شهر بایرن کشور آلمان یکی از زیباترین و همه جانبه ترین مناطق آلمان، با فراوانی جاذبه ها است وبسایت برترین جاذبه ها ده مکان واقعا عالی را انتخاب کرده که ارزش دیدن و بازدید در بایرن را دارند ، ناگفته نماند فوتبال دوستان با شنیدن بایرن یاد تیم محبوب بایرن مونیخ می افتند !

 


 

9. باغ ها و پارک ها را در بایرن ببینید

بازدیدکنندگان می توانند از انواع مختلفی از پارک ها و باغ ها استفاده کنند. سنت قدیمی باغبانی در آلمان وجود دارد، زیرا بسیاری از اشراف دوست داشتند یک منطقه تفریحی زیبا در کنار قلعه های خود داشته باشند. امروزه این سایت های تاریخی برای همه قابل مشاهده هستند. علاوه بر این، تعدادی از سایت های جدید نیز تاسیس شده ، بازدید از باغ گل رز فرانکوئیا، باغ گیاه دارویی در Ingolstadt، پارک اسپا Bad Wörishofen، بیریت ارمیتاژ، King Ludwig I Palace Gardens و بسیاری دیگر

چرا به آنجا برویم؟

این مکان ها یک درمان واقعی برای چشم ها است. همچنین یک پیاده روی عاشقانه و یک فرصت برای یادگیری در مورد گیاهان عجیب و غریب ارائه می کنند.

 

بالا Bavaria Garden3

 

بالا بایرن باغ

 

بالا Bavaria-Garden2

 


8. رانندگی در جاده ای رمانتیک

یک راه طولانی 261 مایلی، یکی از زیباترین ماشین سواری های کشور را فراهم می کند. این ادعا بر اساس ویرانه های جاده باستانی رومی است. امروزه طبیعت باور نکردنی باواریا و همچنین تعدادی از شهرهای کوچک تاریخی در این قسمت دیدنی است .

چرا به آنجا برویم؟

این مسیر عبور می کند  از شهر های قرون وسطی ای ورزبورگ، آگسبورگ، روتنبورگ ob der Tauber، Dinkelsbühl، Nördlingen و خیلی شهرهای بیشتر. این مسیر در قلعه با شکوه Neuschwanstein پایان می یابد.

 

Top Bavaria-Romantic

 

بالا Bavaria-Romantic2

 

بالا Bavaria-Park4

 


7. سوار شدن با Zugspitze

بالاترین قله در آلمان می تواند شما را به سمت بالا ببرد. اما همچنین یک گزینه ساده تر وجود دارد ، یک ماشین کابلی با  دسترسی سریع و سرگرم کننده مسیر به بالا را فراهم می کند. دیدگاه های تکراری چهار کشور اتریش، سوئیس، ایتالیا و آلمان.

چرا به آنجا برویم؟

این می تواند یک چالش سرگرم کننده و بهترین نقطه نظر در بایرن باشد. همچنین یک شهر شلوغ در Garmisch-Partenkirchen وجود دارد که تمام امکانات موجود را برای تعطیلات فراهم می کند.

 

بالا Bavaria-Zug

 

بالا Bavaria-Zug3

 

 


6. دریاچه ها و رودخانه ها

فراوانی دریاچه های کوهستانی با اب های فیروزه ای و رودخانه های کوهستانی فرصت هایی برای قایقرانی و شنا می دهد. به عنوان مثال دریاچه Eibsee و Königssee زیبا و شناخته شده اند . در مرتفع ترین محل دریاچه Soiernsee با آبهای زمردی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. جنگل  Palatinate دارای بیش از 4700 دریاچه است و به عنوان سرزمین 1000 دریاچه شناخته می شود!

چرا به آنجا برویم؟

قایقرانی، قایقرانی، قایقرانی و شنا باعث می شود تعطیلات در اینجا عالی باشد. بر خلاف سواحل، در کوه ها می توانید آرامش کامل پیدا کنید.

 

PantherMedia 1455525

 

بالا Bavaria-Lakes-Photo by MLJ!

Top Bavaria-Lakes-Photo by Stefan Bossow

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

بالا Bavaria-Lakes

 


این مطلب جذاب ادامه دارد …..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 81

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .