هر حیوان روی زمین دارای نوعی جاذبه است. پوشش رنگی برخی از گونه ها واقعا شگفت انگیز و جذاب است. همراه با سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی  10 تا از رنگی ترین موجودات

 


 

10. قورباغه آبی Dart

 قورباغه آبی Dart

قورباغه آبی یک عضو  از خانواده قورباغه های سمی است. آنها در جنگل های استوایی کاستاریکا و برزیل زندگی می کنند. این قورباغه یکی از حیوانات درخشان و رنگارنگ روی زمین است. رنگ قورباغه Dart می تواند آبی، زرد، طلایی، مسی، قرمز، سبز و سیاه باشد. اما تمام انواع این قورباغه های رنگی بسیار سمی هستند. رنگ روشن آنها در واقع نشانه ای از چگونگی سمی بودن آنها است. قورباغه طلایی خطرناک ترین عضو این خانواده است. آنها سم کافی برای کشتن تا 10 مرد بالغ را دارند.

 


 

9 . سبزقبای سینه‌ یاسی

 

پرنده های رنگی

 

Lilac Breasted Roller یکی از پرنده های پرطرفدار رنگارنگ در شرق و جنوب آفریقا است. این پرنده همچنین پرنده ملی کشورهای کنیا و بوتسوانا است. پرهای آنها رنگ های مختلفی دارند. آنها یک سر سبز، گلو و سینه رنگی بنفش، شکم آبی، پاهای زرد و سبز و بالهای آبی دارند. سبزقبای سینه‌ یاسی حداکثر طول بدنش 14 اینچ است. این گونه رنگارنگ معمولا ​​یک پرنده مهاجر است.

 

8. آفتاب‌ پرست پلنگی

آفتاب‌ پرست پلنگی

Panther Chameleon رنگارنگ ترین خزنده در جهان است. آنها در جنگل های استوایی ماداگاسکار زندگی می کنند . Chameleons قدرت تبدیل شدن به رنگ های مختلف محیط اطراف خود را دارد . آفتاب‌ پرست پلنگی می تواند رنگ خود را در عرض 20 ثانیه تغیر دهد. آنها سلول های خاصی را در زیر لایه بیرونی بدن خود برای انجام این کار دارند. این سلول ها می توانند رنگ بدن را با توجه به محیط اطراف تغییر دهند. دانشمندان همچنین معتقدند که آفتاب پرست ها به دلیل تغییرات درجه حرارت و تغییر شکل ، رنگشان تغییر می کند.

 


 

7. دلقک ماهی

دلقک ماهی

 دلقک ماهی ها یکی از رنگارنگ ترین ماهی ها در جهان هستند. آنها در reef بزرگ( مرجانی ) ، دریای سرخ و اقیانوس هند و اقیانوس آرام یافت می شوند. در مجموع 28 گروه مختلف از این گونه ماهی وجود دارد. آنها معمولا در رنگ های روشن نارنجی با رگه های رنگی مشخص بر روی بدن دیده می شوند. دلقک ماهی می تواند حرکات رقص مانند را در آب انجام دهد. این موضوعی است که این ماهی را جذاب تر می کند. تمام دلقک ماهی ها به عنوان جنس نر متولد می شوند. بین مرحله رشد می توانند جنسیت خود را تغییر دهند.

 


 

6 . مرغ عشق

مرغ عشق

 

Lovebirds یکی از پرندگان خانگی محبوب در جهان است. پرهای رنگی جذابیت اصلی این پرندگان عاشق هست. آنها نیز بسیار آواز خوان و همچنین اجتماعی هستند .مرغان عشق می توانند یک همراه طولانی برای شما باشد چونکه آنها بیش از 20 سال زندگی می کنند. هفت نوع مختلف مرغ عشق در جهان وجود دارد که رنگ آنها متفاوت است.

 


 

5 . توکان

 توکان

چهل گونه مختلف Toucans در جهان وجود دارد. توکان بومی جنگل های آمریکای جنوبی است. منقار قرمز رنگ طولانی و بزرگ هشت اینچی جاذبه اصلی توکان ها است. منقار جذاب آنها می تواند به رنگ های سیاه، آبی، قهوه ای، سبز، قرمز و زرد باشد. البته منقار های مخلوط رنگ نیز در توکان یافت می شود . بر خلاف ظاهر منقار بزرگ توکان ها بسیار سبک هست و نمی توانند برای سوراخ کردن درختان از آن استفاده کنند. این منقار بزرگ برای حفظ دمای بدن در تمام شرایط آب و هوایی کمک می کند.

 


 

4. ماهی ماندارین

ماهی ماندارین

ماهی ماندارین Mandarin ( نام دیگر : ماهی اژدهایی )یک ماهی آب شور اقیانوس آرام است . از آنها می توان به عنوان بهترین ماهی های درخشان رنگی در جهان نام برد . ماهی های ماندارین جذاب و درخشان دارای رنگ های آبی، سبز، نارنجی و زرد هستند. رنگ آمیزی قابل توجه آبی در الگوی موج باعث می شود ماهی ماندارین یک گونه بسیار منحصر به فرد در اقیانوس آرام باشد . این رنگ در ماهی ماندارین به علت رنگدانه سلولی آن است. شکل سر غیر معمول دیگر ویژگی متمایز ماهی ماندارین است. همچنین نحوه حرکت آنها در اب جالب است.

 


 

3. طوطی شادرنگ مکائو ارغوانی

طوطی شادرنگ مکائو ارغوانی

طوطی Scarlet Macaw باشکوهترین و رنگارنگ پرنده بومی آمریکای جنوبی هست. پرهای آنها دارای رنگ های مخلوط قرمز، زرد و آبی هستند. مکائو ارغوانی به خاطر رنگ آمیزی قابل توجه یشان بسیار محبوب هستند. آنها همچنین پرندگانی اجتماعی و هوشمند هستند. آنها همچنین منقار قوی و زیبایی دارند.

 


 

2. اردک ماندارین

 اردک ماندارین

Mandarin Duck اردکی با اندازه متوسط و بومی شرق آسیا است. اردک های ماندارین نر جذاب تر از ماده ها هستند. آنها ظاهر طلایی با سینه ای بنفش، سر سبز ، پرهای نارنجی طلایی و کرم سبز- مسی دارند. اردکهای ماندارین نر از جذابیت قابل توجه خود برای جذب ماده ها استفاده می کنند. اردک های ماندارین در دسته های بزرگ زندگی می کنند.

 


 

1. قرقاول (سرده)

قرقاول (سرده)

Pheasant احتمالا رنگارنگ ترین پرنده جهان است. 35 گونه مختلف قرقاول در جهان وجود دارد. پرنده نر دارای پرهای رنگی و دم بلند جذاب است. رنگ آنها طلایی، قهوه ای، بنفش، سبز و سفید است. از سر به دم رنگ آنها قرمز میشود و همچنین یک تاج زیبا دارد. قرقاول ماده چاق تر از نر است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 120

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اگرچه گربه های کوچک دوست داشتنی اند اما گربه های بزرگ نیز زیبا، مهربان و بازیگوش هستند. بعضی از آنها حتی مشابه خانواده های BIG WILD CATS نیز هستند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگترین گربه های جهان است.   توضیح پوند : یکی از واحدهای وزن است و تقریبا معادل نیم کیلوگرم ( مقداری […]

طبیعت ایران با داشتن تنوع بی نظیر باعث شده تا زیستگاه حیوانات نادر و کمیابی از جمله پلنگ ایرانی، گربه پالاس و کوچکترین فوک در جهان باشد؛ متاسفانه بعضی از این حیوانات در خطر انقراض هستند. در ایران به جای یک حیوان ملی واحد، لیستی از نمادهای ملی وجود دارد که شامل شیر آسیایی ، […]

کوسه ها به عنوان ماشین های جنگی کشتن شهرت دارند . آنها ابتدایی، کارآمد و کاملا مناسب برای شکار در اقیانوس های سیاره زمین هستند . کوسه ها به مدت زمان طولانی در اطراف ما بوده اند و در چند میلیون سال گذشته بیش از حد تغییر نکرده اند. شیوه زندگی و شکار کوسه بسیار […]

یک پاسخ به “رنگارنگ ترین جانداران !”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .