متر است. اگر می خواهید این مقصد فوق العاده را ببینید، به کمک نیاز دارید. راهنمای تور باید با شما همراه باشد اگر مایل به دیدن رودخانه روآکانا باشید.


12. کوه Serra da Leba آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

Serra da Leba دامنه کوهی شناخته شده در استان هويلا کشور آنگولا است. منظره ها از بالای کوه نفس گیراست و شما می توانید با استفاده از یک ماشین 4 چرخ به طور کامل به بالای تپه برسید، اما Serra da Leba همچنین دارای گذرگاهی است که به عنوان یکی از خطرناک ترین جاده ها در سراسر جهان شناخته شده است . گذرگاه در بالاترین نقطه آن 6،053 فوت یا 1،845 متر بالاتر از سطح دریا است.به معنای واقعی کلمه هنگامی که شما به پایین نگاه کنید مردم را به مانند مورچه ها می ببینید! این یک راه دو طرفه بدون علائم راهنمایی است و این همه موضوع نیست ! جاده هم دارای شیب تندی به پایین است وشرایط را بسیار دشوار می کند ، اما اینجا مسیر و مقصدی برای ماجراجویان است.


11. پارک ملی  Cangandala آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

 

پارک ملی کنگاندالا یکی از معروفترین پارک های ملی کشور آفریقایی آنگولا است. این پارک در استان مالان واقع شده است و در حقیقت کوچکترین پارک ملی در این کشور با مساحت 600 کیلومتر مربع است . در طول استعمار پرتغال، پارک ملی در 1963 شکل گرفت و تاسیس شد. این پارک ملی هنوز در آن زمان نبود زیرا تنها در سال 1970 به رسمیت شناخته شده بود. هدف از تاسیس این پارک ملی حفظ  گونه ای از آنتلوپ های غول پیکر ( نوعی گاوسان با شاخ های بلند ) که در پارک زندگی می کند بوده است.


10. پارک ملی Luiana آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

پارک ملی Luiana توسط وزارت هتل ها و گردشگری اداره می شود. دارای رتبه IV IUCN است . پارک در سال 1966 تاسیس شد و کمی بزرگتر از پارک Cagandala با 840 کیلومتر مربع است. پارک دارای دسترسی راحتی است چونکه در شهر Cuando Cubango واقع شده است. اگر میخواهید فیل ها ، کرگدن و شیرها را در دسته های بزرگ ببینید این پارک محل مناسبی است.


9. پارک ملی Bicauri آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

آفریقا بسیار غنی از جنگل ها و گونه های درختان و گیاهان است. شاید دلیلش این باشد که کشوری پر از پارک های ملی برای حفظ آنها است، زیرا گونه های حیوانی و گیاهی در کشورهای آفریقایی بسیار زیاد زندگی می کنند. با این وجود یکی دیگر از پارک های ملی که توسط توریست هایی مثل شما مورد بازدید قرار می گیرد پارک ملی Bicauri یکی از مکان های در دیدنی آنگولا است. این یک پارک مسطح با مساحت بسیار وسیع در حدود 7،900 کیلومتر مربع است. این منطقه به عنوان یک منطقه شکار ممنوع در سال 1938 تاسیس شد اما در سال 1964 به عنوان یک پارک ملی اعلام شد.

 


8. پارک ملی Cameia آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

این پارک در ناحیه Moxico قرار دارد و هنگامی که در سال 1938 تاسیس شد، جز ذخایر حیات وحش قرار گرفت. مردم پستانداران بزرگ را مانند فیل ها و بوفالوها را در این محل شکار می کردند. و این باعث شد حیوانات مجبور به ترک Cameia و پیدا کردن پناهگاه در جایی دیگرباشند. پس از جنگ، این پارک شدیدا آسیب دیده و در حال حاضر به عنوان یک پارک ملی اصلاح شده است (از سال 1957)، و همه تلاش ها برای بازگرداندن جاذبه های جادویی طبیعی آن است.


7. پارک ملی موپا آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

اگر شما به پارک ملی Mupa نروید ، سفر شما به آنگولا کامل نخواهد بود. پارک ملی Mupa در استان Cunene قرار دارد و شما در آن  avifauna را خواهید دید ، گونه ای از پرندهپگان که نیز به عنوان پرندگان دایناسوری شناخته می شوند. شیرها، پلنگ ها، سگ های وحشی نیز در پارک زندگی می کنند.


6. موزه نیروهای مسلح آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

موزه نیروهای مسلح یا Museu das Forcas Armadas (به زبان پرتغالی) یک موزه در پایتخت آنگولا شهر Luanda است. پس از آزادسازی آنگولا از استعمارگران پرتغالی، این موزه در حدود 1975 ساخته شد. این موزه به خاطر استقلال آنگولا بود که طی مبارزه مداوم در سالهای 1961 تا 1974 بدست آمده است . شما در موزه، وسایل نقلیه موتوری و وسایل مختلف انواع جنگ افزارها به عنوان بقایای جنگ 13 ساله را مشاهده خواهید کرد. این یکی از مکانهای دیدنی آنگولا است.


5. پارک ملی Iona آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

Parque Nacional do Iona بزرگترین پارک ملی در آنگولا است. این پارک ملی دارای مساحت 15200 کیلومتر مربع است. این پارک در نزدیکی شهر Lubango قرار دارد و در سال 1964 تأسیس شده است. امروزه این مجتمع توسط Ministeria do Ambiente اداره می شود.


4. موزه ملی بردگی آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

موزه ملی برده داری یا موزه ملی da Escravatura در شهر لوآندا قرار دارد. این موزه در سال 1977 با تلاش موسسه ملی حراست فرهنگی تاسیس شد. هدف آنها تنها کشف نحوه برده داری در آنگولا بود و پس از آن پیشرفت کرد. در واقع، این یک تجربه دلهره آور است اما تاریخی است و اگر می خواهید بیشتر در مورد مردم آنگولا بدانید، این بهترین مکان برای رفتن است.


3. آبشار Kalandula آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

در نزد مردم محلی به عنوان Duque de Braganca Falls شناخته شده است که در Kalandula of Malanje Province در آنگولا واقع شده است.ارتفاع آبشار 344 فوت یا 105 متر است. از لحاظ عرض نیز بسیار گسترده است 1،300 فوت یا حدود 400 متر است. چشم انداز به سادگی شگفت انگیز است و از آنجایی که جز سه نقطه محبوب فهرست جاذبه های توریستی کشور قرار دارد، دولت مراکز بازدید کننده و تورها را به درستی و با خیال راحت به مقصد ارائه کرده است.


2. پارک ملی Quicama آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

پارک ملی کوکاما یکی از زیباترین مکان ها برای دیدار در آنگولا است. تا به امروز، این تنها پارک ملی آنگولا است که 365 روز در سال برای بازدید عمومی باز است. همه پارک های ملی دیگر در چند روز یا برای تورهای خصوصی باز هستند.


1. قلعه سائو میگوئل آنگولا

جاهای دیدنی انگولا

جاذبه اصلی توریستی در آنگولا، قلعه سائو میگوئل است. در یونسکو به عنوان Fortress S. Miguel ثبت شد و هنوز در فهرست پیشنهادی سایت های میراث جهانی قرار دارد.  به هر حال قلعه سنت Miguel قلعه ای است که توسط پرتغالی ها ایجاد شده . این مکان استثماری بسیار مهمی است که از قرن شانزدهم پیش از زمانی که برزیل ها علاقه مند به آنگولا بشوند وجود داشته، شما باید محل را ببینید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 57

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .