با ادامه معرفی جاهای دیدنی و توریستی کشور کوچک کویت همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


5. مرکز فرهنگی آمریکایی ها

جاذبه های کشور کویت

مرکز فرهنگی آمریکا محل شگفت انگیزی از هنرهایی از فرهنگ های مختلف مانند خاورمیانه، آسیا و شرق دور است. جاذبه اصلی بیمارستان های آمریکایی است که به روش فوق العاده ای ساخته شده اند. تمام مکان های تاریخی به روش آموزنده نمایش داده می شوند. اقامت شما در کویت بدون بازدید از مرکز فرهنگی آمریکا می تواند ناقص باشد.ساعات کاری از دوشنبه تا پنجشنبه و از شنبه ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر است. با این حال، در روز جمعه شما می توانید بین 2pm تا 7pm از ان بازدید کنید. به منظور حفظ و نگهداری، مرکز فرهنگی آمریکا باقی مانده است .


4. آکو پارک

جاذبه های کشور کویت

پارک آبی در خیابان خلیج فارس واقع شده و اولین پارک آبی بزرگ در منطقه خلیج فارس است.این منطقه بسیار وسیع است و در مجاورت برج های کویت قرار دارد. کل مساحت آکو پارک بیش از 60000 متر مربع است. این یک مکان عالی برای سرگرم شدن با خانواده است. بسیاری از ورزش ها و سرگرمی و بازی ها آبی در آن وجود دارد، منطقه شنا برای بزرگسالان، استخر برای بچه ها، غواصی، سالن والیبال و خیلی بیشتر وجود دارد. ویژگی اصلی این پارک این است که سالن های مجزا برای مردان و زنان در آن وجود دارد. شما همچنین می توانید ناهار را در رستوران های ویژه که در پارک قرار دارند، داشته باشید.


3. باغ وحش کویت

جاذبه های کشور کویت

باغ وحش کویت دارای مجموعه عظیمی از حیوانات نادر و دیگر حیوانات است. این باغ وحش شامل تعداد 1606 حیوان از جمله گونه های خطرناک است. علاوه بر این، پرندگان نادر در پنج واحد مختلف طبقه بندی می شوند و هر رده دارای حداقل 12 گونه است. محیط چشمگیر برای حیوانات در قفس ها فراهم شده است. جز اهداف باغ وحش آموزش بچه ها در مورد حیوانات و نحوه رفتار با حیواناتنیز است. چهار بخش در پارک وجود دارد بخش حیوانات ، بخش فرهنگی، بخش خدمات تعمیر و نگهداری.


2. برج های کویت

جاذبه های کشور کویت

برج های کویت اساسا گروهی از سه برج برجسته است که در خلیج فارس دارای زیبایی فراوان هستند. برج اصلی 187 متر ارتفاع، برج دوم 147 متر ارتفاعدارد که فروشگاه آبی است و برج سوم دارای تجهیزاتی برای روشن کردن دو برج بزرگ است. به گفته معمار، این برج ها نماد بشر و تکنولوژی هستند. این برج ها به اندازه ای زیبا هستند که قلب بازدید کنندگان را به تپش در می آورند .


1. مسجد جامع بزرگ کویت

جاذبه های کشور کویت

این مسجد بزرگ یکی از گنجینه های جهان است. این مسجد بزرگترین مسجد و همچنین مسجد حکومتی کویت است. مسجد جامع افتخار دارد که جشن ها و مراسم رسمی دینی در آن برگزار شود. مساحت حدود 46000 متر مربع را پوشش می دهد. مسجد جامع یک مدل عالی از سبک معماری اسلامی است. علاوه بر این، طراحی ساختاری فارسی نیز در ان وجود دارد. مسلمانان از سراسر جهان بیشتر در ماه رمضان (ماه اسلامی) به اینجا می آیند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 71

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .