لیبریا کشور آفریقایی است که ارزش دیدن را دارد. شما می توانید تعداد زیادی از جاذبه های جنگلی و حیات وحش و تالاب ها را در لیبریا داشته باشید. اگر شما به دنبال یک ماجراجویی هستید، سوار بر ماشین در سفرهای طولانی و کمی جاده خاکی و حوادث سرگرم کننده در راه است، جنگل های زیبا، گونه های مختلف پستانداران در جنگل های دست نخورده و بکر، پارک های ملی پر از حیات وحش و پوشش گیاهی به همراه آبشارها و تالاب ها در انتظار شماست. وبسایت برترین جاذبه جهت آشنایی راهنمای سفر به کشور لیبریا جهت بازدید از بهترین مکان های گردشگری و توریستی این کشور را آماده کرده است . قابل توجه اینکه کشور لیبریا با کشور لیبی متفاوت است و لیبـِریا در حاشیه شمالی خلیج گینه در غرب آفریقا واقع شده است و پایتخت آن شهر مانروویا است.

 


5. موزه ملی لیبریا

جاهای دیدنی کشور لیبریا

موزه ملی لیبریا یکی از جاذبه های توریستی در این کشور است. موزه ملی واقع در مانروویا است که در آن یونسکو و وزارت آموزش لیبریا منابع مالی را برای به دست آوردن، حفظ و نمایش آثار فرهنگی لیبریا و بقایای تاریخی تأمین می کنند. در طول جنگ های لیبریا، موزه ملی مورد حمله قرار گرفت ، بیش از 5000 آثار به سرقت رفته و هرگز پیدا نشدند. تنها چیزی که مثبت است این است که این موزه حاوی شواهدی از خود جنگ است که به ارزش گردشگری آن افزوده است.


4. آبشار Kpatawee لیبریا

جاهای دیدنی کشور لیبریا

آبشار Kpatawee یا Kpatawee Falls یکی دیگر از مراکز توریستی واقع در شهر Bong کشور لیبریا است که 32 کیلومتر از Gbarnga و 160 کیلومتر از مانروویا فاصله دارد . این سفر کمی طولانی است، اما رفتن به یک مقصد ماجراجویی است – قبل از رسیدن به جاذبه اصلی، چیزهای زیادی در طول مسیر خواهید دید. هنگامی که به محل رسیدید می گوئید که همه چیز در مورد سفر ارزشش را داشت. پروانه های رنگی، قورباغه های جنگلی و پرندگان مختلف در همه جا هستند. درختان سبز و فراوان هستند و آبشارها آرامش را فراهم می کنند.

 


3. دریاچه Piso لیبریا

جاهای دیدنی کشور لیبریا

یکی از مکانهای دیدنی در کشور لیبریا دریاچه پیزو است. مردم محلی آن را دریاچه ماهیگیر نامیده اند و گاهی اوقات نیز به عنوان دریاچه پیسو اشاره شده است. دریاچه در واقع یک تالاب است. دریاچه طول 19 مایل یا 31 کیلومتر با عرض 10 مایل یا 16 کیلومتر دارد. به هر حال، فعالیت هایی مانند ماهیگیری، شنا، قایقرانی و اسکی روی آب در این منطقه نسبتا معمول است. دریاچه پیزو همچنین به عنوان بخشی از یک محل تالاب شناخته شده است .


2. پارک ملی Lofa-Mano لیبریا

جاهای دیدنی کشور لیبریا

پارک ملی Lofa-Mano یکی از دو پارک ملی در کشور لیبریا است. اگرچه این پارک ملی در لیبریا واقع شده اما در نزدیکی مرز سیرالئون که کشور دیگری در آفریقا است واقع شده است. کل پارک ملی دارای مساحت 2300 کیلومتر مربع یا 890 مایل مربع است.


1. پارک ملی Sapo لیبریا

جاهای دیدنی کشور لیبریا

پارک ملی Sapo محبوب ترین پارک ملی در لیبریا است. در واقع، لیبریا تنها دو پارک ملی دارد – Lofa-Mano و پارک ملی Sapo. پارک ملی Sapo در سال 1983 تاسیس شد و توسط اداره توسعۀ جنگلداری اداره می شود. این پارک در منطقه سینو لیبریا واقع شده و دارای مساحت 697 مایل مربع یا 1804 کیلومتر مربع است. Sapo دارای بالاترین “تنوع گونه های پستانداران” در کل سیاره زمین است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 67

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .