در کرواسی بیش از 1000 جزیره وجود دارد که از لحاظ اندازه، جمعیت و فرهنگ بسیار متفاوت اند. کوچکترین آنها، Smokvica Vela تنها یک کیلومتر مربع مساحت دارد، در حالی که بزرگترین آن، Cres، جمعیتی حدود 3184 نفر در آن ساکن هستند. بعضی از آنها برای زندگی پر جنب و جوش و فعالیت های تابستانی شناخته شده اند، در حالی که دیگر سواحل ناشناخته اند و برای هر کسی که مایل به تعطیلاتی صلح آمیز و خلوت است، محیط مناسبی را ارائه می دهند. آنچه که همه این جزیره ها در آن مشترک هستند، دریا ، امواج بلند آب، آب و هوای فوق العاده و ساحل طولانی است. لیست زیر یک انتخاب از 10 تا از زیباترین جزایر کرواسی است .

10. جزیره Susak سوساک کرواسی

زیباترین جزایر کرواسی
سوساک یک جزیره کوچک در ساحل شمالی Adriatic با کمتر از 200 نفر جمعیت از مردم محلی، بدون جاده ها و تنها یک روستا است. گرد و غبار زرد مشخص شده این قسمت از زمین ساخته شده است، گواهی تنها 200 نفر جمعیت در این جزیره به طور کامل درک این واقعیت است که تنها به این جزیره سفر کنید . رسیدن به آن توسط قایق می تواند کاملا ماجراجویانه باشد. اما همه چیز ارزش تلاش دارد. آماده شگفت زده شدن از سواحل شنی بی انتها، صخره های رنگارنگ و مسیرهای پیاده روی زیبا شوید.

 

9. جزیره کرک Krk کرواسی

 

بزرگترین جزیره کرواسی
جزیره کرک بزرگترین و شمالترین جزیره در دریای آدریاتیک است. این جزیره قابل دسترس ترین، متنوع ترین و بهترین جزیره در کرواسی است . این همه چیز را از شهرهای تاریخی تا محیط های روستایی ارائه می دهد،  سواحل شهر شلوغ ، کافه شب و رستوران های دوستانه برای خانواده در انجا وجود دارد .

 

8. جزیره Pag کرواسی

 

جزیره کرواسی
جزیره پگ پنجمین جزیره کرواسی و دارای یکی از طولانی ترین خطوط ساحلی است. این جزیره شمالی Dalmatian نیز به دلیل بودن جزیره حزب کرواسی و به دلیل ساحل Zrce با جشن افسانه ای Hideout و بسیاری از رویدادهای تابستانی دیگر شناخته شده است. با این حال، پگ جزیره ای با دو چهره بسیار متمایز است. یکی از جزیره های جشنواره های مختلف موسیقی در تابستان است. بازدیدکنندگان می توانند از لحاظ دیدن در خود شهر از بازار محلی در شهر پگ بازدید کنند، در جایی که حتی در تابستان، مردم محلی، توری های دست ساز زیبا و پنیر گوسفند را به می فروشند.

 

7.جزیره Cres کرواسی

جزیره بزرگ کرواسی

Cres به همان اندازه جزیره کروک است که یکی از دو جزیره بزرگ کرواسی است. این جزیره در بخش شمالی دریای آدریاتیک واقع شده است و از طریق جاده قابل دسترسی است. اکثر جزیره هنوز نسبتا توسعه نیافته است، که این امر برای تعطیلات پرماجرا آنرا مناسب کرده است. بزرگترین شهر آن، همچنین Cres نامیده می شود، باید برای همه دوستداران معماری مثل شهر ونیز باشد. دیدنی دیگری که ارزش دیدن آن را دارد، روستای کوهستانی و باستانی Lubenice است که از منظر دریا و جزایر همسایه آن را به نمایش می گذارد. Cres همچنین برای دریاچه Vrana، تنها منبع آب شیرین، شناخته شده است و همچنین یکی از عمیق ترین دریاچه های آب شیرین در اروپای شرقی است و عمق آن به 50 متر از سطح دریا می رسد.

 

6. جزیره Lastovo کرواسی

 

سواحل زیبا
جزیره Lastovo بخشی از منطقه  Lastovo است که شامل 46 جزیره است که در کل جمعیت 792 نفر دارند . لازم به گفتن نیست، این باعث می شود Lastovo یک مکان ایده آل برای گشت و گذار واقعا آرامش بخش باشد . Lastovo همچنین علاوه بر سواحل زیبای آن، دریاچه عمیق و روشن و طبیعت زیبا با خوردنی های محلی خوشمزه و قایقرانی عالی شناخته شده است.

5. جزیره Rab کرواسی

جزیره راب
جزیره راب یکی از جزایر در مجمع الجزایر کوارنر در بخش شمالی دریای کورا افریقا است. این شهر بیشتر به خاطر سواحل شنی بی انتها و شهر قرون وسطایی راب با چهار برج روشنایی سفید آن شناخته شده است. جزیره برای پیاده روی طولانی در ساحل و شنا در اقیانوس عالی است.

 

4. جزیره Mljet کرواسی

جزیایر زیبای کرواسی

Mljet جزیره ی جنوبی در دریای یونان است که به خاطر پارک ملی آن شناخته شده است و دارای دو دریاچه ی زیبا آب شور و پوشش گیاهی مدیترانه ای است. حتی یک صومعه بنتیکتین قرن 12 ای در یک جزیره کوچک در یکی از دو دریاچه بزرگتر وجود دارد. این جزیره برای کاوش بسیاری از مسیرهای پنهان از طریق جنگل، شنا کردن و آفتاب گرفتن در سواحل خلوت، دوچرخه سواری و قایقرانی مناسب است. این جزیره همچنین مرکز غار افسانه ای اولیس است .

 

3. جزیره Vis کرواسی

جزیره Vis
Vis آخرین جزیره مسکونی سرزمین های اصلی کرواسی است، اما  ارزش سفر با کشتی از Split را دارد . با وجود زیبایی های ساحلی آن، دریای کریستال آبی و کانال های آبیاری های محلی، این جزیره هنوز هم شگفت آور اما محروم از گردشگران زیاد است. مطمئنا ارزش دیدن را دارد .

 

2. جزیره Hvar کرواسی

بهترین جزیره های کرواسی

هوار در میان جزایر Brac، Vis و Korcula واقع شده است. این جزیره با بسیاری از جزایر دیگر Dalmatian متفاوت است ، واقعیت این است که دارای فراوانی چشمه آب، جنگل های کاج، تاکستان ها و تپه ها است .با توجه به معماری شیک و زیبای ونیزی آن، سواحل زیبا، آب و هوای دلپذیر و داغترین شب زنده داری در سواحل کرواسی، هور به یکی از محبوب ترین نقاط توریستی در سواحل مدیترانه برای افراد مشهور، کوهنوردان و خانواده ها تبدیل شده است.

 

1. جزیره Korcula کرواسی

بهترین جزیره های کرواسی

کورچولا ششمين جزيره آدرياتيک است و متعلق به مجمع الجزایر دالماسيتی مرکزی است. با توجه به تاریخ غنی آنو قدمت بیشتر از قرن 15 میلادی، زمانی که این جزیره بخشی از جمهوری ونیز کامرون بود، شهر قدیمی کورچولا را می توان به عنوان ونیز در قلب Dalmatia توصیف کرد. کلیسای سنت مارک در مرکز شهر، خیابان های بلوکه شده و مجسمه های سنگی باستانی، ارتباطات تاریخی این جزیره را بیش از هر  جزیره برجسته نشان می دهد. جزیره کورچولا برای آبهای آبی یا سواحل سنگی زیبا و افسانه مارکو پولو شناخته شده است که بر اساس یکی از نظریه ها در یک ساختمان در مرکز شهر قدیمی متولد شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .