برمودا یک جزیره نیمه گرمسیری است که جاذبه های طبیعی و فرهنگی را با سواحل تمیز و ایمن و زندگی گیاهی گرمسیری ترکیب می کند. همیلتون، پایتخت برمودا، دارای موزه ها و گالری هایی است که شامل موزه جامعه تاریخی برمودا و گالری ملی برمودا می باشند. سواحل صخره ای برمودا برای شنا با ورزش های آبی، تورهای قایقرانی، غواصی و ماهیگیری نیز مناسب است . محل این جزایر در اقیانوس اطلس، حدود 1000 کیلومتری شرق کارولینای شمالی است ، برمودا آب و هوای بسیار معتدل تری نسبت به جزایر کارائیب دارد . بسیاری از روستاهای جزیره ای با نام های الهام گرفته از بریتانیایی وجود دارد که برمی گردد به موضوع اینکه انگلیس در سال 1609 پس از  اینکه کشتی انگلیسی Sea Venture در انجا لنگر انداخت مالکیت جزایر را در سال 1609 برای خود ادعا کرد که جزیره تاریخی سنت جورج، که اکنون یک مکان میراث جهانی یونسکو است نیز از همان دوران است . برمودا نیز به خاطر تاریخ غواصی غنی آن شناخته شده است. در طول قرن ها، بسیاری از کشتی ها سرنوشت خود را در امتداد صخره های خائنانه مجمع الجزایر ملاقات کردند و گفته شده است که ناپدید شده اند . اما با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید با معرفی 14 تا از بهترین جاذبه های گردشگری جزایر برمودا .

1  – خلیج Horseshoe Bay Bay برمودا

برمودا
با دریای آبی درخشان، Horseshoe Bay معروف ترین سواحل برمودا است و یکی از محبوب ترین آن ها است. اینجا محل خوبی برای خانواده های است که کودکان را همراه خود دارند.  Port Royal Cove در انتهای ساحل ایده آل است  ، Long Bay Beach و Elbow Beach، با خلیج محافظت شده با ریف خود، دیگر سواحل محبوب هستند، و جان اسمیت خلیج مورد علاقه محلی ها است ، که برای شنا عالی است.

2 – هامیلتون برمودا

برمودا

هامیلتون پایتخت برمودا و قلب فرهنگی و تجاری آن از نظر بندری است. ساختمان های استعماری رنگارنگ و مراکز خرید، ناهار خوری، گالری ها و موزه ها مهمترین هایش در این شهر برمودا است. خیابان فورت شلوغ ترین منطقه شهر است، جایی که کشتی های کروز در کنار کشتی های جزیره ای و قایق های تور به اسکله می روند.

برخی از مهمترین ساختمان های این شهر عبارتند از: ساختمان کابینه برمودا، کلیسای کاتولیک آنجلسیان، کلیسای پروتستان سنت اندرو و کلیسای سنت پل، که همه آنها از دهه 1800 تشکیل شده اند. همچنین توجه داشته باشید مجلس نمایندگان برمودا ، قدیمی ترین پارلمان در نیمکره غربی است. در تالار شهر هامیلتون و مرکز هنر، شما می توانید نمایشگاه های گالری ملی برمودا و گالری هنر انجمن برمودا را مشاهده کنید .

3 – سنت جورج برمودا

برمودا

جزیره سنت جورج زادگاه برمودا است. انگلستان برمودا را ادعا کرد پس از آنکه کشتی دریایی انگلستان در سال 1609 در اینجا به زمین نشست. در سال 1612، اولین مهاجران در شهر سنت جورج وارد شدند و زندگی خود را در شهر سنت جورج ساختند. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر، کلیسای سنت پیتر است که در سال 1612 ساخته شده است. موزه های متعدد در سنت جورج وجود دارد که تاریخ برمودا  را ارائه می دهند، از جمله موزه ملی اعتماد ملی برمودا ، موزه جامعه تاریخی سنت جورج و موزه تاکر خانه

 

4- کلیسای سنت پیتر برمودا

برمودا

کلیسای سنت پیتر که در سال 1612 ساخته شده است، قدیمی ترین کلیسای Anglican  در حال استفاده مداوم در نیمکره غربی است.

 

5 – قلعه جزیره سنت جورج برمودا

برمودا

با توجه به موقعیت استراتژیک برمودا در اقیانوس اطلس و شهر آسیب پذیر سنت جورج، یک سری قلعه برا یمحافظت از جزیره سنت جورج توسط پادشاهان سواحل بریتانیا در اوایل دهه 60 تا 1956 ایجاد شده اند که اکنون جز میراث جهانی یونسکو هستند .

6 – منطقه دریایی Dockyard برمودا

برمودا

این محله بیش از 175 سال است که ساخته شده است و در قبل مرکز و خانه نیروی دریایی در برمودا است. نقاط مهم  Dockyard مرکز Clocktower و موزه ملی برمودا استکه در بدنه قلعه قرار دارد و شامل صحنه زیبای بازسازی مجلس در حدود 1823 می شود.

7  -موزه ملی برمودا

موزه ملی برمودا

یکی از جاذبه های محبوب در Dockyard Royal Naval موزه ملی برمودا است.این موزه در بزرگترین قلعه برمودا قرار دارد و دارای هفت قسمت و هشتال 1543 حک شده است.

 

8 – فانوس دریایی هیل گیبب برمودا

برمودا
فانوس دریایی گیبب با 35 متر ارتفاع یکی از قدیمی ترین فانوس های دریایی در جهان است.صعود از طریق 185 پله شیب دار برای  دیدن دیدگاه های دیدنی 360 درجه از خط ساحلی برمودا و اقیانوس اطلس ارزشمند خواهد بود. اگر شما خوش شانس باشید ممکن است حتی در طول بهار، نهنگهای مهاجر را از اینجا تماشا کنید. در راه پله بالا، نقاط استراحت وجود دارد که مناظر زیبایی را ارائه می دهند و اطلاعات مربوط به تاریخ فانوس دریایی را نیز نمایش می دهند.

9  – غار کریستالی و فانتزی برمودا

برمودا

غارهای کریستال و فانتزی برمودا را شما می توانید با رفتن به 37 متر از سطح زمین به پایین مشاهده کنید اینجا یک دریاچه زیرزمینی و شکل های کریستالی چشمگیر توجهات را به خود جلب میکند . یک سیستم روشنایی پیشرفته، تشکیلات را روشن می کند، و راهنماهای اطلاع رسانی اطلاعات مربوط به تاریخ غارها و زمین شناسی را با شما به اشتراک می گذارند.

10 – آکواریوم برمودا، موزه و باغ وحش

آکواریوم برمودا، موزه و باغ وحش
در جزیره Flatts Village، آکواریوم برمودا و موزه و باغ وحش (BAMZ) شامل یکی از قدیمی ترین آکواریوم های جهان و همچنین بیش از 300 پرنده، خزندگان و پستانداران از زیستگاه های جزیره واقع شده است. نمایشگاه به وسیله منطقه جغرافیایی با تمرکز بر اکوسیستم های جزیره مانند استرالیا، ماداگاسکار و کارائیب سازماندهی شده اند.آکواریوم دارای بیش از 200 گونه از ماهی و بی مهرگان دریایی از اکوسیستم های دریایی برمودا، از جمله مرجان زنده و گونه های بزرگ مانند گروه سیاه، کوسه ها، لاک پشت های دریایی، و مهر و موم بندری است.بین آکواریوم و باغ وحش، موزه تاریخ  طبیعی برمودا شامل نمایش های تعاملی و صوتی و تصویری در زمین شناسی و محیط زیست برمودا است.

11  – غواصی در برمودا

برمودا

صخره های خائنانی که قایقرانی در نزدیکی برمودا را چندین قرن پیش خطرناک ساخته بودند، امروزه یک جایگاه برای غواصان ایجاد می کنند. برمودا shipwrecks در هر مایل مربع بیشتر از هر جای دیگر در جهان است. برمودا، شناخته شده به عنوان “سرزمین پایتخت اقیانوس اطلس” یکی از مکان های کوچکی است که در آن شما می توانید در خرابی هایی که از دهه 1600 تا 1997 آغاز می شود، غواصی کنید و برخی از آنها در کمتر از 9 متر آب قرار دارند را تماشا کنید . Cristobal Colón ، یک قایق لوکس اسپانیایی که در سال 1936 غرق شده است یکی از مشهورترین مکانهای های برمودا است.

12 – مسیر راه آهن برمودا

برمودا

مسیر قطار راه آهن برمودا slgckgc  راه خوبی برای دیدن قسمت های پنهانی برمودا است. این پیاده روی 29 کیلومتری یا دوچرخه سواری در سراسر صخره ها، جنگل ها، سواحل و تپه ها در امتداد مسیر که متعلق به راه آهن برمودا است،جالب انگیز است. اولین قطار برمودا که در سال 1931 به نام “راتل قدیمی و لرزش” نامگذاری شد، اولین بار اجرا شد و تا سال 1948 آن را از بین بردند.

13 – موزه هنرهای نمایشی برمودا

موزه هنرهای نمایشی برمودا
موزه هنرهای تجسمی برمودا که در باغ گیاهان سرسبز قرار دارد، مجموعه ای پر جنب و جوش با بیش از 1200 قطعه از هنر الهام گرفته از برمودا را نشان می دهد.نمایشگاه های دوار نمایش آثار هنرمندان محلی را نشان می دهد و مجموعه دائمی شامل قطعاتی از جمله اساتید گرجستان اوکیف، وینسلو هومر و آلبرت گلیزز است.موزه دارای دو گالری اصلی، فروشگاه هدیه و کافه است.

14 -ذخایر طبیعی حوضه Spitt برمودا

برمودا

ذخایر طبیعت حوضه Spittal Kansasphoto  شامل نقاط تماشای پرنده ها، مسیرهای پیاده روی و تالاب های غنی از حیات وحش است که برجسته ترین منطقه حفاظت شده در برمودا، Nature Reserve Spittal Pond است.مسیرهای مشخصی که در این ناحیه 60 هکتاری وجود دارد، خط ساحلی و باد باعث شده مناطق جنگلی ارائه دهنده طیف وسیعی از زیستگاه های متنوع برای گیاهان و حیوانات باشند. Birders ممکن است بیش از 30 گونه پرندگان آبزی  به ویژه در طول فصل مهاجرت را مشخص کند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .