با ادامه معرفی جاذبه های دیدنی و مناظر شگفت انگیز کشور آسیایی ویتنام همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. غار Son Doong

بزرگترین غار عمیق در جهان است، می تواند یک ساختمان 40 طبقه را پشت سر بگذارد! 9 کیلومتر (5،5 مایل) طول غاراست و یک جنگل و رودخانه در آن است. جنگل هایی که توسط کاشفان باغ Edam ادام نامیده می شوند، میمون ها و روباه ها آنجا دیده می شوند. اینجا یک مکان زیرزمینی واقعی است . بلورهای کلسیت، که در طول قرن ها شکل گرفته است. فسیل 300 میلیون ساله نیز در اینجا یافت می شود. گونه های جدید گیاهان در اطراف رودخانه و آبشار نیز کشف شده اند.

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام

 


4. Hoi An

واقع در ساحل دریای جنوبی چین. یونسکو آنرا به عنوان یک سایت میراث جهانی تأسیس کرد. این یک مکان مهم تاریخی است که فرهنگ جنوب شرقی آسیا را از 15 تا 19 قرن نشان می دهد. سایت هایی مانند Elephant bridge بسیار خوب نگهداری می شوند. به علاوه ساحل های شنی سفید و آب و هوای گرم گردشگران را جذب می کند. Hoi An معروف است برای تولید فانوس های ابریشمی.

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام HoiAn

 


3. Ban Gioc

آبشار دیدنی که مرز میان دو کشور را نشان می دهد. در اصل دو آبشار اند اما به دلیل سنگ هایی که به یکدیگر متصل هستند، به چندین آبشار کوچکتر تقسیم می شوند. این چهارمین آبشار بزرگ بعد از ایگوازو، ویکتوریا و نیاگارا است که مرز ملی دو کشور را نشان می دهد. بسیاری از گونه های گیاهی اندمیک نیز در این محیط فوق العاده یافت می شوند. آبشار دو طرفه بیشتر از طرف ویتنام مورد تحسین قرار می گیرد، اما همچنین از چین می توان از آن استفاده کرد.

 

جاذبه های ویتنام BanGioc

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام

 

2. خلیج Long Bay

خلیج در مرز با چین با هزاران صخره سنگ آهکی که از آب خارج شده اند، قرار دارد. این یک سایت میراث جهانی یونسکو است و گفته شده است کهمکان شگفت انگیز طبیعی است. مناظر زیبای آن در فیلم های متعدد برجسته بوده است! بازدیدکنندگان سایت را در تورهای قایقی بررسی می کنند. همچنین غارها و روستاهای ماهیگیری شناور نیز وجود دارد که جذابیت فوق العاده ای را به مکان می دهد.

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام

 

جاذبه های ویتنام

 


1. شهر Hanoi هانوی

شهر هانوی پایتخت کشور و مقصد مورد علاقه توریست ها است. این شهر بسیار زیبا است و به نام پاریس شرق خوانده شده است. دارای پارک ها، دریاچه ها و ساختمان های تاریخی از دوران استعمار فرانسه است. همچنین رویدادهای فرهنگی متعدد، سالن ها، کارائوکه، تئاتر و سایر سرگرمی ها در آن وجود دارد. . یکی از مقرون به صرفه ترین و هیجان انگیزترین مکانهای بازدید شده، که همیشه در بالای فهرست مسافران قرار دارد!

 

هانوی جاذبه های ویتنام

 

هانوی جاذبه های ویتنام

 

هانوی جاذبه های ویتنام

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .