با ادامه معرفی جاهای توریستی و تفریحی شهر چیانگ مای تایلند با سایت جاذبه ها باشید


12 . Bua Thong ( آبشارهای چسبنده )

مطمئنا میخواهید یک روزرا خارج از شهر صرف کنید. منطقه جنگلی که در اطراف قرار دارد، آرام و صلح آمیز است، اما کشمکش واقعی این است که می توانید سقوط کنید. سنگ ها “چسبناک” است حتی وقتی که آب از آن عبور می کند، بنابراین بسیار دقت کنید. اما این گردش یک درمان واقعی است و مکمل خوبی برای برخی از فعالیت های گردشگری سنتی تر است. رفتن به این مکان باید در روزهای هفته باشد از آنجا که محل  نسبتا شلوغ در تعطیلات آخر هفته می شود.

 


 

13. Huay Tung Tao

این یک جای مناسب برای سپری کردن یک روز در زیر خورشید تایلند است، احاطه شده توسط تپه ها و با یک دریاچه مناسب برای شنا در اوقات فراغت گردشگران سهم به سزایی دارد . این محل شنا با افراد محلی یکسان است.شما می توانید یک خانه در دریاچه با معادل چند دلار اجاره کنید. شما می توانید ماهی تازه و سایر ظروف را از آشپزخانه های محلی سفارش دهید. و این مکان فقط در حدود 10 کیلومتری از شهر است، بنابراین سفر روزمره کاملی می شود.

 


14 . سوار شدن بر قایق محلی Eakachai درMae Ngat Dam

قایق موتوری Eakachai در سد Mae Ngat
 

بازدید از خانه های شناور در Mae Ngat . این خانه های کوچک در آب تنها توسط قایق قابل دسترسی است، بنابراین شما باید کسی را استخدام کنید تا بتوانید شب را در محل سکونت شناور بگذارانید.ز زیبایی خیره کننده این پارک شگفت زده خواهید شد – در مورد این سفر 30 دقیقه ای به بیرون شهر فکر کنید .قیمت ها ممکن است بسته به مذاکرات متفاوت باشد.

 


 

مکان ها برای اقامت در چیانگ مای برای گشت و گذار

اگر قصد دارید که جاذبه های گردشگری برتر در شهر چیانگ مای را ببینید، بهترین مکان برای اقامت در نزدیکی مرکز شهر قدیمی است، جایگاه فوق العاده ای برای بازدید از معابد بودایی، کتاب فروشی ها، مغازه های عتیقه ای و کافی نت ها . در نزدیکی شهر Tha Phae دروازه قدیمی شهر، بازار شبانه پر جنب و جوش با فعالیت وجود دارد و مناطق اطراف هم محبوبیت دارد و برای دیدنی ها در مرکز قرار دارد. هتل ها در منطقه ای به نام ریورساید متمرکز اند که کمی آرام تر است در لیست زیر برخی از هتل های دارای امتیاز بالا در مکان های مناسب برای گشت و گذار ارائه شده است

  • هتل های لوکس: Anantara Chiang Mai Resort در فاصله ی چند دقیقه از شهر قدیمی و بازار شبانه در مکان آرام رووریستو ،
  • The Dhara Dhevi Chiang Mai یک هتل مجلل  باویلای مجلل در سبک قصر باستانی است که در میان 60 هکتار از باغ های استوایی سرسبز قرار دارد .
  • هتل های میان رده: یک مرکز عالی در قلب شهر هتل Golden Bell در کنار خیابان یکشنبه Walking Street است. دیگر هتل ها شامل : Rimping Village  و Shewe Wana Boutique Resort و Spa  است .
 


راهنمایی ها و تورها: چگونه می توانید بیشتر از سفر خود به چیانگ مای لذت ببرید

  • تور معابد : معابد یکی از جاذبه های اصلی چیانگ مای هستند و تور خصوصی گشت و گذار سه ساعته شهر چیانگ مای و معابد تمام نکات برجسته را با یک راهنمای پیشرفته پوشش می دهد. برنامه سفر شامل بازدید از مقبره Wat Phrathat Suthep،   Doi Suthep است.
  • سفرهای روزانه : ماجراها در حومه زیبای اطراف چیانگ مای بسیار فراوان است و تور یک راه عالی برای اطمینان از دیدن همه نکات برجسته و بدون نگرانی در مورد پیدا کردن راه ها در اطراف است. در تور روز سه گانه مثلث چیانگ مای و طلایی ، شما می توانید دیدگاه های دیدنی را از منظر مرزهایی که سه کشور با آن ملاقات می کنند، ببینید: تایلند، برمه و لائوس.این تور ویژه روزمره شامل  هتل و چشمه های آب گرم و بازدید از روستاهای قبیله ای معابد و روستای محلی است.یکی دیگر از سفرهای هیجان انگیز روز چینگ دائو فیل سالنگ جنگل و تور پینگ رودخانه قایقرانی است . 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 49

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .