ونیز جواهری از ایتالیا، که بعدها به عنوان یک جاذبه قدرتمند جداگانه شناخته شد، ونیز دارای آرامشی عاشقانه است. فراوانی میراث تاریخی، آثار معماری و فعالیت های سرگرم کننده مختلف، یک تعطیلات فراموش نشدنی را در این شهر فراهم می کند. در این شهر یا بهتر است بگوییم شهر روی آب جاذبه ها و دیدنی های متفاوت و زیادی وجود دارد اما لیست 10 تایی سایت برترین جاذبه ها را از دست نباید داد .

 


 

10. کاوش در پل ها

از آنجا که این شهر با یکسری کانال ها به هم متصل است، ساختمان ها و پیاده رو ها توسط پل ها متصل می شوند و این خودش به تنهایی آثار هنری است. بسیاری از جزئیات، سبک ها و اندازه های مختلف، پل های ونیزی نیز در میان نمادهای شهر قرار دارند.

چه چیزی را ببینید؟

در این میان محبوب ترین پل ها عبارتند از: Rialto، Scalzi، DelAccademia، Costituzione، پل Sighs و بسیاری پل های دیگر !

 

 

 

 

 

 


9. خوردن برخی ماهی هاو غذاهای دریایی

این تالاب باعث فراوانی ماهی ها برای قرن ها را فراهم کرده است. بازار ماهی خود به تنهایی یک تجربه فراموش نشدنی ارائه می دهد، جایی که شما می توانید گونه های دریایی را که حتی قبلا اسم آنها را هم نشنیده اید پیدا کنید !

چرا این کار را انجام بدهیم؟

چیزی را پیدا کنید که قبلا در بازار Rialto و Chioggia مورد تجربه قرار نگرفته است. این تجربه واقعی ترین تجربه ونیزی را ارائه می دهد!

 

 

 

 


8. قصر Doge’s

در این کاخ چیزهای زیادی وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند معماری بی نظیر، فضای داخلی و نمایشگاه را تحسین کنند. موزه اطلاعات نیز بینشی را از یکی شهرهای با نفوذ  در آن زمان را فراهم می کند ، تصمیمات مهم سیاسی ای در اینجا اتخاذ شد و به تصویب رسید. مسافران می توانند یک تور هدایت شده را دریافت کنند تا اطالاعات لازم را از اینجا بدست آوررند

چرا به آنجا برویم؟

معماری تعجب آور، مکانی تاریخی مهم، یکی از جاذبه های محبوب در ونیز است.از قرن 14 میلادی محل اقامتی Doge’s ونیزی بوده است .

 

 

 

 

 


7. شرکت در کارناوال ونیز

جشن رنگارنگی که فقط یک روز قبل از چهارشنبه خاکستری است. ریشه های آن به سال 1162 باز می گردد. ماسک های ونیزی، کارناوال را تعریف می کنند، که این امر باعث می شود بسیاری از گروه های تئاترجذب شوند تا در آن شرکت کنند. مردم از سراسر جهان برای دیدن آن می آیند و درواقع خود آنها بخشی از این جشن زیبا هستند!

چرا به آنجا برویم؟

جشنی ظریف، تاریخی، عجیب و غریب و پر جنب و جوش که باعث می شود که شما در یک رویا زندگی کنید و در یک روز به یک رمان تاریخی تبدیل به شخصیت دیگری شوید!

 

 

 

 

 


6. بازدید از San Giorgio Maggiore

جزیره ای کوچک و برج های تاریخی آن که از دور به قله شباهت دارند. از سمت جنوب از جزیره اصلی به نظر می رسد مانند oases زیبا ای در وسط دریا است. کلیسای سن جورجیو ماجورو، نماد اصلی جزیره و شاهکار پالادیو است.

چرا به آنجا برویم؟

این جزیره یک مرکز تئاتر، کتابخانه و هنر است که مرکز فرهنگی جذابی است.

 

 

 

 


 

این مطلب جذاب ادامه دارد ……

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 75

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .