پارک های سرگرمی برای بچه ها و والدین آنها می تواند بسیار جذاب باشد ، قایقرانی غول آسا، قطار ارواح، قلعه شاهزاده خانم و چرخ فلک بزرگ، کشف بهترین پارک های تفریحی در اروپا برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان، اروپا دارای صدها پارک تفریحی است. انتخاب بهترین پارک های تفریحی در اروپا را با معرفی سایت برترین جاذبه ها تجربه کنید.

1- دیزنی لند Disneyland ( پاریس، فرانسه )

 

عجایب پرواز را در سراسر 5 زمین باور نکردنی پر از جاذبه های کلاسیک، نشان می دهد و شامل نمایش های خیابانی است. شانه ها را با دزدان دریایی شلاق زدن، در زمان و فضا زوم کنید و با هیاهو در آتش بازی های فراموش نشدنی و نمایش نور بیش از قلعه زیبای خفته را نیز نگاه کنید.

2-  PortAventura ( اسپانیا )

 

PortAventura پارک تفریحی و مرکز رفت و آمد مکرر در جنوب بارسلونا ، در Salou ، Tarragona، اسپانیا است. در کوستا دورادا. این شهر حدود 4 میلیون بازدید کننده را در هر سال جذب می کند و آن را به پرطرفدار ترین پارک در اسپانیا تبدیل می کند .

PortAventura Park نیز ششمین پارک تفریحی مهم در اروپا است . این مجتمع همچنین دارای پارک Aqua Park Costa Caribe و چهار هتل است. این بزرگترین استراحتگاه در جنوب اروپا است . این منطقه دارای دو فرودگاه از جمله فرودگاه Reus است. ایستگاه قطار PortAventura که ارتباطات با بارسلونا و سالو دارد، نیز وجود دارد.

پارک، واقع در جنوب بارسلونا، دارای پنج موضوع زمینه ای است که بر اساس تمدن های تاریخی (Mediterrània، Far West، México، China، Polynesia) و یک منطقه موضوعی بر پایه خیابان سسام که برای فصل 2011 پارک افتتاح شده است در ان وجود دارد .

3 – Futuroscope  ( Poitiers – فرانسه )

 

Futuroscope با بیش از 46 میلیون بازدید کننده از زمان باز شدن، یکی از بهترین پارک های تفریحی مشهور و محبوب در فرانسه است . و تنها یکی از این انواع این پارکها در اروپا!

Futuroscope محل ایده آل برای استراحت است، با 60 هکتار حومه سبز آرام و 25 تجربه هیجانی اصلی

جو فورسوسکوپ فوق العاده، سرگرم کننده و پری را با بیش از 25 تجربه اصلی در انتظار شما در تئاتر جاذبه های خیره کننده جذب می کند، به عنوان ماجراهای دلهره آور، هیجان های هیجان انگیز، سفرهای ذهنی، نمایش های عجیب و غریب  و جاذبه های جذاب  برای همه سلیقه ها و سنین: فیلم ها در قالب صفحه نمایش غول پیکر، جاذبه های پر شور، 3D سواری با جلوه های 4D ، بازی ها، نمایش زنده، فعالیت های هوای آزاد و …

4-  Europapark ( آلمان )

 

Europa-Park بزرگترین پارک در آلمان است و دومین معروف ترین پارک تفریحی در اروپا، پس از دیزنی لند پاریس.

Europa-Park واقع در روست، در جنوب غربی آلمان، بین فرایبورگ و استراسبورگ  است.

این پارک دارای 12 بستر غلتکی است ، قدیمی ترین قطار معدن Alpenexpress است که در آن از طریق یک معدن الماس به سرعت حرکت می کند – و جدیدترین سازه Arthur، یک ترکیب رولر کوراستر در محیط داخلی / فضای باز و ترکیبی تاریک سوار شده است. Europa-Park دارای غواصی و جاذبه های بسیار بالایی است و جاذبه های آن به معنی واقعی پارک است تا تقریبا. 50،000 مهمان در روز را پذیرا است .

5- پارک آستریکس ( فرانسه )

 

Parc Astérix پارک تفریحی تم در فرانسه است ، بر اساس داستان های آستریکس (توسط آلبرت اودرزو و رنه گسینی). نزدیک به 35 کیلومتر (22 مایل) از شمال پاریس، 32 کیلومتر (20 مایل) از دیزنی لند پاریس و 20 کیلومتر (12 مایل) از Chateau de Chantilly تاریخی، در Plailly در واحد Oise، در سال 1989 افتتاح شد.

به خصوص برای انواع مختلفی از غرفه های غلتکی ( ترن ) شناخته شده است و از فرهنگ های تاریخی مانند رومی ها، یونانیان باستان و در حال حاضر مصری ها استفاده کرده است، اما همیشه در سبک بصری داستان ها است.

6-  Gröna Lund ( استکهلم سوئد )

 

Gröna Lund پارک تفریحی در استکهلم سوئد است. این منطقه در سمت دریای جزیره Djurgarrden واقع شده است و نسبت به سایر پارک های تفریحی نسبتا کوچک است، عمدتا به علت موقعیت مرکزی آن ، که گسترش آن را محدود می کند. پارک تفریحی 15 هکتاری بیش از 30 جاذبه دارد و محل برگزاری کنسرت در تابستان است. Gröna Lund در سال 1883 توسط جیمز Schultheiss تاسیس شد. ریشه های Gröna Lund در دهه 1880 ساخته شده است که قدیمی ترین پارک تفریحی در سوئد است .

محل پارک کاملا منحصر به فرد است به این معنی که بیشتر ساختمان ها ساختمان های مسکونی قدیمی و تجاری هستند که از قرن نوزدهم ساخته شده اند. بنابراین ساختمان ها برای پارک ساخته نمی شوند؛ در عوض، پارک در اطراف ساختمان ساخته شده است.

7-  Gardaland ( ایتالیا )

 

Gardaland یک پارک تفریحی واقع در شمال شرقی ایتالیا است. در 19 جولای 1975 افتتاح شد و شامل “Gardaland”، “Gardaland Sea-Life” و “Gardaland Hotel” است. در کنار دریاچه گاردا است . کل مجموعه شامل مساحت 445000 مترمربع (4789940 فوت مربع) می باشد، در حالی که اندازه خود پارک 200،000 متر مربع (2،152،782 فوت مربع) است. در داخل جاذبه های مکانیکی و آبی وجود دارد. هر ساله حدود 3 میلیون نفر بازدید می کنند از این پارک

Gardaland توسط مجله فوربز رتبه بندی شده است و رتبه پنجم از بین ده پارک تفریحی در جهان با بهترین گردش مالی را بدست اورده است و رتبه هشتم در اروپا توسط تعدادی از بازدید کنندگان پارک

 

8- باغ تيوولی ( کپنهاگ، دانمارک )

 

باغ Tivoli یک پارک تفریحی معروف و باغ لذت بخش در کپنهاگ ، دانمارک است. پارک در 15 آگوست 1843 افتتاح شد و دومین قدیمی ترین پارک تفریحی در جهان است ، پس از پارک  Drehavsbakken در نزدیکی Klampenborg.

با 4.033 میلیون بازدید کننده، تيوولی دومين پارك تفریحی فصلی در جهان است ، پرطرفدارترین پارك تفریحی در اسكانديناوی و چهارمین پارک در اروپا، تنها پس از دیزنی لند پاریس، پارك زاگرس اروپا و پاركی Efteling جای گرفته است .

9- Walibi ( بروکسل، بلژیک )

 

Walibi Belgium یک پارک تفریحی منحصر به فرد برای احساسات برای تمام خانواده ها در بلژیک است.40 جاذبه از جمله 16 جاذبه برای بچه ها، انیمیشن های خیابانی، 1 پارک آبی و خیلی بیشتر!

Walibi Belgium پارک ایده آل برای دیدار با خانواده و دوستان است . این پارک دارای جاذبه برای تمام سنین است. رودای مشهور رادجا ، معدن دیوانه وحشتناک و همه جاذبه های خانوادگی …

در یکی از جاذبه های جذاب Walibi بلژیک در یک صندلی بنشینید با سرعت بالا و یا سر و صدا ! دست های خود را بالا در هوا قرار دهید، باد را در موهای خود احساس کنید و … فراموش نکنید

 

10-  Efteling ( هلند )

 

Efteling یک پارک منحصر به فرد با فضای پری گونه و طیف وسیعی از جاذبه های هیجان انگیز و دلربا است و این امر برای کل خانواده ها ایده آل است. Efteling در میان محیط طبیعی قرار میگیرد و جادو را در تمام فصول جذب می کند و 365 روز در سال استقبال کننده دارد !

لذت بردن از لحظات گرانبهادر این دنیای پریان پر از داستان های شگفت انگیز، رویاهای لذت بخش و ماجراهای با سرعت بالا. از طریق دنیای شگفت انگیز از جن و ترول ها در پرواز روح Droomvlucht، با هم در طول پارک هیجان انگیز نشان می دهد ،  Raveleijn و روز فوق العاده خود را در Efteling با بزرگترین آبشار در اروپا از دست ندهید .

11- لذت ساحل Pleasure Beach ( بلکپول – انگلستان )

 

این پارک تفریحی محیطی مشتعل و ناپایدار برجسته را ارائه می دهد – این یک پارک انگلیس با ترکیبی از سواری های منحصر به فرد و فعالیت های دوستانه با خانواده است. شما می توانید Big One افسانه ای را امتحان کنید تا اعصابتان را آزمایش کنید، خود را به Land Nickelodeon برسانید تا سعی کنید از 12 ترن هیجان انگیز لذت ببرید و یا O-Matic Wallace & Gromit  لذت بردن بچه های خود و رضایت و هیجان انها را بدست اورید .

اگر شما به دنبال یکی از بهترین پارک های معروف در انگلستان هستید ، بلکپول Pleasure Beach The Big One است. با بهترین سواری ها و قیمت ها

12 -پرتیر ( وین، اتریش )

 

Wiener Prater یک پارک خیلی بزرگ در منطقه 2وین  (Leopoldstadt) است. اگر مردم در مورد Wiener Parter صحبت می کنند، اغلب آنها را “Wurstelprater” می دانند. به اصطلاح “Wurstelprater” قدیمی ترین پارک تفریحی در جهان است . اما Wiener Prater بیشتر از این است: Hauptallee (کوچه اصلی)، Krieau و Praterstadium (استادیوم Ernst Happel) متعلق به منطقه “Wiener Prater” است.

Prater ابتدا در یک سند در سال 1162 تحت سلطه امپراتور فریدریش I. در سال 1766 امپراتور جوزف دوم اشاره شد. این منطقه را به مردم وین اهدا کرد. از این نقطه در Prater برای همه قابل دسترسی بود. پس از آن کوچه های بولینگ، سینما ها، کافه ها و جاده های دور افتاده ایجاد شد.

13- برج آلتون ( انگلستان )

 

پارک معروف برج Alton در 4 آوریل 1980 افتتاح شد. جاذبه های عمده شامل Nemesis، Oblivion ، Air، Mine Train قطار، Rapids River Congo ، Hex – افسانه برج … Alton Towers  است برای ایجاد انواع جدید سواری به rollercoasters مراجعه کنید . آنها یک خط از اسلحه ” سلاح مخفی” دارند که معمولا یک صنعت جدید در پارک بازی است .

پارک برج آتلون در ژوئن 2003 افتتاح شد. از چندین استخر و اسلاید شامل آب بندر استاد بلستر تشکیل شده است. پارک آبی، همراه با هتل مجاور Splash Landings، تم های کارائیب گرمسیری را با Plumbers Paradise ایجاد می کند .

14-  Legoland Billund ( دانمارک )

 

سواری های سرگرم کننده و ترسناک در Ghost – خانه خالی از سکنه. دزدکی حرکت کردن در داخل خانه خالی ازسکنه ، که خزنده با خون آشام ها، ارواح و هیولاها را دارا است. شما می توانید ارواح را در پیچ و خم آینه مسحور تحت تعقیب و دیدار با دانشمند دیوانه و آزمایش دیوانه و dropuuuu را با خانواده و دوستان شجاع خود تجربه کنید ! نگه داشتن خود هنگامی که شما از طریق قطب شمال در یک اتومبیل برفی عالی با Rollercoaster Polar X-Plorer سرگردان می شوید. این سواری دارای یک قطر 5 متری منحصر به فرد است که شما را به یخ تبدیل می کند. تماشای پنگوئن های واقعی و زندگی در خلیج پنگوئن یکی دیگر از جاذبه های این شهربازی است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 14

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .