مارماریس مقصد توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه است و دلایل خوبی جهت بازدید دارد. دارای اماکن تاریخی غنی ، اجتماعی و فرهنگی است، هر روز سفر خود را با ماجراجویی، سرگرمی و آموزش پر کنید! از سواحل شن و ماسه سفید و آب درخشان تا آثار و خرابه های باشکوه، مارماریس شهری است که بر خلاف دیگ شهر ها است.

 

1. مارماریس مارینا Marmaris Marina

این که آیا شما ترجیح می دهید به قدم زدن در اوقات فراغتتان و سوار شدن بر یک قایق بادبانی در امتداد اسکله و یا رفتن به مغازه ها جاذبه های مارماریس را برای شما تعیین می کند اما چیزی که مشخص است این شهر یک مرکز سرگرمی خوب است. بسیاری از موسیقیدانان ، آبشارها، انواع مختلفی از رستوران های عالی برای خوردن و فروشگاه های متعدد که دارای یادگاری معتبر ترکی هستند و همچنین لباس و هر چیز دیگری که می توانید در مارماریس خرید کنید .

 


 

2. چشمه های رقص

چشمه های رقص چشم اندازی زیبا برای همه نشان می دهد البته شب  آنها را مشاهده کنید! این نمایش حدود نیم ساعت طول می کشد و دارای رقص آب و نمایش چراغ های رنگی است. این نمایش رایگان است و هر شب بسیاری از مردم را جذب می کند. چشمه آب در تمام طول روز به طور منظم و کارآمد نیز عمل می کنند و حتی یک مجسمه زیبا از یک پری دریایی دارد. 


 

3.کوه های مارماریس

غنای گسترده ای از صخره های زیبا و خیره کننده که توجه افراد را جلب می نماید. شرکت های گوناگونی وجود دارند که تورهای خصوصی را به کوه ها ارائه می دهند ، شما باید مسیرهای صخره ای را طی کنید تا پانورامای خیره کننده از گیاهان و جانوران و حیات طبیعی، آبشارهای نفس گیر و حتی تماشای غروب خورشید را به دریا تماشا کنید. ما نمی توانیم این تجربه را به اندازه کافی توصیف کنیم

 

کوه های مرمریس & # XA9؛ Arser / WikiCommons


 

4. قبرستان یا معابد سنگی Carian Rock Tombs

در تلاش برای حفظ این حلقه های پیچیده و با شکوه، گردشگران تنها می توانند آنها را با قایق ببینند.شما نگاهی گسترده به نقاشی های مرموز از تمام زوایا خواهید داشت و واقعا به این بنا مجذوب خواهید شد. راهنمای موجود در  قایقرانی با خوشحالی از دانش و تاریخ گسترده مقبره و منطقه محلی باشما اشتراک می گذارد. 

 

کابوس های سنگ قبرستان | & # XA9؛ AlexanderShap / WikiCommons

 


5. رودخانه Dalyan

دالیان یک رودخانه ی زیبا است که تجربه های باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان آن ارائه می دهد. این شامل سفرهای قایقرانی و نگاهی از نزدیک به خرابه های باستانی و زیبای حفظ شده، ساحل لاک پشت و برخی از بهترین و معتبر ترین رستوران های ترکیه است. یکی از برجسته ها نقاشی های حکاکی پیچیده ای است که نزدیک معابد قدیمی است .


 

6. ساحل Icmeler

آب کم عمق و روشن است و شن و ماسه اش بی نظیر و نرم است. این ساحل ایده آل برای خانواده ها و یا هر گروه دیگری است! علاوه بر حس آرامش از منظر کوه ها در سراسر مسیر نیز لذت ببرید. این مکان مناسب برای تماشای خورشید نیز است.

 

ساحل Icmeler | & # XA9؛ گریه کننده / WikiCommons

7. اسکوبا / Snorkeling

سفرهای Scuba و Snorkeling به دلیل حیات دریایی گسترده و دیدگاه های منظره ای که از سوی انسان ها به طور گسترده ای نادیده گرفته شده است، بسیار هیجان انگیز است. شما در اوقات فراغت خود باید آنرا انتخاب کنید از یکی از بسیاری از شرکت هایی که این تجربه فوق العاده را ارائه می دهند که همه آنها را با هر بودجه و سطح مهارت گردشگر ان را می پذیرند آنرا امتحان کنید .

 

Scuba / Snorkeling | & # XA9؛ عکس نیروی دریایی ایالات متحده توسط متخصص ارتباطات جمعی کلاس اول Jayme Pastoric / WikiCommons

8. میدان جوانان 19 می مارماری

مجتمع مسکونی جوانان 19 مارس در کنار ایستگاه دولموس با دسترسی آسان، یک مرکز اجتماعی مهم است. نه تنها مرکز چشمه های رقص، بلکه مجموعه ای از رستوران ها، مغازه ها، اجرای زنده موسیقی و مراسم فرهنگی است.  میدان بزرگ و زیبا پر از افرادی دوست داشتنی هست.

 


 

9.موزه مارماریس

موزه مارماریس در یک قلعه معمولی ترکیه واقع شده است. این قطعا مکانی برای مشتاقان تاریخ است! توصیه ما این است که تقریبا سه ساعت برای دیدن کل موزه به طور کامل سپری کنید. این مجموعه گسترده ای دارای نمایشگاه ها و آثار هنری است که همه آنها به وضوح برچسب گذاری شده اند و بینش هیجان انگیزی را از گذشته امپراتوری عثمانی نشان می دهند. قلعه همچنین نمایشگاه های خیره کننده ای از مناطق اطراف ارائه می دهد! 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 73

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .