کاستاریکا سرزمین عجایب جاذبه های طبیعی است ،شامل آتشفشان ها، سواحل، جنگل های ابری و حیات وحش منحصر به فرد می باشد. در امتداد خط ساحلی اقیانوس آرام، شهرهای کوچک قابل مشاهده اند. در کوه های تحت پوشش جنگل می توانید آتشفشان ها و آبشارها و حیات وحش فوق العاده ای این منطقه را مشاهده کنید. کاستاریکا همچنین دارای خط ساحلی در جزائر کارائیب نیز می باشد.

 

1. پارک ملی مانوئل آنتونیو

 

پارک ملی مانوئل آنتونیو

حیات وحش و سواحل این منطقه برای بازدیدکنندگان پارک ملی مانوئل آنتونیو و شهرهای مجاور مانوئل آنتونیو از جذابیت خاصی برخوردار است. پارک به دلیل زیبایی سواحل ماسه ای، جنگل و حیات وحش موجود در منطقه شناخته شده است. این شهر دارای هتل ها و رستوران های بسیاری است و در فاصله بسیار کوتاهی از پارک قرار گرفته اند. پیاده روی هدایت شده در پارک باعث می شود تا مشاهده حیات وحش آسان گردد، اما کسانی که خودشان نیز به پارک می روند، هیچ مشکلی در پیدا کردن میمون ها و انواع پرندگان نخواهند داشت.

 

2 .آتشفشان آرونال (آتشفشان آری)

 

آتشفشان آرسنال (آتشفشان آری)

 

پارک ملی آتشفشان Arenal در Cordillera de Tilaran ناهموار است و یکی از مناطق دیدنی آتشفشانی در کشور محسوب می شود. جاذبه اصلی در پارک، آتشفشان آرنال است که در حدود 1633 متر ارتفاع دارد . آرنال از سال 1500 میلادی تا فوران عظیم در 29 ژوئیه 1968 خاموش شد و در آن زمان موجب کشته شدن 82 نفر شد و دو روستا را به کلی نابود کرد. از آن زمان به بعد، فعالیت های این آتشفشان منظم شد و بسته به روز یا هفته، بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشند که از ابر خاکستری اطراف آن گدازه های قرمز و درخشان خارج شود. پارک نیز به خاطر طیف وسیعی از تنوع زیستی آن شناخته شده است و تقریبا نیمی از همه پرندگان کاستاریکا، خزندگان، دوزیستان و پستانداران را در خود جای داده است.

 

3. مونتهوردها و جنگل های ابر

 

مونتهوردها و جنگل های ابر

 

جنگل های ابری در نزدیکی مونتهورده و سانتا النا، به یک مقصد اکوتوریسم در کاستاریکا تبدیل شده اند. ابرها که این جنگل ها را پوشش می دهد رطوبت لازم برای حفظ زیستگاه های منحصر به فرد این منطقه را فراهم می کنند. ارتفاعات سازماندهی شده یکی از بهترین راه ها برای دیدن جنگل و همچنین تورهای تاجیکی است که ممکن است شامل خطوط یا پل های فشرده و حتی اتومبیل های کابلی باشد. مونتهوردو و سانتا النا دو مرکز توریستی اصلی در منطقه هستند که دارای خانه، رستوران، مغازه و گالری های هنرمندان اند. این منطقه در شمال غربی سن جوان واقع شده است، کمی بیش از چهار ساعت با اتوبوس فاصله دارد.

 

Dominical . 4 دومینیکال

 

دومینیکال

 

Dominical یک پناهگاه استوایی است که دارای خیابان های خاکی، سواحل زیبا، هتل های ارزان، رستوران های متعدد در فضای باز و منحصر به فرد است. افرادی که به این منطقه می آیند، خیلی سخت از آن دست می شکند و معمولا اقامت بازدیدکنندگان طولانی مدت خواهد بود. Dominical همچنین جمعیت بسیاری را به خود جذب می کند که می توانند هتل های کوچک لوکس را در حومه یا تپه های مشرف به شهر پیدا کنند. شهرت اصلی این شهر، بخش وسیع سواحل آزاد است که توسط درختان سایه ای پوشیده شده اند. در این منطقه فروشندگان میزهای خود را راه اندازی می کنند و صنایع دستی و سایر موارد را به گردشگران می فروشند.

 

Tamarindo  .5

 

تاماریندو

 

Tamarindo در حال حاضر یک جاذبه توریستی است که در آن بازدید کنندگان می توانند غذا و اقامت خوب و همچنین سایر امکانات رفاهی دیگر را پیدا کنند. این شهر در امتداد ساحل Tamarindo واقع شده است که تقریبا 1.5 کیلومتر را طی می کند. این منطقه به دلیل گشت و گذار در آن، گذراندن دوره ها و مناطق برای دانش آموزان شناخته شده است. بزرگترین امواج این منطقه را می توان در ماه نوامبر و دسامبر مشاهده کرد.

 

ادامه دارد …..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .