پرتغال به انگلیسی portugal یک کشور شگفت انگیز و یک مقصد گردشگری مطلوب است. این کشور دارای فراوانی از شگفتی های فرهنگی و طبیعی است. ما ده جاذبه مهم را در کشور پرتغال انتخاب کرده ایم با هم این لیست هیجان انگیز را بررسی می کنیم

بازدید از روستای Piodao پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

Piodao واقع در مرکز کشور، یکی از زیباترین روستاها در پرتغال است. به عنوان یک بنای یادبود عمومی، Piodao در واقع یک سایت منحصر به فرد است. ویژگی خاص آن معماری تاریخی آن است، روستا قرنها پیش تاسیس شده و تحت تأثیر انواع تأثیرات فرهنگی قرار گرفته است. بنابراین  به عنوان “روستای قومیت” در میان مردم محلی شناخته شده است. گردشگران در اینجا از سوی مردم محلی دوستانه استقبال می شوند، که از شهرت قرون وسطایی و زیبای روستا استفاده کنند .

 


غارها و حفره ها در سواحل Algarve پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

منطقه جنوبی کشور پرتغال دارای یک خط ساحلی قابل توجه است که غنی از غارهای سنگ و آهک و غنی است. این نوع حفره ها از طریق فرسایش تشکیل شده اند، زمانی که امواج اقیانوس اطلس  به سنگ ها برخورد کرده اند . خط ساحلی را می توان با یک تور قایقی بررسی کرد: سواحلی مانند پونتا دا Piedade که برای صخره و تپه های ماسه سنگ و آب آن مشهور است در اینجا واقع شده است.غارها نیز در هنگام پیاده روی در ساحل دیده می شوند و بازدید می شوند. گردشگران در Algarve می توانند از بزرگترین غارها بازدید کنند و خط ساحلی چشمگیر را کشف کنند

 


بازدید از قلعه و کاخ Pena پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

این قلعه یا کاخ رومانتیک پنا در بالای تپه ای در سینترا واقع شده است، به مانند یک شهر تاریخی شده و خیره کننده است. قلعه دوم در قرن نوزدهم توسط قلمرو فردیناند دوم  در ویرانه های یک صومعه ساخته شد و به عنوان یک محل اقامت تابستانی برای خانواده سلطنتی خدمت کرد. علاوه بر معماری شگفت انگیز، پارک پنا و پانورامایی که از تپه باز می شود هیجان انگیز است، داخل قلعه کاملا مجهز است  و برای بازدیدکنندگان باز است. این قلعه یکی از هفت عجایب پرتغال است و در مسیر گردشگری لیسبون و سینترا قرار دارد .


بازدید از قلعه convento do cristo، تامار پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

Convento do Cristo یک قلعه قدرتمند و یکی از جاذبه های تاریخی برجسته در پرتغال است. Convento do Cristo در سال 1160 به عنوان “ماموریت نظم شوالیه جادوگر” تاسیس شده است.

با ادامه معرفی بهترین جاهای دیدنی و توریستی کشور پرتغال همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


کلیساهای Bom Jesus do Monte در Braga پرتغال

جاذبه های کشور پرتغال

Bom Jesus do Monte شهر Braga بزرگترین پناهگاه مذهبی پرتغال در شش کیلومتری شرق Braga قرار دارد و یکی از مهمترین مکانهای زیارتگاهی این کشور است. این مجموعه درخشان دارای چندین کلیسای کوچک با صحنه های مجسمه ای از مسیح و مجسمه های کتاب مقدس، اساطیری و مسیحی است.


دانشگاه قدیمی Universidade de Coimbra پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

Universidade de Coimbra قدیمی ترین محل یادگیری در پرتغال است، که در سال 1290 توسط پادشاه Dinis تأسیس شد. ساختمان کیمبرا در یونسکو به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است.


قلعه Guimarães پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

قلعه گیمراز زادگاه اولین پادشاه پرتقال است که در سال 1110 متولد شد. همچنین یک بار به عنوان پایتخت پادشاهی پرتقال بوده است. قلعه گیمراز جزء آثار ثبت شده در یونسکو نیز می باشد.


کلیسای جامع و معبد رومی پرتغال

جاذبه های توریستی پرتغال

معبد Evora در شهر اِوورا در قردن دوم یا سوم ساخته شده است و ساختمان برجسته رومی ها در کشور پرتغال است. این معبد به عنوان میراث فرهنگی جهانی جزء آثار ثبت شده در یونسکو می باشد.


کاخ و صومعه Mosteiro Pálacio Nacional de Mafra پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

کاخ ملی و صومعه مافرا در شهر مافرا در کنار هم قرار گرفته و نشان دهنده یک نمونه برجسته از معماری عظیم است. در سال 1717 پایه های ساختمان گذاشته شد، ابتدا به عنوان یک صومعه ساده بود که توسط  Dom João V به منظور احترام به تولد اولین فرزند پادشاه آغاز شد. سپس با فراهم شدن بودجه سلطنتی این پروژه در ابعاد بزرگی قرار گرفت.


قلعه silves پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

در اوایل قرن بیستم، شهر به عنوان یک مرکز یادگیری مشهور شد، جایی که نویسندگان، فیلسوفان و جغرافیدانان اسلام در آن جمع می شدند. برای محافظت از ساکنان، مورس یک قلعه قدرتمند را در موقعیت عالی و دیدنی شهر ساخت. امروزه به عنوان یک یادآور دائمی از سلطنت موریه و بازجویی مسیحی، قلعه امروز به دست پیروان صلیبی گرفته شده است. این مهمترین بنای یادبود تاریخی در الجروه است.


جزیره پورتو سانتو  Porto Santo

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

در فاصله 43 کیلومتر (27 مایل) شمال شرقی از شهر Madeira جزیره غیر مسکونی Porto Santo در اوایل قرن 15th کشف شد. پورتو سانتو، مانند مجمع الجزایر Madeira، سنگی است با امواج خشن ، سواحل زیبا و شیک. مرکز ویلا بیلیرا یک بار محل زندگی کریستف کلمب بوده است.موزه او در شهر یافت می شود، که همچنین بهترین مکان برای خرید در جزیره است. این جزیره شناخته شده به عنوان “شناخته نشده” در اروپا محل رفت و آمد مکرر و جذب بازدید کنندگانی است که می خواهند آرامش را در محیط زیبا، اما آرام داشته باشند. زمین های گلف و اسب سواری یکی از فعالیت های مورد علاقه در اینجا هستند.

با ادامه معرفی زیباترین و بهترین مناظر و اماکن دیدنی پرتغال همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

بازدید از ساحل Ponta Da Piedade پرتغال

این ساحل قابل توجه است و قطعا جز زیباترین سواحل کشور پرتغال است. صخره های ماسه سنگ و تپه ها این مقصد را تعریف می کنند.بازدید کنندگان می توانند از ساحل و حمام در آب کریستالی آن لذت ببرند. قایق سواری یک فعالیت محبوب دیگر است. این قایق کوچک شما را به غار ها، حفره ها می برد . بهار این منطقه در Orchids وحشی شکوفا می شود.

 


جزیره Azores پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

مجمع الجزایر Azores  یکی از مناطق مستقل پرتغال است و شامل نه جزیره است. منشاء آتشفشانی آن منجر به چشم انداز دراماتیک، خاک بارور و سرسبز شده است. São Miguel بزرگترین جزیره است و مناظر متنوعی دارد: از کوه تا شهر های پرجمعیت، از جنگل ها تا دریاچه ها، از سواحل شنی تا صخره های پر سر و صدا . می توان از فعالیت های مختلف دیگری نیز در اینجا بهره مند شد: زمین های گلف، غواصی، حمام، پیاده روی، قایقرانی، رفتن به یک سافاری، ماهیگیری و لذت بردن از آرامش در شهرهای کوچک.


Lagos  لاگوس پرتغال

جاذبه ها و دیدنی های پرتغال

شهر لاگوس در منطقه زیبای الگاروی واقع شده است که در انتهای نواحی کشور قرار دارد و در مجاور اقیانوس اطلس است. این شهر یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در پرتغال است: ویژگی های شگفت انگیز ان سواحل شنی شیک و آب فیروزه ای است. در کنار ساحل شگفت انگیز، سرزمین اصلی لاگوس دارای طبیعت سرسبز، جنگل و مسیرهای پیاده روی است. جایزه QualityCoast Gold Award، لاگوس برای سواحل بی نظیر آن مشهور است. اما ماجراجویی های زیادی نیز در آن وجود دارد: میراث فرهنگی، زندگی شهری پر جنب و جوش، جنگل ها و پارک هایی که دارای گیاهان بسیار کم نوعی هستند.

 


شهر پورتو پرتغال

شهر پورتو پرتغال

شهر پورتو پرتغال

شهر پورتو پرتغال

دومین شهر بزرگ پس از لیسبون، پورتو یکی دیگر از مقاصد گردشگری معروف پرتغال است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است و شهر قدیمی آن جز میراث جهانی توسط یونسکو اعلام شده است. این شهر دارای نشانه های تاریخی، گالری ها و موزه ها، مکان های فرهنگی و مکان های عالی برای تهیه غذاهای محلی است. شهر پورتو کشور پرتغال یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای اروپا است.


شهر لیسبون پایتخت پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

جاهای دیدنی پرتغال

 

یکی از زیباترین شهرهای کشور پرتغال و پایتخت آن لیسبون دارای بناهای تاریخی فراوان و معماری های شگفتی انگیز است،با هزاران کوچه باریک، که می تواند با پیاده روی  مورد بررسی قرار گیرد. . همچنین از موزه ها و گالری ها، رستوران ها و ساختمان های تاریخی نیزبازدید کنید.  و همچنین مرکز یک سری از فعالیت های فرهنگی و سرگرمی است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 15

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

یک پاسخ به “جاذبه ها و دیدنی های زیبای کشور پرتغال”

  1. ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفیدی که دارین پرتغال کشور قشنگ و زیبایی و پارسال هم با تور به آنجا سفر کردم غذاهای خوشمزه و عالی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .