با معرفی هفت جاذبه شگفت انگیز از اروپا همراه وبسایت برترین جاذبه ها باشید. اروپا گنجینه های زیادی را دارد که در انتظار شما برای کشف آنها می باشند. ما هفت شگفت انگیز اروپا را شامل بهترین آثار تاریخی و مکان هایی را که باید در سراسر اروپا ببینیم انتخاب کرده ایم.

1. برج ایفل (پاریس )

برج ایفل توسط گوستاو ایفل برای نمایشگاه جهانی 1889 در پاریس ساخته شده بود که برای جشن 100ام سالگرد انقلاب فرانسه بود. ساخت آن در 2 سال، 2 ماه و 5 روز طول کشید این یک پیشرفت فنی و معماری بود. در اواخر قرن نوزدهم “Utopia achieved”، نمادی از توانایی های تکنولوژیکی بود، این نشان دهنده ی تکنولوژی فرانسوی است که توسط گاستو ایفل شخصیت داده شده است و یک مسیر مشخص در عصر صنعتی است. این مکان بلافاصله با موفقیت فوق العاده ای روبرو شد.

2. کلیسای La Sagrada Familia ( بارسلونا )

کلیسای اصیل La Sagrada Familia کاری بر روی مقیاس بزرگ است که در 19 مارس 1882 این پروژه توسط معمار روحانی Francisco de Paula del Villar (1828-1901) آغاز شد. در پایان سال 1883، گویدبه انجام کارها پرداخت اما در سال 1926 درگذشت. از آن زمان معماران مختلف با ایده اصلی خود کار  ، کار را ادامه داده اند.

این ساختمان در مرکز بارسلونا قرار دارد و در طول سالها به یکی از نشانه های جهانی  و هویت شهر و کشور تبدیل شده است. هر ساله میلیونها نفر آن را بازدید می کنند و بسیاری محتوای معماری و مذهبی آنرا مطالعه می کنند.

3. برج پل ( لندن )

برج پل (1886-1894 ساخته شده) یک پل ترکیبی باسکولی و تعلیقی در لندن است که از رودخانه تیمز عبور می کند. نزدیک به برج لندن، که از آن نام خود را می گیرد، تبدیل به نماد نمادین لندن شده است.

بر خلاف باور عمومی، آهنگ “Bridge London Falling Down” هیچ ارتباطی با  این برج ندارد، بلکه اشاره به فروپاشی سایر پلهای مختلف لندن است.

 

4. کولوسئوم ( رم )

کولوسئوم یا کلینزه، همچنین به عنوان Amfiteater Flavian شناخته می شود، یک آمفی تئاتر بیضی شکل است که در مرکز شهر رم ایتالیا واقع شده است. ساخته شده از بتن و سنگ، این بزرگترین آمفی تئاتر امپراتوری روم بود و یکی از بزرگترین آثار معماری و مهندسی رومی است. این بزرگترین آمفی تئاتر در جهان نیز است.

5. محله بزرگ ( بروکسل )

Grand Place ، با خانه های سلطنتی و قرون وسطایی آن، به عنوان یک میراث جهانی یونسکو و یکی از زیباترین مربع های اروپایی نامیده می شود. به عنوان یک بازار تجاری در قرن 13 ساخته شده است، در حال حاضر به عنوان مرکز شهر و محل خوبی برای لذت بردن از مهمان نوازی بلژیکی در یکی از بسیاری از کافه تراس کاربرد دارد. همچنین محل برگزاری کنسرت و رویدادهای مختلف در سراسر سال است و در طی ماه های گرم روز بازار پر جنب و جوش و پرطرفدار دارد .

6. پل لوئیس 1 ( پورتو )

این پل واقعا علامت پورتو است. توصیه می کنیم که در این پل شگفت انگیز یک سفر قایقی را انجام دهید و یا قدم زدن درک خوبی از این حادثه بزرگ مهندسی انجام دهید.

طراحی شده توسط مهندس Teófilo سروری ، بله شما درست حدس زدید، یک شاگرد از ایفل و طراح برج ایفل ، در سال 1886 افتتاح شد و شامل 2 عرشه همپوشانی آهن. 395 متر طول و 8 متر عرض است و قوس آن هنوز هم بزرگترین نوع در جهان از نوع اهنی محسوب می شود. امروزه عرشه بالایی توسط مترو پورتو استفاده می شود و منطقه کلیسای جامع پورتو را به باغ مورو و Avenida da República در Vila Nova de Gaia متصل می کند.

 

7. آکروپلیس ( آتن )

کفش های راحتی خود را بپوشید و به تپه مقدس آکروپلیس ، بزرگترین و زیباترین پناهگاه آتن باستانی بروید، به ویژه برای حامی او الهه آتنا،برای درک جامع از کل مکان، با تور به موزه آکروپلیس بروید، این موزه دارای بیش از 3،000 آثار هنری معروف از آکروپلیس است. Acropolis قطعا معروف ترین جاذبه یونان است، برجسته در تاریخ بشریت و در فهرست میراث جهانی یونسکو.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .