با ادامه مطلب جذاب دیدنی ها و جاذبه های زیبای شهر روی آب ونیز در کشور ایتالیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .


5. خوردن و نوشیدن مانند یک ونیزی

بعد گشت و گذار در میدان های بزرگ، کلیساها و کاخ ها حالا نوبت تماشای خیابان های باریک و کوچک، میخانه ها و رستوران ها است که در گوشه های مخفی در سراسر شهر پنهان شده اند. و همانطور که می دانید ایتالیایی ها در آشپزی بسیار خوب هستند!

چه چیزی بخوریم ؟

غذاهاس سنتی ونیزی و نوشیدنی های آنها در ردیف اول خوردنی ها قرار می گیرند .

 

 

 

 


4. کانال گراند را ببینید

مسیر اصلی حجم آب در ونیز از طریق کل شهر گسترش می یابد. کانال طولانی 3800 متری (12467 فوت) می تواند توسط اتوبوس های آبی و گاندول ها و ساسر وسائل حمل و نقل مورد علاقه گردشگران مورد بررسی قرار گیرد. خانه ها در کانال بزرگ از قرن های 13 تا 18 ساخته شده و شکوه شهر را نشان می دهند، زمانی که توسط خانواده های ثروتمند ونیزی اداره می شدند.

چرا به آنجا برویم؟

کانال Grand در واقع نشان دهنده سبک بی نظیر و جو زیبای ونیز است و این کانال در حدی طولانی است که حتی می تواند از فضا نیز دیده شود!

 

 

 

 

 

بالا ونیز بزرگ عکس توسط دیوید رویز لوونا

 


3. یک سواری با گوندولا داشته باشید !

کانال هایی که به عنوان خیابان ها خدمت می کنند، نمادی هستند که شهر ونیز را تعریف می کنند. یک تور Gondola ، باید این کار را انجام دهید، زیرا اجازه می دهد تا معماری ونیز را تحسین کنید و همچنین شیوه زندگی واقعی ونیزی را تجربه کنید. نمایندگی های مختلف ، تورهای مختلف گاندول را ارائه می دهند که می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید. بعضی از آنها حتی یک serenading gondolier هم دارند!

چرا این کار را انجام بدهیم؟

گردش از طریق کانال بزرگ ضروری است، زیرا این کانال اصلی در کل ونیز است. همچنین با توجه به یک تور،  gondolier شما را به نقاط کمتر شناخته شده اما نه چندان زیبایی از شهر می برد.

 

 

 

 

 


2. شهر را از Campanile مشاهده کنید

بلندترین برج در ونیز – صعودی 99 متری (325 فوت)و بازدید از ونیز از بالای شهر – بهترین دیدگاههای پانوراما را فراهم می کند. این برج در قرن نهم ساخته شد! با این حال، پس از فروپاشی در اوائل قرن بیستم نیز بازسازی شده است.

چرا به آنجا برویم؟

تحسین  غروب آفتاب، گردشگران می توانند از آسانسور نیز استفاده کنند و به پانوراما نزدیک تر شوند.

 

 

 

 


1. دیدار از کلیسای سنت مارک

شاهکار واقعی، ساخته شده در قرن 12th، دارای مجسمه های سنگ مرمری فراوان، ستون ها دارای طراحی خیره کننده و فراوانی از آثار هنری اند. این همیشه مکانی شلوغ است و صف های طولانی برای ورود به آن وجود دارد ، اما داخل اتاقها سنگ مرمر و طلای بیشتری را تماشا خواهید کرد ، چیزی که جای دیگری نمی توانید ببینید.

چرا به آنجا برویم؟

یک دستاورد معماری باور نکردنی، نشان دهنده نفوذ ونیز و تاریخ غنی آن است.

 

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 82

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .