اگر سفری به قاره آفریقا داشتید ،باید راهی برای سفر و دیدار از کشور ناشناس و ناشناخته”Benin” نیز انجام دهید.اگرچه این کشور در مقایسه با سایر کشورهای قاره آفریقا بزرگ نیست ، اما شما آن را بسیار جالب خواهید یافت. مردم به میراث فرهنگی خود بسیار مشتاق هستند.  هشت جاذبه مهم در کشور بنین وجود دارد و همه آنها در این راهنمای سفر به بنین آمده است. قابل توجه اینکه جمهوری بنین واقع در غرب آفریقا است و نام قدیم این کشور داهومی بوده‌ است. پایتخت بنین شهر پورتو نووو است اما مرکز سیاسی کشور در شهر کوتونو قرار گرفته‌است که بزرگ‌ترین شهر و مرکز اقتصادی کشور بنین نیز هست .


8. موزه دا سیلوا بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

Musée Da Silva یک جاذبه توریستی در پورتو نوو پایتخت کشور بنین است. یکی از مکان هایی است که درباره موارد تاریخی و میراثی بنین اطلاعاتی بدست می آورید. ساختار آن مانند یک ساختمان قرون وسطی ای است و واقعا احساسات نوستالژی را به شما می دهد. هنگامی که در داخل آن می روید شما آثار برزیلی ها را که مربوط به سال 1870 میلادی است، مشاهده خواهید کرد. این جاذبه توریستی یکی از نماد های کشور است.


7. نماد میدان Place de I’toil Rouge بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

Place de I’Ttoile Rouge یا Red Star Place، در ترجمه انگلیسی مانند یک rotunda ( همان نمادی در میدان ها )واقع در شهر Cotonou است. این بنا یاد بود دوره مارکسیستی بنین است و بزرگترین بنا از این نوع در کل کشور است. این مکان در سال 1975 توسط رهبر آن زمان ژنرال Mathieu Kerekou تاسیس شد.  او از ایدئولوژی در سراسر بنین حمایت کرد و این معروف ترین ساختار مربوط به آن در کل کشور است.


6. پل Ancien Pon بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

Ancien Pont نام پل قابل ملاحظه ای در این کشور است و یکی از مکان های دیدنی در کشور بنین است. این پل روی رودخانه Lagune de Cotonou قرار دارد و دو بخش شهر Cotonou را که توسط خلیج جدا شده است، متصل می کند. این پل عظیم و زیبا نقطه عطفی در Cotonou است که در سال 1928 نصب شده است. نوسازی این پل در سال 1981 بوده است. این یک پل مهم است چرا که توسط ساکنان به دلایل شخصی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 


5.موزه Musée en Plein Air de Parakou بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

Musée en Plein Air de Parakou یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و موزه های مهم کشور بنین است. این موزه در مجاورت شهر Parakou واقع شده است – در واقع، کمتر از یک مایل از مرکز شهر یا حدود یک و نیم کیلومتر دورتر است. در این موزه فضای باز پنج ساختار دایره ای وجود دارد و نشان می دهد که مردم چگونه در این کشور زندگی می کردند .هزینه ورودی به این موزه دوست داشتنی حدود 1500 فرانک CFA است.


4. موزه تاریخی اویداه بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

اگر دنبال یک نمایشگاه تاریخی در بنین هستید، باید موزه تارییخ اویداه را ببینید . این موزه تاریخی در شهر Ouidah  قرار دارد .آنجا شش نمایشگاه در موزه دارند که پادشاهی Xweda، پادشاهی Dahomey، تجارت برده، Vodun، و ارتباطات فرهنگی بین بنین و تمام جهان است. این یک تور تازه ای است و درواقع یکی از مکان های توصیه شده برای بازدید در بنین است.


3. کاخ سلطنتی، پورتو نووو بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

کاخ سلطنتی پورتو نووو  موزه ای به نام کاخ کافه Toffa یا Musee Homne است. آنها آن را یک کاخ سلطنتی نامیده اند زیرا در یک زمان این در واقع محل اقامت سلطنتی بنین بود. امروزه این موزه مهمی است که نشان دهنده بقایای مجموعه پادشاه Toffa و آثار ذخیره شده در طول سلطنت او است. البته هنوز در انتظار ثبت در فهرست یونسکو است.


2. پارک ملی Pendjari بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

بنین نیز مانند همه کشورهای دیگر در قاره آفریقا دارای پارک ملی است . این پارک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در کشور بنین به دلیل زیستگاه طبیعی آن است. پارک نیز در میان جاذبه های سایت لیست پیشنهاد شده صفحه ی سایت سازمان میراث یونسکو قرار دارد. این پارک ملی دارای مساحت 2،755 کیلومتر مربع است. دارای فیل ها، گرگ و میمون، بوفالوها و گاو سان ها است. پارک نیز به عنوان مرکز گونه های پرنده شناخته شده است.


1. کاخ سلطنتی ابومی بنین

جاهای دیدنی کشور بنین

یکی از مکان های دیدنی در بنین، کاخ سلطنتی Abomey است . این جاذبه توریستی توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی به رسمیت شناخته شده است.دارای معیارهای سوم و چهارم بوده و در سال 1985 ثبت شده است. اما این مکان در فهرست خطرناک قرار گرفته است اما بعد از سال 2007 آنرا بیرون آورده اند. کاخ های سلطنتی ابومی ساختار بسیار باستانی دارد که در سال 1625 تأسیس شده اند. پادشاهان تا دهه 1900 در آنها زندگی می کردند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 88

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .