تونل های زیبا ، عاشقانه و شگفت انگیز جهان از درختان و گیاهان گلدار زیبا ساخته شده اند . چیزی فراتر از یک راه رفتن ساده از طریق یک مسیر درختچه ای که نور را از طریق شاخه ها پر می کند وجود دارد. هنگامی که شاخه های درختی برای تشکیل یک تونل طبیعی خم می شوند، احساس این است که بیشتر عاشقانه و گاهی اوقات حتی کمی عجیب و غریب است.تعدادی از این تونل های سبز در سراسر جهان وجود دارد . لیست زیر یک انتخاب از 11 تونل درخشان درختی دنیا است.

1. تونل Wisteria ویستریا ، ژاپن

تونل گل ژاپن

این پیاده روی مسیر گل خیره کننده شناخته شده به عنوان تونل ویستریا، واقع در باغ کاویچی فوجی ژاپن است. این مسیر واقعا به نظر می رسد بسیار صلح آمیز است که از طریق قدم زدن قابل تجربه است. تونل ویستریا، که بخشی از نمایش خیره کننده ای از لذت های گیاه شناسی است که شامل باغ های زین و جشنواره شکوفه های گیلاس می باشد ، در باغ های فوجی کاوچی در چیت کیویوشو واقع شده است. انواع مختلف و رنگ ویستریا از طریق یک شبکه استوانه ای بافته شده اند که در طی ماه های آوریل تا می، در طول سالانه “فوجی ماتسوری” و یا “جشنواره ویستریا” تبدیل به یک تونل گلدار پرطرفدار شده است.

 

2. تونل عشق، اوکراین

تونل عشق، اوکراین

تونل عشق یک قطعه منحصر به فرد و شگفت انگیز از جنگل واقع در اوکراین است ، که فقط یک مسیر قطار راه آهن بود، اما در نهایت به یکی از نقاط عاشقانه روی زمین تبدیل شد . در حالی که درختان برای رشد آزادانه در اطراف ریل ها باقی مانده بودند، عبور قطار تنها چیزی بود که از طریق آن شکل می گرفت. در نهایت، با عبور قطار از جنگل روستای Kleven سه بار در روز، قطار شکل یک تونل به اندازه آن ایجاد کرده است.

 

3. مسیر پیاده روی Jacarandas ، ژوهانسبورگ

تونل گل ژوهانسبورگ

این شهر با بیش از 10 میلیون درخت آفریقای جنوبی بزرگترین شهر سر سبز است. به گفته منابع مختلف غیر رسمی، جوهانسبورگ بزرگترین جنگل ساخته شده در جهان است . حداقل 49 گونه Jacaranda وجود دارد، بیشتر آنها بومی آمریکای جنوبی و حوضه کارائیب هستند. درختان گرمسیری بیش از صد سال پیش به آفریقای جنوبی وارد شده است. اکتبر ماهی است که گل هزاران تا از درختان جاکارانا دارای شکوفه کامل است. این تونل درخشان تماشایی یا در ژوهانسبورگ یا پرتوریا، شهر ژاکاردانا است که در آن 70،000+ ژاکاراندا  آبی بنفش به چشم انداز شهری افزوده می شود.

 

4. تونل Yew یو، انگلستان

تونل درختی Yew یو، انگلستان

تصور می شود که تونل یو توسط خانواده دایر در قرن هجدهم کاشته شده است و احتمالا در انگلیس منحصر به فرد است هنگامی که آنها بلند می شوند، آنها یک قوس بلند ایجاد می کنند. تنه های آنها گسترش یافته و شاخه های آنها با هم مخلوط شده اند به طوری که امروزه سخت است شمارش کنیم که چندین درخت جداگانه در توده وسیعی از این گالری رو به رشد وجود دارد .

 

5. تونل درختان پاییزی، ایالات متحده آمریکا

 تونل درختان پاییزی، ایالات متحده آمریکا

این تونل درخت دارای سادگی شگفت انگیزی است. تونل درخت پاییزی واقع در ورمونت، ایالات متحده آمریکا است .

 


ادامه لیست جذاب تونل های درختان و گل های دنیا را از اینجا مطالعه نمایید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 15

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

یک پاسخ به “زیباترین تونل های گل در جهان”

  1. درود من شخصا عاشق دیدن جاذبه‌های طبیعی هستم از جمله گلها سپاس از معرفی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .