بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و حیات وحش در انتظار شماست. کشور بورکینافاسو محصور در خشکی و در غرب قاره آفریقا واقع شده است. پایتخت کشور بورکینافاسو شهر اوآگادوگو است. نام قدیم این کشور ولتای علیا بوده است.


10. خرابه های لوروپنی Loropeni بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

اولین اثر ثبت شده این شکور در فهرست میراث جهانی یونسکو، ویرانه های لوروپنی است. این یک ساختار باستانی در نزدیکی شهر لوروپنی است و یکی از مکان هایی است که در بورکینافاسو بازدید می شود. سازمان میراث جهانی آن را در سال 2009 با درجه معیار سوم معرفی کرد و کل منطقه ویرانه ها واقعا بزرگاست ( در مجموع 119،800 فوت مربع یا 11،130 متر مربع است). سن دقیق خرابه ها نامشخص است، اما افراد محلی معتقدند که حداقل 1000 سال قدمت دارند. مردم محلی در قرون 14 تا 19 در اینجا زندگی می کردند.


9. موزه Musee du Poni بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

Musee du Poni یا موزه پونی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در کشور بورکینافاسو است. این موزه در Gaoua واقع شده است و بسیاری از مسافران می گویند که اگر شما مایل به دیدن فرهنگ مردم لوبی هستید ( Lobi people ) این شهر برای رفتن مناسب است. در موزه، شما خواهید دید که چطور مردم لوبی تمام این سالها زندگی کرده اند. یک راهنمای تور برای کمک به شما در مورد سوالات مربوط به نمایشگاه های موزه وجود دارد، اما برای برخی از آنها عکس برداری ممنوع است. با این حال شما می توانید ساختمان اصلی و دیگر سازه های فضای باز موزه را عکس بگیرید .

 


8. مجسمه های د لاونگو بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

مجسمه های de laongo یا سمپوزیوم مجسمه سازی de granit de laongo یکی از موزه های فضای باز در استان اوبریتنگا  Oubritenga است. نزدیکترین شهر به این موزه اوآگادوگو است و اگر از وسیله نقلیه استفاده کنید، حدود 30 تا 40 دقیقه فاصله است. به هر حال، این یکی از مکان هایی است که در بورکینافاسو بازدید می شود. این سمپوزیوم / موزه در سال 1989 توسط Siriky ، مجسمه ساز برجسته Burkinabe برگزار شده است. Siriky از مجسمه سازان سراسر جهان دعوت کرد و آنها کار خود را بر روی مکان ایجاد کردند. در کل، 18 مجسمه ساز از 13 کشور در ساخت این موزه شرکت کردند.

 


7. Domes de Fabedougou بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

افرادی که آنجا هستند می گویند که این تنها جاذبه گردشگری در روستای Fabedougou است . طبق آخرین سرشماری در سال 2005 ، کمتر از 1000 نفر در روستا وجود دارد. امیدوارم در این زمان جمعیت روستای دو برابر شده باشد. به هر حال، این گنبدها چه هستند؟ حتی اگر اینها تنها جاذبه این منطقه باشند، کافی است ! این گنبدهای طبیعی هستند و مانند لایه های سنگهای تخت هستند. به سادگی زیبا و منحصر به فرد هستند .

 


6. موزۀ ملی موسیقی بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

موزه ملی موسیقی بورکینافاسو توسط Parfait Z. Bambara اداره می شود. این جاذبه توریستی در شهر اوآگادوگو واقع شده و در نزدیکی یکی از مدارس معتبر شهر، مدارس Phillipe Zinda Kabore قرار دارد. این یکی از مکان هایی است که در بورکینافاسو بازدید می شود. شما هرگز این مکان را از دست نخواهید داد زیرا در مرکز شهر است و همه میدانند کجاست. این موزه در سال 1998 تاسیس شد و ابزارهای موسیقی محلی در آن نگهداری میشوند .برخی از آنها واقعا خیلی قدیمی هستند .

 


5. آبشار Cascades de Karfiguela بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

Cascades de Karfiguela همچنین به عنوان آبشار Karfiguela  یا آبشار Banfora  شناخته می شود. این آبشارها به رودخانه کومو Komoe متصل می شوند که نقطه عطفی در این کشور است. این جاذبه توریستی محل توجه مردم محلی و خارجی است. آبشارها نفس گیر هستند و در قسمت جنوب غربی کشور واقع شده اند. سازمان گردشگری بورکینا فاسو این منطقه را مدیریت می کند زیرا می خواهد طبیعت این محیط را حفظ کند.

 


4.پارک Parc Bangr Weogo بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

Parc Bangr Weogo یا Bangr Weogo Park یکی از پارک های گردشگری در بورکینافاسو است. اینجا یک پارک شهری است که در قلب شهر اوآگادوگو قرار دارد. این مکان دارای یک باغ وحش یا یک مینی پارک ملی است که دارای حیوانات مختلف مانند زرافه، میمون ها، گیاهان، حیوانات وحشی و گاو است. پارک همچنین دارای ذخایر آبی است که لاک پشت های ساحل را محافظت می کند. این یکی از مکان هایی است که در بورکینافاسو بازدید می شود.

 


3. پارک ملی آرلی Arli بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

بعضی اوقات پارک ملی آرلی به عنوان Arly تلفظ می شود و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در این کشور است.  پارک در نزدیکی شهر Diapaga واقع شده و یکی از چهار ذخایر طبیعت / پارک های ملی در بورکینافاسو است. این ذخایر طبیعت دارای مساحت 760 کیلومتر مربع است و شامل تپه ماسه سنگ، برخی از جنگل های ساوانا و جنگل های سرسبز است. انواع مختلف حیوانات در پارک ملی نیز زندگی می کنند.

 


2. کلیسای Ouagadougou بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

یکی از جاذبه های توریستی مذهبی مسیحیان و دیدنی در بورکینافاسو، کلیسای Ouagadougou است و این کلیسای جامع اسقف اعظم Ouagadougou پایتخت بورکینافاسو است.


1. دریاچه Tengrela بورکینافاسو

جاهای دیدنی کشور آفریقایی بورکینافاسو

یکی از مکانهای دیدنی در بورکینافاسو دریاچه Tengrela است. این جاذبه طبیعی در کشور بسیار نزدیک به Banfora واقع شده است. دریاچه 2 کیلومتر طول و  1 و نیم کیلومتر عرض دارد. چرا این دریاچه کوچک بهترین جاذبه توریستی در بورکینافاسو است؟ خوب، دریاچه یک مکان ویژه و مهم برای مردم Burkinabe است.در این دریاچه شما شانس دیدن حیوانات آبی را دارید . ساکنین بر این باورند که اگر شما آنها را دیدید خوش شانس هستید زیرا این حیوانات در نزد بومی ها مقدس هستند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 78

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .