با ادامه مطلب جذاب برای حیات وحش دوستان یعنی معرفی و بررسی حیوانات منحصر به فرد آمریکای شمالی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. ابتدای لیست حیوانات آمریکای شمالی را از اینجا مطالعه نمایید .


 

5 . سنجاب Groundhog

Groundhog بزرگترین عضو خانواده سنجاب ها است. آنها فقط در مناطق جنگلی کانادا و ایالات متحده یافت می شوند. آنها برای حفاری حوضچه های پیچیده شناخته شده اند که با سطوح بسیاری و به عمیق 6 فوت است.

Groundhog بالغ حدود 6 کیلوگرم وزن دارد. آنها خز قهوه ای، دم بلند و پاهای کوتاه با پنجه های منحنی دارند. این پنجه های آنها به خوبی برای حفر حفاری ها سازگار است. آنها از میوه ها، چوب درختان و گیاهان تغذیه می کنند.

 


Pronghorn  .4

به رغم ظاهر بز کوهی ، Pronghorn متعلق به خانواده Antelope ( بز کوهی ) نیست. در عوض، این یک حیوان منحصر به فرد از آمریکای شمالی است. آنها در چمنزارها، دشت باز و بیابانهای کانادا، ایالات متحده و مکزیک زندگی می کنند. Pronghorns به علت شبیه بودن واقعی به بزهای کوهی به عنوان Antelope آمریکایی نامیده می شود. بالغ آنها حدود 54 کیلوگرم وزن دارد و ارتفاع آن بین 80 تا 100 سانتی متر است. بدن آنها دارای رنگ قهوهای مایل به قرمز است. نر ها ماسک سیاه و انحنا دار دارند. ماده ها نیز دارای شاخ هستند اما به طور مستمر شکل دارند. این پستانداران نیز دونده های عالی هستند، می توانند حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت برسند.


Alligator .3 تمساح آمریکایی

این خزنده بزرگ تنها در رودخانه های آب شیرین، باتلاق ها و دریاچه های جنوب غربی ایالات متحده یافت می شود. تنها دو نوع شناخته شده از Alligator در جهان وجود دارد – نژاد آمریکایی و چینی. آبیار آمریکایی بزرگتر است. آنها می توانند طول 11.2 فوت و وزن آن ها تا 450 کیلوگرم باشد. alligator آمریکایی نیز بزرگترین خزنده آمریکای شمالی است. دهان آنها حاوی 75 تا 80 دندان است. جالب توجه است،  رژیم این شکارچیان  شامل ماهی ها، پستانداران، لاک پشت ها و پرندگان است.

 


2. گاومیش کوهن دار آمریکایی

با شش فوت ارتفاع و وزن حدود 910 کیلوگرم، گاومیش آمریکایی بزرگترین پستاندار در شمال امریکا است. هنگامی که میلیون ها گاومیش در شمال امریکا به سر می برند. تلفات بیش از حد و زیستگاه باعث کاهش جمعیت شدید آنها شد. در حال حاضر حدود 50000 گاومیش در سراسر شمال امریکا زندگی می کنند. پارک ملی یلوستون دارای جمعیت بین 5000 نفر است. ویژگی Bisons آمریکایی، کوهان های بزرگ آنها است. بدن بزرگ Bisons با یک پوشش قهوه ای تیره پوشیده شده است. آنها همچنین یک سر بزرگ با گردن کوتاه دارند. شاخ کوتاه و انحنا دار.

 


1.عقاب Bald

تیزعقاب نماد قدرتمند ایالات متحده آمریکا است. آنها بومی آمریکای شمالی هستند، در نزدیکی ساحل، دریاچه ها و رودخانه ها لانه می کنند.  این عقاب ها سر آنها با پرهای سفید پوشیده شده و بدن قهوه ای تیره است. این رنگ آمیزی به راحتی شناسایی این عقاب را آسان می کند.

یک عقاب بزرگ دارای بال های 6 تا 7 پا و وزن  تا 6.3 کیلوگرم است. این عقاب ها ی قدرتمند می توانند در فاصله های زیادی پرواز کنند و سرعت بالایی را به 160 کیلومتر در ساعت برسانند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 107

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اگرچه گربه های کوچک دوست داشتنی اند اما گربه های بزرگ نیز زیبا، مهربان و بازیگوش هستند. بعضی از آنها حتی مشابه خانواده های BIG WILD CATS نیز هستند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگترین گربه های جهان است.   توضیح پوند : یکی از واحدهای وزن است و تقریبا معادل نیم کیلوگرم ( مقداری […]

طبیعت ایران با داشتن تنوع بی نظیر باعث شده تا زیستگاه حیوانات نادر و کمیابی از جمله پلنگ ایرانی، گربه پالاس و کوچکترین فوک در جهان باشد؛ متاسفانه بعضی از این حیوانات در خطر انقراض هستند. در ایران به جای یک حیوان ملی واحد، لیستی از نمادهای ملی وجود دارد که شامل شیر آسیایی ، […]

کوسه ها به عنوان ماشین های جنگی کشتن شهرت دارند . آنها ابتدایی، کارآمد و کاملا مناسب برای شکار در اقیانوس های سیاره زمین هستند . کوسه ها به مدت زمان طولانی در اطراف ما بوده اند و در چند میلیون سال گذشته بیش از حد تغییر نکرده اند. شیوه زندگی و شکار کوسه بسیار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .