شهر زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس، به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور و یکی از مهمترین پایتخت های مالی و صنعتی اروپا شناخته شده است. جاذبه های آن شامل ده ها موزه، یک شهر قدیمی با ساختمان های قرون وسطی و رنسانس و … است.

 

1.شهر و بافت قدیمی زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ
بین Bahnhofstrasse و سمت چپ Limmat، نیمۀ غربیه ، شهر قدیمی Zürich است که توسط رومیان ساخته شده است. در تراس نمایش یک شهر زیبا و قدیمی است. در قسمت شرقی شهر قدیمی و در سراسر رودخانه، شما می توانید خیابانی قدیمی و جذاب مشاهده کنید. در این خیابان ها، مغازه ها و بوتیک های عتیقه ای، و همچنین کافه ها و رستوران ها را پیدا خواهید کرد.

2- Kunsthaus Zürich (موزه هنرهای زیبا زوریخ)

جاذبه های سوییس

Kunsthaus یکی از موزه های هنری اروپا، توسط انجمن هنرهای زوریخ اداره می شود و تاریخش به سال 1787 باز می گردد. در حالی که مجموعه های بزرگی از آثار هنرمندان مختلف است – نقاشی های چارلز مونچ از  مهم ترین مجموعه ای از آثار مونه در خارج از پاریس اروپا است. تاکید این موزه همیشه بر نشان دادن با کیفیت ترین کارهای هنرمندان است.

3- Schweizerisches Landesmuseum (موزه ملی سوئیس)

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

ساختمان قلعه نئو گوتیک، یک موزۀ عالی برای نشان دادن تاریخ فرهنگی تمام سوئیس است . این موزه شامل مهمترین مجموعه های آثار تاریخی و فرهنگی سوئیس است. مجموعه های باستان شناسی، با آثار کشف شده در سوئیس که از حدود 100000 قبل از میلاد تا حدود 800 سال قبل از میلاد، در میان بهترین آثار اروپا هستند .

4- خیابان Bahnhofstrasse زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

“خیابان اصلی” زوریخ، Bahnhofstrasse ، بسیار شلوغ است، از ایستگاه قطار اصلی (bahnhof) تا Bürkliplatz در سراسر دریاچه کشیده شده است. این خیابان با متراژ 1200 متر یکی از جذاب ترین خیابان های خرید در اروپا است که توسط چشمه ها، هنرهای عمومی، درختان و ساختمان های برجسته به زیبایی هایش افزوده شده است.


با ادامه معرفی بهترین جاهای دیدنی و توریستی شهر زوریخ کشور سوئیس همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

5- کلیسای دختر ما زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

church of our lady با اشاره به ایجاد یک حیاط در این کلیسا در سال 853 برای زنان اشرافی اروپایی توسط امپراتور لودویگ برای دخترش، هیلدگارد، نام فریمونستر پروتستان به معنای کلیسای زنان بر آن قرار گرفته است. تا قرون وسطا، رئیس کلیسا فرماندار شهر بود. کلیسا یک کلیسای سه گانه ای است که از قرون 13 تا 15 میلادی ساخته شده است.

 6- قنادی Confiserie Sprüngli زوریخ

جاذبه های سوییس

خانه Sprüngli در سال 1856 افتتاح شد، و امروزه، کافۀ قنادی در Paradeplatz، محل توقفی دلخواه برای مردم محلی و گردشگران است. یک نگاه به ستون ها و در و پنجره، شما را ترقیب به وارد شدن به آن میکند. فروشگاه خرده فروشی در انتهای خیابان نیز  است.

7- بورکلیپلاتز و دریاچه زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

در جایی دریاچه Limmat جریان دارد، Quaibrücke برای اتصال Bellevue Platz و Bürkliplatz است. کل ساحل پر از پروانه ها و پارک های زیبایی است که ساکنین محلی در آنجا تفریح می کنند. حدود 1.5 کیلومتر از Bellevueplatz پارک زیبای Zürichhorn است شنبۀ هر ماه در بازارکلیپلاتز از ماه مه تا اکتبر، بازارهای بزرگ با بیش از 500 فروشنده برگزار می شود.

8- Limmatquai و Rathaus ( تالار شهر ) زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

در کنار Limmatquai، خیابان محبوبی برای خرید، با تعدادی از خانه های قدیمی که فضای داخلی قدیمی نیز دارند وجود دارد. و این نشان دهندۀ ثروت اصناف این منطقه است. بسیاری از آنها رستوران ها را اداره می کنند. ساختمان ها بین سالهای 1694 و 1698 ساخته شده اند. ساختمان عظیم پسین رنسانس دارای دکوراسیونی از مجسمه غنی و سالن تشریفاتی باروک است که ارزش دیدن آن را دارد.

 

9- ایستگاه راه آهن uetliberg زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ
در جنوب غربی زوریخ، یوتلیبرگ که شمالی ترین قله در رشته Albis است با ارتفاع 871 متر واقع شده است. Uetlibergbahn، یک ایستگاه راه آهن در کوه است، از ایستگاه سلناو تا ایستگاه بالا، جایی که 10 دقیقه پیاده طی می شود. حتی مسیر با راهپیمایی در شب به خوبی روشن است و صبحدم میتوان به رستوران های آن رسید.

با ادامه معرفی بهترین جاهای گردشگری و تاریخی شهر زوریخ سوئیس همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


10- باغ وحش زوریخ سوئیس

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

بیش از 360 گونه مختلف حیوانی در دنیای عجیب و غریب باغ وحش زوریخ زندگی می کنند که یکی از بهترین ها در اروپا است. حیوانات به محیط های نزدیک به محیط زندگی خود زندگی می کنند. پلنگ برفی در امتداد منظره سنگی هیمالیا، پنگوئن هایی که در آب های سرد شستشو می گیرند و شما می توانید روباه هایی پروازی را در یک تپه ای با ارتفاع 13000 متر مربع از جنگل های بارانی مشاهده کنید.


11- موزه bellerive زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

مجموعه های شگفت آور و از مهم ترین موزه هنرهای کاربردی سوئیس  که موضوع و تم های مختلف را بررسی می کند، حرکت یبن نقاشی و طراحی در دوره های مختلف تاریخی نشان داده شده است. این کار به ویژه در آثار همه رسانه ها از دوران نوآوری، با نمونه های بسیاری از سرامیک، ازشمند شده و ارتقا یافته است.


12- موزه rietberg زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

یک ویل نئوکلاسیک که بر روی ویلای آلبانی در رم ( گفته می شود یک نسخه دقیق است) ساخته شده است، مجموعه ای مهم از بارون ادوارد فون در هیت را در اختیار دارد. ویلا در سال 1857 برای یک صنعتگر آلمانی ساخته شد و محل برگزاری نشست برای روشنفکران زوریخ بود. این موزه تنها موزه سوئیس با هنر غیر اروپایی است.


13-  کلیسای سنت پیتر زوریخ

جاذبه های زوریخ

st peters در جنوب شهر قدیمی لیندیف ، کلیسای سنت پیتر در تپه ای کوچک قرار گرفته است. قدیمی ترین کلیسای روستایی در زوریخ، با سه حوض و گالری می باشد (قرن 13). در سال 1538، کلیسا با 8.7 متر قطر، بزرگترین شمارنده ساعت در اروپا را به دست آورد، و هنوز هم آن را ثبت می کند.


14- کلیسای Grossmünster (وزیر بزرگ) زوریخ

جاذبه های گردشگری و توریستی دیدنی زوریخ

کلیسای اصلی Zürich با برج دوقلو خود، بر افق شهر مشرف است. بین قرن 11th و 13th ساخته شده، ارتفاع آن از حدود 1100 متر بالا می ورد. سطح بالایی برج ها به سال 1487است. شخصیت Charlemagne، که معتقد نظم در کلیسا بود، برج جنوبی آن را تأسیس کرد و در اصل کلیسا متعلق به او بود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 17

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .