کشور کوچک اما زیبای ولز wales جز کشورهای بریتانیا سابق بوده است در قاره اروپا ، با معرفی بهترین جاذبه ها و جاهای دیدنی کشور ولز همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. ولز کشوری در جنوب غربی بریتانیا است که به‌خاطر خط ساحلی ناهموار، پارک‌های ملی کوهستانی، زبان متمایز ولزی و فرهنگ سلتیک معروف است. کاردیف Cardiff ، پایتخت کشور ولز است .

1- snowdonia اسنوودیونی ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز

در ولز، شما به احتمال زیاد به اسنودونیا فکر می کنید ،که طیف زیبا از کوه ها و تپه ها واقع در شهرستان Gwinedod  می باشد. متشکل از 14 قله با شکوه با بیش از 3000 فوت ارتفاع و معروف ترین آن Snowdon  که 3،546 فوت است. هنگامی که شما در آنجا هستید،به آسانی می فهمید که چرا این منطقه به شدت در افسانه های محلی برجسته شده است. پارک ملی اسنودنیا یکی از محبوب ترین محل های پیاده روی  و بالا رفتن از کوه ها در بریتانیا است و از ساحل تا رسیدن به دریاچه بالای کوه تحت پوشش این کوه اند .

2- پارک ملی  Brecon Beacons ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز
پارک ملی Brecon Beacons شامل یکی از زیباترین قسمتهای ولز است. این بهشت ​​با دو مجموعه کاملا متفاوت از کوه های مرزی است. اول، به غرب، منبع رودخانه اوسک است و به ponies معروف است. در مجموعۀشرق برای حیات وحش مشهور شده است . اکثر کوه ها در این پارک 520 مایل مربعی   بیش از 2000 فوت دارای ارتفاع هستند و کوه های ماسه سنگی قرمز نامیده می شوند که باعث می شد  آنها به عنوان چراغ های نور برای هشدار به مهاجمان استفاده شوند.

3 -پل شیطان و املاک هوفود ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز
devils bridge and hafod estate با یک روز سفر به پل شیطان، روز خوبی را پشت سر نهاده اید. این پل در فاصله 12 مایل از شهر ساحلی Aberystwyth واقع شده است. اول، سه پل   Rheidol Gorge را ،مشاهده می کنید که به طور چشمگیری از قدیمی ترین پل های قرن 11 میلادی که به هم چسبیده اند. از اینجا، اولین نگاه اجمالی شما به رودخانه Mynach است که با 300 فوت ارتفاع آن به دره ای که در زیر زمین قرار دارد، می ریزد.  کلبه شگفت انگیز قدیمی Hawthorn Cottage به مهمانان اجازه می دهد تجربه ی فراموش نشدنی داشته باشند.

4 -راه آهن ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز

ولز زمانی معروف به مرکز عملیات استخراج معادن بود، به خصوص تخته سنگ های استفاده شده برای بام ها که هنوز هم در این منطقه خیلی رایج است. در حالی که اکثریت این معادن بسته شده اند، راه آهن های باریک برای انتقال کالا (و بعد از آن گردشگران ) در سراسر کشور بازسازی شده اند و در حال حاضر ابزار سرگرم کننده را ارائه می دهند. ولز دارای بیش از 10 خطوط راه آهن است و اکنون می توانید از بسیاری از نشانه های محبوب، کوه ها، شهرهای ساحلی یا قلعه ها، به سادگی با سوار شدن در یک قطار بخار از تماشای این مناظر استفاده کنید.

5 -قلعه كرنارفون (Caernarfon ) ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز
قلعه Caernarfon یکی از بزرگترین قلعه های کشور ولز است که توسط پادشاه ادوارد اول در قرن 13 به عنوان قلعه ی (جای سکونت)برای اولین شاهزاده ولز ساخته شده است. که دارای 13 برج و دو دروازه می باشد. این قلعه عظیم به عنوان یکی از برجسته ترین و زیباترین قلعه های قرون وسطایی در اروپا شناخته شده است .
با ادامه معرفی جاهای گردشگری و توریستی کشور ولز همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

6 – شهر لندودنو ( Liandudno) ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز

بزرگترین شهر پر رفت و آمد ساحلی در ولز Liandudno  است. این مکان گردشگری تصویری کامل از سرزمین اصلی ویلز و Orme را ارائه می دهد. Great، که شبه جزیره ای است که از زمان عصر حجر وجود داشته است و در سواحل شمال با چشم اندازهایی در سراسر دریای ایرلند واقع شده است. این شهر دارای مناظر منحصر به فردی است.

7- هتل Portmeirion ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز
Portmeirion یک مجتمع (هتل) زیبا و جذاب است و  در ساحل پارک ملی Snowdonia  در  Gwynedd ،  North Wales واقع شده است. این محل قابل توجه که به شکل یک روستای ماهیگیری ایتالیایی شبیه است، توسط سر کوفی ویلیامز-الیس بین سالهای 1925-1975، ساخته شده است.  بیشترین بازدید را در بخشی از اقامت های شبانۀ مسافران، ارائه می دهد.

8 – قلعه کونوی (Conwy) ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز

Conwy در سواحل شمالی ولز، در فاصله کوتاهی از منچستر واقع شده است. این مکان دارای یک قلعه خیره کننده، با معماری قرون وسطایی است. بهترین مکان های دیدنی، قلعه کنوی  و  رودخانه کنوی با پل معلق که توسط توماس تلفورد طراحی شده است. از دیوارهای شهر که در قرن 13 توسط پادشاه ادوارد اول برای حفظ ولز در خلیج ساخته شده است.از دیگر  جاذبه های محل خانه جالب Elizabethan Plas Mawr می باشد که کوچکترین خانه در بریتانیا است .

 9. جزیره Anglesey ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز
جزیره آنگلزسی، بوسیلۀ قرار گیری تعدادی از خانه ها در کنار هم ایجاد شده است. روستاهای ماهیگیری کوچک عجیب و غریب،که در طول بیش از 100 مایل از خط ساحلی کشیده شده اند در این مکان قرار دارند.  سواحل شنی، و سمبل هایی مانند فانوس دریایی South Stack ، جزیره را برای مسافران روزانه و مسافران دیگر محبوب می کند.

10. ساحل Pembrokeshire Coast ولز

جاهای دیدنی و جاذبه های ولز

ولز در محدوده خط ساحلی بیشتر از  سه طرف، محصور به آب است.  مکان های دیدنی آن از جمله : قلعه های تاریخی و قلعه پمبروک (کلیسای Pembroke )، کلیسای ( سنت دیوید ) و محل های غواصی مانند Laugharne هستند. شاید معروف ترین مکان آن خانۀ دیلن توماس، شاعر ولز که  در این مکان زندگی می کرده باشد. (در حال حاضر، این خانه  در بالای خلیج به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته است)

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .