پرو کشوری در قاره آمریکتی جنوبی سرزمینی که به عنوان “سرزمین اینکاها” نامیده شده است ،دلیل این نام امپراطوری گسترده ای Inca اینکا در این محل بوده است ، پرو توسط اسپانیا در قرن شانزدهم فتح شد و به یک مستعمره تبدیل شد. در نتیجه تاریخ غنی ای دارد ، پرو امروزه با بقایای باستان شناسی و معماری استعماری ذکر کرده می شود. زیبایی طبیعت کشور را نیز اضافه کنید و این مجموعه یک مقصد برجسته سفر را ایجاد کرده است. با سایت برترین جاذبه ها یک مرور کلی داشته باشیم از بهترین مکان ها برای دیدن در کشور پرو .

 


 
10. پونو 

Puno یک شهر بندری در ساحل دریاچه Titicaca در Altiplano پرو است. با وجود منظره تپه ای آن، خود شهر یک مجموعه ی خیره کننده از ساختمان های مدرن را دارد. بزرگترین جاذبه آن به عنوان نقطه عزیمت جزایر معروف در سمت در دریاچه تیتاکا است.

 

 
9. Mancora

در حال حاضر تنها بندر ماهیگیری جذاب که دارای مسیر جاده ای است، مانکورا در حال حاضر شیک ترین ساحل در پرو است و باعث جذب جمعیت زیادی از سراسر جهان است. توقف و گردش در ساحل شمالی بسیار لذت بخش است.

 


 
8. Trujillo 

Trujillo یک شهر نسبتا بزرگ در شمال غربی پرو، در نزدیکی ساحل اقیانوس آرام است. این شهر در سال 1534 در میان چهار شهر Chimu تاسیس شد تا اسپانیایی ها را در برابر اینکاها متحد کند. Trujillo نزدیک به مکان باستانی Chan Chan ، بزرگترین شهر آدوب در جهان باستان و ساحل شلوغ Huanchaco نیز است.

 


 
7. کویر Nazca 

کویر نازکا یک نوار بیابانی در امتداد ساحل شمالی اقیانوس آرام در یک فلات خشک مرتفع می باشد. خطوط معروف نازکا بین شهرهای نازکا و پالپا قرار دارد. این خطوط بین 200 تا 700 سال قبل از میلاد ایجاد شده اند و از خطوط ساده تا شکل های عنکبوت ها، میمون ها، مارمولک ها و شخصیت های انسانی تشکیل شده اند. هوای خشک، بدون طوفان و پایدار از کویر نازکا کمک کرده است تا این خطوط تا به امروز سالم بمانند. نمایندگان تور در نازکا برای بازدید از طریق خطوط هوایی، پرواز هایی را در Cessna ارائه می دهند. ( تصویر بالا به نظر یم میمون می آید )

 


 

6. Iquitos 

Iquitos یک شهر منحصر به فرد است که بزرگترین شهر در جهان است که از طریق جاده قابل دسترسی نمی باشد و هواپیما و قایق به عنوان راه اصلی ورود به آن است. با این حال، آن از یکی از محبوب ترین مکان ها برای دیدن در پرو است. به دلیل موقعیت آن در بانکهای رودخانه آمازون در شمال شرقی پرو، Iquitos دروازه ای برای کاوش در آمازون است. چندین شرکت تور و سفر قایقی را ارائه میدهند که به گردشگران در جستجوی آمازون پرو کمک می کنند. برخی از محبوب ترین جاذبه های رودخانه شامل مزارع پروانه ای، گونه های حیوانی و ذخایر حفاظت شده طبیعت هستند.

 


 

5. لیما 

Lima به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر پرو است که ترکیبی از معماری قبل از اسپانیایی، استعماری و زیربنایی مدرن را تشکیل می دهد. این شهر در سال 1535 توسط فرانسیسکو پیزارو اسپانیایی تاسیس شد و تاریخی غنی و همچنین غذای استثنایی، فرهنگ پر جنب و جوش و زندگی شبانه پر جنب و جوش را ارائه می دهد. منطقه تاریخی لیما، جاذبه های جالب با کلیساهای قدیمی، صومعه ها، کاخ های اسپانیایی و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکا را نشان می دهد. ساحل در شمال و جنوب وجود دارد از محله های محبوب شهر حومه Miraflores محبوب است که دارای فراوانی هتل ها و رستوران ها است .

 


 

4. دره مقدس

 قلب امپراطوری اینکا، دره مقدس اینکاها  ، نزدیک Cusco و شهر باستانی Machu Picchu است. دره به دلیل ویژگی های جغرافیایی و آب و هوایی خاص خود، توسط اینکاها قدردانی شده است و مقدس شده است. این منطقه شامل بسیاری از باقی مانده های باستان شناسی و روستاها از جمله شهرهای اینکا Písac و Ollantaytambo است .

 


 

3. Arequipa 

یکی از شهرهای مهم پرو، Arequipa توسط سه آتشفشان زیبا در منطقه ساحلی جنوبی کشور احاطه شده است. Arequipa مظهر یک ترکیب غنی از فرهنگ های بومی و اسپانیایی است. نمونه هایی از معماری استعماری اسپانیا را می توان در سراسر مرکز شهر یافت. از جمله مهمترین آنها، کنوانسیون Santa Catalina است که اغلب به عنوان یک شهرک در شهر به دلیل خیابان های جذاب، ساختمان های رنگارنگ و گل ها توصیف می شود. Arequipa همچنین دروازه ورود به جاذبه مهم  طبیعی پرو، Colca Canyon است.

 


 

2. Cusco

اغلب به عنوان یک پایگاه محبوب برای کشف خرابه های معروفی که در در نزدیکی ان هستند مانند ماچو پیکو و دره مقدس اینکاها است، کوسکو پایتخت تاریخی امپراتوری اینکا بوده است. کوسکو یکی از مراکز مهم توریستی کشور پرو است که در جنوب شرقی پرو واقع شده است. Cusco شهری است که تاریخ را نگهداری می کند، بسیاری از ساختمان ها به خوبی حفظ شده است که به دوره های اینکا و  استعمار اسپانیا می رسند . قلب شهر، میدان اصلی، Plaza de Armas است که توسط رستوران ها، کافه ها و کلیساها احاطه شده است. درست در خارج از محدوده شهری، یک مکان مهم اینکایی به نام Sacsayhuaman است که یک مجموعه عظیم دیواره ای ساخته شده از تخته سنگ های بزرگ سنگ آهکی است.

 


 

1. ماچو پیکو 

Machu Picchu به عنوان محبوب ترین جاذبه توریستی پرو و ​​یکی از معروف ترین معابد باستان شناسی جهان، ماچو پیکو در 7000 فوت (2100 متر) بالاتر از سطح دریا در کوه های آند قرار دارد. اگر چه این سایت با شکوه اینکا رازهای بیشتری نسبت به واقعیت ها را بازگو می کند، اعتقاد بر این است که ماچو پیکو ابتدا در اواسط قرن 15 به عنوان یک قلعه نظامی ساخته شد و بعد به عنوان املاک برای سلطنت اینکا مورد استفاده قرار گرفت. بازدیدکنندگان میتوانند ماچو پیکو را کاوش کنند و ساختمانهایی را که به خوبی حفظ شده اند شامل خانه ها، معابد، چشمه ها و حمام ها و تراس های کشاورزی و سیستم آبیاری آن زمان را مشاهده کنند.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 80

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .