با ادامه مطلب جذاب معرفی یکی دیگر از کشورهای قاره آمریکای جنوبی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .


 

5. Mendoza
 
 

جاذبه ای محبوب به خاطر نزدیکی به Aconcagua، مرتفع ترین کوه در آمریکای شمالی است. علاوه بر این، مندوزا دسترسی به مناظر زیبا و ماجراجویی های بی نظیر مانند پیاده روی، اسب سواری، قایقرانی در رودخانه و موارد دیگر را می دهد. در قلب مندوزا، میدان اصلی آن، استقلال پلازا است که توسط رستوران ها، مغازه ها، موزه ها و ساختمان های زیبا که در شب دارای روشنایی جالبی هستند  احاطه شده است.

 


 

4. El Calafate 
 
 

قبلا یک شهر خاموش در منطقه دور افتاده پاتاگونیا بوده است اما El Calafate در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی است که با تأسیس پارک ملی Los Glaciares ، این پارک نیز در کنار آن قرار دارد. El Calafate در استان سانتا کروز واقع در آرژانتین به عنوان نقطه شروع برای بسیاری از گشت و گذار های توریستی از جمله Glacier Perito Moreno که محبوب ترین آن است می باشد به دلیل نمایش چشمگیر صداهای شکسته شدن یخ ها و صخره های یخی ! خود El Calafate یک شهر جذاب است که گردشگران می توانند در خیابان اصلی قدم بزنند و بازدید از مغازه ها و موزه های سوغات مانند Glaciarium را برای یادگیری در مورد همه ی یخچال های منطقه یبابند. علاوه بر اقامت در هتل، رستوران های زیبا نیز در محل وجود دارند.

 


 

3. Los Glaciares
 
 

پارک ملی  Glaciares یا Glaciers به محل برخی از شگفت انگیز ترین و هیجان انگیزترین پدیده های طبیعی جهان تبدیل شده است. این پارک ملی واقع در استان سانتا کروز در منطقه بزرگ پاتاگونیا ، بزرگترین کوه یخی در خارج از گرینلند و قطب جنوب است. چرخه ی پیشرفت و عقب نشینی یخچال ها نشان می دهد که به زودی آناها در حال نابود شدن هستند . در حالی که یخچالهای طبیعی در بخش جنوبی پارک واقع شده اند، بخش شمالی دارای ویژگی کوه های باشکوه مانند Mount Fitz Roy، برای پیاده روی و کوه نوردی اند .

 


 

2. بوئنوس آیرس 
 
 

 

در سایت برترین جاذبه ها قبلا جاذبه های اختصاصی این شهر را مورد بررسی قرار داده ایم می توانید در سایت سرچ کنید .بوینس آیرس ، پر زرق و برق با انرژی و جذاب دارای معماری اروپایی رنگارنگ با محله های شلوغ، مراکز خرید عجیب و غریب، غذاهای لذیذ و شب زنده داری خیره کننده، جای تعجب نیست که بوینس آیرس تولد رقص تانگو فریبنده است. بوئنوس آیرس واقع در ساحل جنوب شرقی آمریکای جنوبی، پایتخت آرژانتین و یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای لاتین است. این شهر  پر جنب و جوش از چندین  Barrios تشکیل شده است. 

 


 

 
 
1. آبشار Iguazu 
 
 

آبشار Iguazu یکی از معروف ترین مکان های در طبیعت جهان است که از آبشارهای شگفت انگیز واقع در رودخانه ایگوازو و مرز بین برزیل و آرژانتین تشکیل شده است. سقوط آب یک نمایش نفس گیر است، اما زیبایی آنها بیشتر توسط جنگلهای سرسبز اطراف که پر از حیات وحش عجیب و غریب اند کامل می شود. منطقه آبشار و حیات وحش توسط پارک ملی ایگوازو حفاظت می شود. پارک دارای بسیاری از مسیرهای پیاده روی عالی است در حالی که قایق سواری نیز در دسترس است که مردم را به اندازه کافی نزدیک به آبشار می برد. این شهر در سمت کشور آرژانتین پورتو ایگوازو نامیده می شود و کوچک و زیبا است. این شهر همچنین دارای تعدادی از بهترین هتل ها و سالن ها در آرژانتین می باشد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 66

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .