با خواندن این مطلب در سایت برترین جاذبه ها شما در مورد 10 تا از بهترین مکان های گردشگری در عمان دانستنی هایی بدست می آورید . عمان یکی از کشورهای عربی در جنوب غربی آسیا است. کوه های زیادی در عمان وجود دارد، اما بیابان گسترده است و البته برخی از قسمت های سر سبز زیبا نیز دارد. شهر مسقط و Nizwa ( نیزوا ) مهمترین مراکز در بخش گردشگری عمان اند. اگرچه این کشور بخش عربی است اما مردم همه ادیان اینجا پیدا می شوند.

 


 

10. ساحل Frankincense، عمان

 

جاذبه های کشور عمان

 

جبهه آب و هوایی جنوب شرقی بین ماه های ژوئیه و سپتامبر، آب و هوای ساحل Frankincense را متفاوت از سایر نقاط عمان می کند. این فصل به نام ” Khareef ” نامگذاری شده است. شما می توانید زمین های سر سبز با رودخانه های در جریان، آبشارها، مراتع سرسبز را اینجا در ساحل فرانک سینک بدست آورید. این ساحل در جنوب در Dhofer عمان واقع شده است، هزاران کیلومتر دور از مسقط است.

 


 

9. Wahiba Sands، عمان

 

جاذبه های کشور عمان

 

اگر شما عاشق بیابان هستید و دوست دارید موقعیت دشواری بیابانها و دما و رنگ شن ها را تجربه کنید، Wahiba Sands بهترین مکان برای شما خواهد بود. رنگ آن از قرمز تا تاریک متفاوت است. شما می توانید در تپه های شنی شن نوردی  یا رانندگی در شن و ماسه انجام دهید و لذت ببرید. گسترش این بیابان ها 180 کیلومتر از سمت جنوب به شمال و 80 کیلومتر از سمت غرب به شرق است.

 


 

8. Musandam Fjords، عمان

 

جاذبه های کشور عمان

 

هنگامی که شما به عمان سفر می کنید و می خواهید از زیبایی های طبیعی و کوه ها لذت ببرید، Musandam Fjords برای شما بهترین گزینه است. از طریق کروز در منطقه Khor ash Sham  لذت بخش ترین تجربه ماجراجویی در عمان می باشد . آب کریستالیزه و صخره های شگفت انگیز وجود دارد تا ذهن شما را آرام کند. شما می توانید مناظر شگفت انگیز کوه، شنا و دلفین ها را با هم داشته باشید و لذت ببرید. Musandam Fjords  به عنوان ” نروژ عرب” شناخته می شود.

 


 

7. جبل شمس، نیزوا

 

جاذبه های کشور عمان

 

شما می توانید جبل شمس را در Nizwa که در حدود 280 کیلومتر از مسقط واقع شده است، ببینید. این مکان دارای ارتفاع 9000 فوت بالاتر از سطح دریا است. زمستان در اینجا بسیار سرد است و برخی از زمان ممکن است از بارش برف لذت ببرید. جبل شمس به معنای کوه خورشید است. اما شما می توانید در تابستان به جبل شمس نیز سفر کنید تا از دمای 25 درجه سانتیگراد لذت ببرید. کوه خورشید دومین کوه بزرگ قاره پس از Grand Canyon آریزونا است. این مکان مناسب برای کمپینگ و یا پیاده روی است.

 


 

6. Ras al- Hadd

 

جاذبه های کشور عمان

 

راز الحد یکی از نقاط مهم توریستی عمان است. چندین چیز  در اینجا وجود دارد که هر مسافر میتواند از آن لذت ببرد. رأس الحمد لانه ای از تعداد زیادی لاک پشت است، به همین دلیل است آن به عنوان ساحل دریاچه لاک پشت نامیده می شود. این مکان،به اهمیت گردشگری عمان کمک می کند. زوج ها می توانند سفر خود را به عمان تنظیم کنند و برای لذت بردن از خورشید وقتی که طلوع می کند از دریا به این ساحل بیایند. سالانه 6000 تا 13000 لاک پشت نیز در منطقه وجود دارد.

 


 

این مطلب ادامه دارد ….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .