در مورد سفر به الجزایر چه تصمیمی دارید؟ شما هرگز از تصمیم سفر به این کشور پشیمان نخواهید شد زیرا لیست طویلی از مکان ها برای بازدید دارد. این لیست جاذبه ها می تواند حتی به 100 گزینه برسد ، اما وبسایت برترین جاذبه ها کار را راحت کرده است و یک راهنمای سفر به کشور الجزایر با معرفی 15 تا از بهترین مقاصد توریستی کشور الجزایر برای لذت بردن از یک تعطیلات به سبک سافاری آماده کرده است. قابل ذکر است که اَلجَزایر در شمال قاره آفریقا، میان مراکش و تونس واقع شده و پایتخت آن شهر الجزیره است. مردم الجزایر عرب و بربر هستند و دین رسمی‌شان اسلام و مذهبشان سنی است.

 


15. کوه های اطلس Atlas الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

یکی از مکان های دیدنی در الجزایر قاره آفریقا کوه های اطلس است. اطلس یکسری رشته کوه ها است که حداقل سه کشور الجزایر، مراکش و تونس را شامل می شود . بلندترین قله کوه اطلس Jebel Toubkal نام دارد که در مراکش واقع شده. این سلسله کوه ها تا 2500 کیلومتر یا 1600 مایل گسترش می یابند. بسیاری از گونه های گیاهی و حیوانی در معرض خطر در کوه های اطلس وجود دارد و این دلیل اصلی است که این محدوده کوه ها محافظت می شود.

 


14. کوه های Hoggar الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

علاوه بر اطلس، شما می توانید از کوه هوگگار دیدن کنید. برای کوهنوردان این یک تعطیلات فوق العاده است است زیرا کوه ها و صعود به کوه ها بهترین راه برای صرف تعطیلات هستند. بلندترین نقطه این کوه ها کوه تاهات است. ارتفاع آن 9،541 فوت یا 2.908 متر است. این کوه ها به عنوان محل زندگی حیوان خطرناک به نام سگ شکار شده اند. بعضی از تالاب های شمال غربی آفریقا دارای تمساح اند .

 


13. قلعه Beni Hammad الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

فورت بنی هاممد، همچنین به عنوان Al Qal’a of Beni Hammad شناخته می شد، یک تأسیسات عربی بوده که در قرن 11 ساخته شده است. این قلعه هنگامی که مرکز اصلی حکومت در زمان حکومت حامدین بوده ، پایتخت مسلمانان بوده است. این مکان دارای دسترسی راحتی است و در کوههای Hodna واقع شده است که ارتفاع آنها 4،652 فوت یا 1،418 متر است. بعدها در سال 1980 قلعه ای که در حال خراب شدن بود  توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شد. معیارهای سوم به این قلعه داده شده است.

 


12. شهر مزاب الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

M’zab، Mzab یا همچنین دره M’zab نامیده می شود و در واقع یک فلات غنی از سنگ های آهکی است که در الجزایر به یک محل زندگی و تجاری تبدیل شده است. این یکی از مکان هایی است که در الجزایر باید بازدید کنید .شهر M’zab توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده و این سازمان در سال 1982 با ضوابط دوم، سوم و پنجم، مکان را به عنوان دره مزاب در سال 1982 معرفی کرده است ، موقیعت خود شهر در کشور الجزایر مزاب در استان غردایه الجزایر است. این منطقه در ۶۰۰ کیلومتری جنوب شهر الجزیره واقع شده‌است.

 


11. پارک ملی ال کلا الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

پارک ملی El Kala یکی از پارک های ملی در الجزایر است و همچنین جاذبه گردشگری به ویژه برای گردشگران خارجی است. این پارک ملی از سازمان IUCN دارای رتبه 2 است و در منطقه El Tarf واقع شده است. این پارک در سال با مساحت 800 کیلومتر مربع تاسیس شده است. پارک ملی El Kala به دلیل داشتن دریاچه های بسیار مشهور است و یکی از آنها دریاچه طبیعی Tonga است. این پارک در حال حاضر زیستگاه طبیعی حیوانات مختلف است و منطقه ای حفاظت شده به شمار می آید .


10. موزه آثار باستانی الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

الجزایر به داشتن موزه های بسیار برای بازدید کنندگان در این کشور مشهور شده است، موزه آثار باستانی یک موزه هنری است که آثار بومی الجزایر و برخی از قطعات رمی را نمایش میدهد . این موزه در اواخر قرن نوزدهم برای دیدارهای عمومی باز شد و بسیاری از الجزایری های تحصیل کرده به این موضوع به عنوان “پوشش بهترین انتخاب هنر در الجزایر” اشاره می کنند. این موزه را جذاب، فوق العاده و جامع نامیده اند .

 


9. مسجد بزرگ الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

الجزایر مدت هاست تحت تاثیر مسلمانان قرار دارد و شاهد آن ساختار اسلامی است که در شهرهای الجزایر باقی مانده است. این ساختارها در حال حاضر بخشی از جاذبه های گردشگری کشور و نشانه های قابل توجه است. یکی از آن آثار اسلامی که هنوز در الجزایر در حال فعالیت است، مسجد بزرگ الجزایر است. این یکی از مکان هایی است که در الجزایر دیده میشود حتی اگر شما غیر اسلام دینی داشته باشید .

 


8. موزه هنر مدرن الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

موزه هنر مدرن الجزیره یا به اختصار MaMa موزه دیگری است که در Larbi Ben M’hidi واقع شده است. این موزه هنر مدرن در سال 2007 تأسیس شد و مسئول فعلی آن Mohamed Djehiche است. او متخصص تاریخ هنر است. سازه ای که موزه در آن قرار دارد  یک ساختمان قدیمی با قدمت اواخر قرن بیستم است که در زمانی مرکز خریدی بوده است.

 


7. کلیسای Saint Augustin Basilica الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

کلیسای سنت آگوستین یا کلیسای سنت آگوستین یکی از کلیساهای کاتولیک رومی واقع در Annaba الجزایر است. این مکان تقریبا 117 سال قدمت دارد.

 


6. موزه ملی هنرهای زیبای الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

الجزایری ها همچنین آن را Musee National des Beaux-Arts می نامند . این موزه در خیابان Mohamed Belouizdad واقع شده است. مجموعه هنری درون موزه شامل آثاری از مجسمه سازان، نقاشان و هنرمندان الجزایری است. یکی از مشهورترین هنرمندانی که آثارشان در موزه نمایش داده می شود، محمد راسیم است که آثار هنری مینیاتوری او نمایش داده می شود. فضای بیرون موزه نیز زیبا است.


5. باغ Jardin d’Essai du Hamma الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

به معنای باغ گیاه شناسی هاما است. این باغ گیاه شناسی نیز در خیابان Mohamed Belouizdad در شهر الجزیره، پایتخت الجزایر واقع شده است. باغ یکی از مکان های دیدنی در الجزایر است و حدود 58 هکتار مساحت دارد. این باغ برای بازدید عمومی در سال 1832 باز شد اما بعضی اوقات در سال 2001، باغ بسته شد. پس از 8 سال، درهای خود را دوباره باز کرد و گونه های جدیدی از گیاهان در آن به نمایش گذاشته شد. تا به امروز 1200 گونه گیاهی در Jardin d’Essai du Hamma وجود دارد.

 


4. مسجد Ketchaoua الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

این مسجد جاذبه گردشگری و همچنین محل عبادت در الجزایر است. این مسجد در الجزیره، پایتخت الجزایر است و در سال 1612 تأسیس شده است. این مسجد دارای دو مناره است . این ساختمان واقعا قدیمی است و به دلیل قدمت آن، ساختار شروع به تخریب کرده است. اداره میراث الجزایر تعمیرات مورد نیاز را آغاز کرده و بخش هایی از مسجد نیز زیباتر است.


3. یادبود کشته شدگان شهر الجزیره

جاهای دیدنی الجزایر

یکی از سه جاذبه توریستی در الجزایر، یادبود جانباختگان است. این یک نقطه عطف قابل توجه است، زیرا کل مکان یک مقصد تاریخی است. این ساختار یادآور آنچه که سالها پیش در جنگ الجزایری برای استقلال اتفاق افتاده است. ساخت و ساز در سال های 1982 پس از نه ماه کار تکمیل شد. افتتاح این یادبود نمادین بود، زیرا در 20 سالگی استقلال الجزایر انجام شد.


 

2. موزه ملی پیش از تاریخ و ملیت باردو  Bardo National Museum of Prehistory and Ethnography الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

دومین مکان بازدید شده در الجزایر، موزه ملی پیش از تاریخ و ملیت باردو است. این جاذبه توریستی و موزه ملی در سال 1920 تأسیس شد و در پایتخت الجزایر – الجزیره قرار دارد. موزه ملی پیش از تاریخ و قوم شناسی باردو در حال تغییر به موزه ملی آثار باستانی است. بنابراین شما می توانید هر دو موزه را در یک بعد از ظهر دیدار کنید.

 


1. کلیسای نوتردام آفریقا Notre Dame d’Afrique الجزایر

جاهای دیدنی الجزایر

Notre Dame d’Afrique ( کلیسای نوتر دام آفریقا ) معروف ترین جاذبه توریستی در کشور الجزایر است که معمولا توسط مسیحیان به عنوان بانوی ما از آفریقا  Our Lady of Africa نامیده می شود. این مکان یک کلیسای کاتولیک رومی است و در سال 1858 توسط Charles Lavigerie تاسیس شد. یکی از ویژگی های Basilica، شیشه ای رنگی است که در قرن نوزدهم ایجاد شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 73

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .