با ادامه معرفی فستیوال های زیبای گل در دنیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. ابتدای لیست جشنواره های گل دنیا را از اینجا مطالعه نمایید .


5. جشنواره گل رز کالیفرنیا

جشنواره گل رز
مسابقه گل رز که هر ساله در پاسادنا، کالیفرنیا برگزار می شود، یکی از معروف ترین جشنواره های گل در جهان است و جایگاه پنجم در این فهرست را به خود اختصاص می دهد. این جشن در روز سال نو سال 1890 آغاز شد. هزاران نفر از مردم خیابان ها را پر می کنند تا رژه طلایی را که پر از گل های سرخ است تماشا کنند. موسیقی  و مسابقات مختلف بخشی از جشنواره است، به طوری که Rose Bowl، یکی از معروف ترین بازی ها در امریکا است.

 

4. جشنواره گل چیانگ مای Chiang Mai تایلند

جشنواره گل چیانگ مای
جشنواره چیانگ مای که توسط شهر چیانگ مای در تایلند برگزار می شود در آخرین روز هفته اول ماه فوریه یکی از جشن های رنگارنگ در سراسر جهان است . این جشنواره به خاطر تأکید بر گل رز Damask ، گونه ای از گل رز بومی در شهر شناخته شده است، اما همچنین دارای گونه های متعدد ارکیده، گل داودی و گل های دیگر است. جشن گل ها شامل اجراهای گل، رقص سنتی و موسیقی است.

 

3. جشنواره گل Genzano Infiorata ایتالیا

 

جشنواره گل
این جشنواره گل در ماه ژوئن در شهر ایتالیایی Genzano di Roma برگزار می شود که اولین بار در سال 1778 اتفاق افتاد. این رویداد در ارتباط با جشن کورپس کریستون جشن گرفته می شود و در جریان رویداد سه روزه، خیابان اصلی شهر Via Belardi، با فرش های پیچیده گل طراحی شده بر اساس یک موضوع خاص انتخاب شده توسط ساکنان پوشانده شده است. صدها هزار گل در خیابان، در طرح های مختلف از جمله تصاویر مذهبی و آثار هنری، تزئین شده است.

 

2. فرش گل، بروکسل، بلژیک

فرش گل، بروکسل، بلژیک
همانطور که با نام آن نشان داده می شود، فرش گل به طور عمده شامل شکل گیری آن است؛ تنها با چند صد هزار نمونه Begonias. محل بزرگ در بروکسل با یک فرش Begonias با طرح با یک موضوع خاص متمرکز شده است. این پروسه توسط صدها داوطلب انجام می شود، در حال نظارت Tapis de Fleurs، NPO. اولین فرش در سال 1971 ساخته شد و از سال 1986 به طور منظم این کار تداوم داشته است. در ماه آگوست هر دو سال یک بار برگزار می شود و چهار روز طول می کشد.

 

1. فستیوال گل، Madeira، پرتغال

 

فستیوال گل، Madeira، پرتغال
جشنواره گل های ماداگوری که هر ساله در شهر فونتان برگزار می شود  بر خلاف هر نوع جشن دیگری است. با وجودی که مرکز جاذبه فراوانی گلهاست، جشنواره نیز دارای امور عجیب و غریب از موسیقی، آشپزی، هنر و دیگر امور است. نمایش ها همچنین فرصتی برای درک فرهنگ پرتغالی است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته Wall of Hope است. یک دیوار که توسط کودکان با گل های زیبا تزئین شده است، به نماد امید برای یک صلح آمیز جهانی تبدیل شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

یک پاسخ به “زیباترین فستیوال های گل دنیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .