با معرفی 12 مرکز خرید اروپا که این مراکز خرید همچنین آثار هنری هستند با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید. زمانهای جدید” مراکز خرید ” را در اروپا کشف کنید. در اینجا یک انتخاب خوب از مراکز خرید در طول سفر شما به اروپا معرفی شده است . مراکز خرید معروف و مشهور تاریخی و معروف جهان از قبیل The Galeries Lafayette در پاریس و Harrods در لندن، مراکز خرید با معماری پررنگ Vulcano Buono در Naples یا Kanyon در استانبول ، معرفی بهترین مرکزهای خرید و گالری های خرید اروپا در واقع همان پاساژها همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

 

1 – مرکز خرید لافایت Galeries Lafayette ( پاریس، فرانسه )

Galeries Lafayette یک فروشگاه بزرگ فرانسوی واقع در Boulevard Haussmann در ناحیه 9 پاریس است . در سال 2009، Galeries Lafayette درآمد بیش از یک میلیارد یورو را ثبت کرد.

محل Haussmann، که به عنوان فروشگاه گلخانه ای Galeries Lafayette خدمت می کند، یک ساختمان 10 طبقه است که در بلوار هوسمن 40، در ناحیه IXe پاریس واقع شده است. Galeries Lafayette در پاریس میزبان نمایشگاه مد روز رایگان هفتگی است

 

2 -گالری ویکتوریا امانوئل  Galleria Vittorio Emanuele II  (میلان – ایتالیا )

Galleria، محل سفر برای مدیران مشغول و یا توقف برای گردشگران مشتاق و کنجکاو، چهره های مختلف شهر را از طریق جنبه های بسیاری را بیان می کند.

به محض پایان دادن به کارها ، بلافاصله گالریای معروف و بزرگ، فوق العاده برای آن زمان و  عصر جدید بوده است. به عنوان یکی از سایتهای خرید لوکس میلان ، همراه با Via Montenapoleone و Via della Spiga، میزبان بسیاری از برچسب های معتبر و مغازه های با نام تجاری، کافه ها و رستوران های مشهور و همچنین Feltrinelli Records، یکی از بزرگترین مناظر ایتالیا است .

 

3 -هارودز  Harrods  ( لندن، انگلستان )

هارودز یک فروشگاه بزرگ است که در جاده برمپلتون واقع در Knightsbridge، در منطقه سلطنتی کنزینگتون و چلسی، لندن واقع شده است.

فروشگاه دارای یک مکانی 5 هکتاری (20،000 مترمربع) است و بیش از یک میلیون فوت مربع (90،000 مترمربع) از فضای فروش در بیش از 330 اداره است که بزرگترین فروشگاه اروپا است.

شعار هاروود Omnia Omnibus Ubique – همه چیز برای همه مردم ، در همه جا است. تعدادی از ادارات آن، از جمله بخش کریسمس فصلی و سالن غذا، مشهور هستند

4-  Departmental Quartier 206  ( برلین، آلمان  )

Departmental Quartier 206 در سال 1997 در برلین Friedrichstraße افتتاح شد. “من یک ایده دقیق از مقصد خرید را داشتم،” مؤسس و مالک آن ماریا Jagdfeld ،با طراحی داخلی شرکت طراحی” jagdfeld design “، او دنیای زیبا و جهانگردی را با طراحی مدرن بین المللی، مد لباس، طراحان آوانگارد، برچسب ها و مد روز  و مدرن جدید، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، جواهرات، کتاب ها، هنر، گل در یکجا آورده است .

 

5 -گالری سلطنتی  Royal Galleries ( بروکسل، بلژیک )

این پاساژ با مغازه های پر زرق و برق در هر دو طرف ایجاد شده است، در سالهای 1846-47 فروشگاه مطابق با برنامه های طراحی شده توسط معمار JP Cluysenaer ساخته شده است. ساخت این گالری ها “اولین در اروپا” بوده است .

 

6 – Las Arenas ( بارسلونا، اسپانیا )

Las Arenas یک مرکز خرید در بارسلونا است . واقع در Plaça Espanya، در مقابل Fira Montjuic و Palau Reial، یک ساختمان حلقوی است. در حال حاضر Las Arenas مدرن و پیشرفته ترین است که دارای بیش از 60 مغازه تجاری، از جمله فروشگاه های مد، کافه ها، رستوران ها و کافه ها است. مجموعه ای از تجسم مدرن از حلقه های گاوبازی تاریخی Las Arenas است که بسیاری از جزئیات معماری اصلی آنها در آن گنجانده شده است.

 

7 -کانیون Kanyon  ( استانبول، ترکیه )

Kanyon (به معنی Canyon در ترکی) یک مجتمع چند منظوره واقع در خیابان Büyükdere شماره 185 در منطقه تجاری Levent استانبول ، ترکیه است. در تاریخ 6 ژوئن 2006، یک فروشگاه 160 واحدی (شامل مساحت 37،500 متر مربع)، یک برج 30 طبقه (26 طبقه که در بالای سطح خیابان قرار دارد)، و یک بلوک مسکونی 22 طبقه با 179 آپارتمان مسکونی منطقه ی ساخت و ساز کل پروژه 250،000 مترمربع با 30،000 مترمربع  با دفتر اجاره ای، 37،500 متر مربع مساحت آپارتمان اجاره ای، 180 آپارتمان مسکونی، 160 فروشگاه، 9 تالار تئاتر با یک ظرفیت 1600 تماشاگر و یک پارکینگ برای 2300 وسیله نقلیه ساخته شده است .

 

8 -گازممتاز The Gazompeter ( وین، اتریش )

از اواخر دهه 1990، چهار تیم از معماران با سوابق درخشان در حال تبدیل کردن چهار سنجد 102 ساله به یک مجتمع جدید شهری هستند.

به غیر از 615 آپارتمان مدرن و سالن رویداد که دارای 4200 نفر ظرفیت است، 22000 متر مربع مساحت کل پروژه و  همچنین یک مرکز خرید با 70 مغازه دارد.

فقط در هشت دقیقه دور از مرکز شهر (Stephansplatz) در خط زیربنای U3 (ایستگاه: گاز سنج)، از این El Dorado جدید لذت خرید را ارائه می دهد. اندازه غول پیکر این پروژه ساخت و ساز نشان دهنده این واقعیت است که چرخ غول پیکر وین به راحتی می تواند به هر یک از چهار مجتمع با اندازه 75 متر برسد.

 

9- استادفیشال  Stadfeestzaal  ( آنتورپ – بلژیک )

فروشگاه Stadsfeestzal حدود 40 مغازه را در چهار سطح در قلب آنتورپ تعیین می کند . ترکیبی از امکانات رفاهی شامل مغازه های مد، فعالیت های تفریحی و مراکز غذا و نوشیدنی است که دارای ترکیب منحصر به فرد معماری تاریخی و مدرن است.

 

10 -مگنا پلازا  Magna Plaza  ( آمستردام – هلند  )

ساختمان اداری پست مرکزی در آمستردام یک ساختمان فوق العاده است. نمایشی چشمگیر بین کاخ سامی و Nieuwe ارائه یک دیدگاه قابل اعتماد برای تقریبا یک قرن، برای اولین بار به عنوان دفتر پست اصلی و در حال حاضر به عنوان یک مرکز خرید قابل توجه بین المللی است. معمار Cornelis هندریک پترز آن را در سبک نئو گوتیک ساخته است، ترکیبی از گوتیک و عناصر رمانتیک، برای مثال، ساختمان های پارلمان در لندن، این نمونه ای هستند. در سال 1992 این ساختمان زیبا به فهرست ده ارزشمند ترین آثار تاریخی شهر آمستردام اضافه شد.

 

11-  Mediacite ( لیژ – بلژیک )

این مجموعه در اکتبر 2009 افتتاح شد و شامل تقریبا 160،000 مترمربع در زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اوقات فراغت است. این بازار یک سقف برجسته ای به نام رون آراد دارد. Médiacité تا حدودی تجدید دوباره گالری قدیمی و مرکزی Longdoz استکه در مکان ایستگاه سابق Longdoz بوده است .(در سال 1975 نابود شده)

 

12 -زلووت The Zlote Tarasy ( ورشو – لهستان )

Złote Tarasy (انگلیسی: Terraces طلایی ) یک مجتمع تجاری، اداری و تفریحی در مرکز ورشو ، لهستان است، در کنار ایستگاه راه آهن استان وارزوا مرکزی بین جنا پولو II و خیابان امیلی پلاتیر واقع شده است. این پاساژ در تاریخ 7 فوریه 2007 افتتاح شده است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .