غذاهای فوق العاده و تاریخ پیچیده و اغلب پر جنب و جوش، جای تعجب نیست که آلمان تبدیل به یک مکان به طور فزاینده ای محبوب برای بازدیدها است. علاوه بر کاخ های در سطح جهانی آن، مقدار زیادی مکان برای دیدن وجود دارد. این که آیا شما نقشه برلین را برنامه ریزی کرده اید یا مایل به بازدید از منطقه جنگل سیاه در بایرن هستید فرق نمیکند ، انتخاب ما از مناظر برجسته آلمان به شما کمک خواهد کرد که بهترین جاذبه های توریستی کشور  آلمان را کشف کنید. این لیستی از 9 جاذبه گردشگری برتر تاریخی و برجسته کشور آلمان است.


1. دروازه Brandenburg براندنبورگ آلمان

جاذبه های المان

دروازه نمادین براندنبورگ امروز به عنوان یکی از مهم ترین بناهای تاریخی آلمان است. در اواخر قرن هجدهم، توسط پادشاه فردریک ویلیام دوم از پروس ساخته شده بود، در اصل به عنوان نماد اتحاد و صلح آلمان بود. اما بعد از آن به طور گسترده در تبلیغات نازی ها مورد استفاده قرار گرفت،ظاهر آن قابل توجه است. با ستون هایی در دو طرف و دارای پیچیدگی خاص، قدمت آن باعث میشود که به طور مداوم در هر لیست از جاذبه های مهم بازدید کننده آلمان باشد.


2 حمام Imperial Baths of Trier آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

حمام های امپراتوری تیرر بزرگترین حمام رومی در خارج از رم بوده است. واقع در مرکز این شهر باستانی، آنها به قرن چهارم میلادی باز می گردند و به زیبایی حفظ شده اند. خود تریر ارزش مطالعه نیز دارد. این شهر رومی ابتدا در حدود 15 سال قبل از میلاد تاسیس شد و به نام Augusta Treverorum نامگذاری شد. در اواخر قرن سوم میلادی، تریر شهر شکوفا و مهمی بود که به عنوان «رم دوم» شناخته می شد.


3. دیوار برلین

دیوار برلین نماد پایدار جنگ سرد است که امروزه نیز وجود دارد و در نتیجه یکی از محبوب ترین جاذبه های مورد بازدید در آلمان باقی مانده است. این دیوار در اوت 1961 ساخته شد و در اصل 87 مایل طول داشت، و نه فقط شرق و غرب برلین، بلکه دو فلسفه مخالف مسلحانه را جدا کرد. بسیاری از دیوار دیگر وجود ندارد، که در روزهای بلافاصله بعد از سقوط آن در 9 نوامبر 1989 تخریب شده است. با این حال، بخش هایی که باقی مانده است، قطعا ارزش دیدن آن چیزی را که امروز نشان می دهد دارد .


4. قلعه SCHWERIN آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

قلعه Schwerin، یکی از جذاب ترین مکان های آلمان است. این قلعه پری گونه در یک مکان زیبا و در یک جزیره کوچک در دریاچه شورین قرار گرفته است. قدمت آن را به 1160 می رسانند، زمانی که هنری شیر، دوک زاکسن و بایرن، قلعه ای را در آنجا ساخته اند. آنچه که امروز شاهد آن هستیم، عمدتا در سال 1857 تکمیل شده است. این قلعه مجددا به شکل نمادین سلسله قدرتمند سازنده آن، فریدریش فرانتس دوم بوده است امروزه این محل مجالس محلی است و دارای یک گالری هنری شگفت انگیز است. یک جای فوق العاده برای بازدید و یک تجربه برای بازدید کنندگان.


5. کلیسای BERLINER DOM آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

کلیسای بزرگ و چشم نواز برلنر دوم ، بزرگترین و مهمترین کلیسای پروتستان، و همچنین گورستان سلسله Hohenzollern پروس است. این بنای تاریخی برجسته باروک در سال 1905 به اتمام رسید و پس از قرون وسطی، ساختار و معماری آن بازسازی شد. در طول جنگ جهانی دوم آسیب دیده بود، Berliner Dom در طول سال های GDR بسته شد. در حال حاضر این جاذبه بسیار جذاب توریسته های آمده به آلمان را با تورها و راهنماهای محلی جذب می کند .

با ادامه جاذبه های تاریخی و باستانی کشور آلمان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


6. قصر HERRENCHIEMSEE آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

پادشاه لودویگ دوم پادشاه فرانسه در قصر ورسای فرانسه بود که تصمیم به ساختن یک قصر دیگر برای خودش داشت. ” کاخ Herrenchiemsee در حال حاضر بدون شک یکی از بهترین جاذبه های توریستی در آلمان است.Herrenchiemsee قطعا دارای ظرافت همتای فرانسوی خود است. محل اقامت سلطنتی باواریای لوکس قرن نوزدهم با ویژگی های آبی خیره کننده و زمینه های متنوع. بازدیدکنندگان هنر و معماری بر روی دیوار ها را باید تماشا کنند، و همچنین مبلمان و اتاق های عروسی با شکوه تزئین شده به عظمت این بنای تاریخی به ماندالمانیا قرن نوزدهم می افزاید.  دسترسی به مکان توسط قایق. با استفاده از یک اسب سواری از اسکله به کاخ در ماه های تابستان امدن، زرق و برق بیشتری به این مکان می دهد .


7. کلیسای جامع کلن آلمان

جاذبه های المان

این یک نمونه شگفت انگیز از معماری گوتیک و جز میراث جهانی یونسکو است که در شهر کلن وجود دارد. کلیسای جامع کلن در سالهای 1248 تا 1880 بیش از 600 سال ساخت ان طول کشید. بزرگترین ادعای شهرت ان این است که محل سه پادشاه است که شامل جمجمه های سه مرد عاقل است . همچنین قطعا باید از یکی از برج ها برای دیدگاه های عالی دشهر کلن استفاده کرد.


8. کلیسای کرم ها Worms آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

تقریبا 1000 ساله است، کلیسای جامع با شکوه و قابل ملاحظه ای بیش از همه ساختمان های دیگر باستانی مورد توجه شده است. این ساختار ماسه سنگی، که هنوز هم معماری اصلی رمانتیک و حکاکیهای پر زرق و برق دارد، به شدت حفظ شده است. در حال حاضر یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی آلمان است، کلیسای جامع Worms، محل دفن سلسله Salian، خط مقدم سلطنتی قرون وسطایی امپراتورهای روم است. سلطنت قابل توجهی در کلیسای جامع تا امروز وجود دارد.


9. قلعه نوشوانستین Neuschwanstein آلمان

جاذبه ها و دیدنی های تاریخی آلمان

قلعه پری مانند Neuschwanstein در قرن 19 برای پادشاه مشهور “ماد” پادشاه Ludwig II ساخته شده است. نوشوانشتاین توسط الهام از میلاد لودویگ II برای زندگی در جایی طراحی شده به سبک معتبر شوالیه های قدیمی آلمان بود. برای این منظور، بسیاری از اتاق های داخل قلعه منافع لودویگ  سلطنت قرون وسطایی را نشان می دهد، مانند اتاق خواب با شکوه. و بسیاری از برج های آن، نوشیوانستان ممکن است به قلعه فانتزی مورد علاقه شما تبدیل شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .