برای یک کشور نسبتا کوچک مثل دانمارک ( denmark ) موارد خوبی به عنوان جاذبه های توریستی وجود دارد از جمله : بررسی فروشگاه ها و فرهنگ زندگی شهری، سفر به قلعه های قدیمی و بازدید از شهرهای کوچک و جزایر دریایی. شهر اصلی مورد بازدید معمولا پایتخت دانمارک شهر  Copenhagen کپنهاگ است، این کشور دارای روستاهای زیبا و دوست داشتنی با شهرها و مناظر جالب است. بال اروپا در منطقه “اسکاندیناوی” دارای سواحل شگفت انگیز، قلعه های زیبا و موجودات دریایی، جنگل های سرسبز، آب و هوای معتدل، شهروندان خون گرم است.  همکاری دانمارک و سوئد Bronen ( The Bridge ) پل جهانی Oresund را نشان داد که یک مهندسی خیره کننده است که دو کشور را به وسیله جاده و راه آهن پیوند می دهد.
اهمیت به موضوع محیطی زیست در دانمارک در سراسر کشور واضح است. در کپنهاگ، دوچرخه بر ماشین برتر است و مسلما بهترین راه برای کشف این شهر جمع و جور و زیبا است. غذا خوری و ناهار خوری دانمارکی بهترین راه برای چشیدن طعم غذاهای اسکاندیناوی است .
با معرفی و بررسی 12 جاذبه مهم و گردشگری کشور اروپایی دانمارک همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.


1. باغ Tivoli کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

هنگام بازدید از کپنهاگ، بسیاری از بازدیدکنندگان به باغ معروف Tivoli می روند که از سال 1843، الهام بخش  پارک های معروف  دیزنی در جهان بوده است و در اینجا شما می توانید طیف وسیعی از جاذبه ها از قبیل غواصی، متروکه ها، تئاتر های عروسکی، رستوران ها، کافه ها، باغ ها، سالن های غذا خوری و حتی یک سالن کنسرت را ببینید. Tivoli در سراسر جهان شناخته شده است در فیلم های متعدد ظاهر شده و نماد واقعی شهر است. در شب،  نور آتش بازی آسمان را روشن می کند، و در زمستان، باغ ها با چراغ برای فصل کریسمس تزئین شده اند.


2 . کاخ Christiansborg کریستینسبورگ کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

در جزیره کوچکی از Slotsholmen در مرکز کپنهاگ، شما محل حاکمیت دانمارک را پیدا خواهید کرد. با داشتن بیش از 800 سال سابقه، کریستین اسبورگ پایگاه قدرت پادشاهی دانمارک است و اکنون محل مجلس، دفتر نخست وزیر و دیوان عالی کشور است.بال های چندگانه هنوز توسط خانه سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از انها بروی مردم باز است.


3 . موزه ملی دانمارک کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

با قدم زدن ده دقیقه ای از باغ های تیوولی  به موزه ملی (Nationalmuseet) می رسید که به تاریخ و فرهنگ دانمارک می پردازد. موزه یک مجموعه قابل توجه از آثار تاریخی دانمارکی را شامل می شود، از جمله یک تاج پادشاه 2000 ساله، چینی و نقره ای دانمارکی و رومیزی و گوتیک. مجموعه های دیگر شامل لباس های برجسته از قرن 18 و 19 و همچنین مبلمان عتیقه برجسته است. تکمیل این موزه از طریق تاریخ دانمارک، یک نمایشگاه قومی عالی با مواردی از گرینلند، آسیا و آفریقا است. در موزه کودکان و بچه ها می توانند  لباس بپوشن، صعود کنند  به کشتی وایکینگ، و بازدید از یک کلاس مربوط به سال 1920 داشته باشند .


4. گالری ملی دانمارک ((Statens Museum for Kunst) کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

گالری ملی دانمارک بزرگترین مجموعه از هنر دانمارکی است. نمایشگاه های اصلی زمانی در کریستین اسبورگ بود اما در اواخر قرن 19 به محل فعلی منتقل شد. موزه نقاشی های هنرمندان هلندی، پیکاسو و ادوارد منچ را با بیش از 700 سال سابقه هنر اروپایی و اسکاندیناوی پوشش می دهد.


5. Nyhavn کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

تصویر فوق جز بی شمار کارت پستال های شهر Nyhavn (بندر جدید) است که یک مکان عالی برای قدم زدن و یا رفتن به یک کافه و صرف قهوه است.منطقه ساحلی دارای خانه های رنگارنگ، رستوران ها و کشتی های بزرگ (برخی از آنها تاریخی اند) است که در کنار ساحل قرار داده شده اند. Nyhavn در حال حاضر یک جاذبه مهم برای گردشگران و مردم محلی است.

 

با ادامه معرفی مهمتریت و بهترین جاهای گردشگری و تاریخی کشور اروپایی دانمارک همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

6. برج گرد کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

برج گرد (Rundetårn) 36 متر ارتفاع دارد و به عنوان یک رصدخانه در سال 1642 ساخته شده است. یک طبقه شیشه ای در ارتفاع 25 متر بالاتر از زمین قرار دارد و نه تنها شما می توانید از اینجا شهر کپنهاگ را نگاه کنید، بلکه به مرکز قلعه هم نزدیک شوید. یک پیاده روی کوتاه از شهر قدیمی شما را به Gråbrødretorv ، یکی از زیباترین میدان های شهر می رساند .


7. کاخ Amalienborg کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

در محدوده Frederiksstaden کپنهاگ، کاخ Amalienborg و باغ های آن را در کنار آب خواهید یافت. چهار کاخ به صورت مربع شکل که جهت سکونت اشراف ساخته شده است. این کاخ های یکسان یک هشت ضلعی را تشکیل می دهند ، ساختمان در سبک روکوک اند، ساختمان ها ترکیبی از عناصر سبک و سبک آلمانی و فرانسوی است. سربازان گارد سلطنتی ، با شلوار خرسی و لباس های آبی خود رژه می روند و با قرعه کشی شانسی برای بازدیدکنندگان به وجود می اید .


8. پل Oresund دانمارک

جاهای دیدنی دانمارک

پل Oresund  با دهه ها برنامه ریزی و اغلب بحث برانگیز به سرعت تبدیل به یک نماد اسکاندیناوی شده است. پل حدود ده کیلومتری کپنهاگ است و شما می توانید با قطار یا ماشین به آنجا بروید . این سازه هشت کیلومتری در سال 1999 افتتاح شد و در حال حاضر جزیره زلاندی، بزرگترین جزیره دانمارکی را به کپنهاگ، به سواحل جنوب غربی سوئد، به ویژه بندر مالمو ، سومین شهر بزرگ سوئد، پیوند می دهد.


9. موزه فضای باز Lyngby کپنهاگ

جاهای دیدنی کپنهاگ

این موزه در واقع یک خانه قدیمی در Frilandsmuseet است که در 15 کیلومتری خارج از کپنهاگ قرار گرفته است،موزه فضای باز Lyngby  بخشی از موزه ملی دانمارک است و  بازدیدکنندگان زیادی از دانمارک از آن دیدن می کنند. در این «موزه زندگی »، 35 هکتار است و خانه های معتبر، ساختمان های کشاورزی، خانه ها و کارخانجات از سراسر کشور وجود دارد.همچنین نژادهای باستانی حیوانات خانگی، باغ های تاریخی باشکوه برای گردش وجود دارد.


10 . قلعه Kronborg در Helsingør دانمارک

جاهای دیدنی دانمارک

قلعه کرونبورگ نه تنها نهضت همتای شکسپیر است ، بلکه یک میراث جهانی یونسکو است . نمای کنونی از سال 1640 ساخته شده است، هرچند چندین قلعه دیگر پیش از آن ساخته شده است. قلعه در سال 1924 بازسازی شد.


11 . قلعه Egeskov در Kvarnstrup دانمارک

جاهای دیدنی دانمارک

قلعه و قصرقرون وسطی ای  Egeskov دارای زیبایی منحصر به فردی است و  کمتر از 30 دقیقه از  Odense فاصله دارد و جز بهترین قلعه های اروپایی باقی مانده است که قابل دسترسی با قایق است. ساختار فوق العاده رنسانس امروزی در سال 1554 تکمیل شد و در اصل برای اهداف دفاعی ساخته شده بود. در طول قرن ها، قلعه چند بار تغییر کرده و بعدها به یک مزرعه تبدیل شده است. از سال 1959، عمومی شده است و از آن زمان، نوسازی و توسعه بسیار زیاد بوده است. موزه ماشین Vintage در سال 1967 افتتاح شد، و جاذبه های دیگری نیز شامل پیاده روی بیرونی و تورهای Segway  وجود دارد. سالن مهمانی به سادگی با شکوه است. یک دیدار از Egeskov یک روز فوق العاده مخصوصا برای خانواده ها است.


12 . موزه Hans Christian Andersen در Odense دانمارک

جاهای دیدنی دانمارک

بدون بازدید از Hans Christian Andersen  تور دانمارک ناقص است. افسانه ها و داستان های این قلعه در ساخت جامعه دانمارک مشارکت داشته اند. این موزه از سال 1908 تاسیس شده است و به زندگی نویسنده و کار با نمایشهای مصنوعات هنری، متیو و طرح های هنری آندرسن اختصاص دارد. سالن غرفه با صحنه هایی از داستان زندگی نامه آندرسن « داستان زندگی من» تزئین شده است. در جنوب غربی کلیسای Odense ، در Munkemøllestræde، شما می توانید خانه دوران کودکی هانس کریستین آندرسن ( Barndomshjem آندرسن ) را پیدا کنید که همچنین بخشی از موزه است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .