مناظر Maramures در منطقه ، Carpathians  کشور اروپایی رومانی. منطقه ای تاریخی که در سراسر شمال شرقی کشور رومانی نسبت به کشور اوکراین گسترش می یابد. در واقع این یک دره است که با کوه ها احاطه شده است. رودخانه ها و چشمه ها، جنگل های سرسبز و طبیعت خوشایند آن را به یک جواهر واقعی در وسط قاره اروپا تبدیل کرده است .

عکاس  Alex Robciuc اخیرا به این منطقه سفر کرده است. او واقعا هنرمندانه عمل کرده است و کاری اختصاصی را ایجاد کرده است. از صبح زود بیدار می شده است تا مناظر را در سپیده دم شکار کند. روستاهای کوچک متعدد در اطراف پراکنده شده اند، با کلیساهای چوبی سنتی برجسته. مردم محلی رفتاری دوستانه در تمام طول سال با بازدید کنندگان دارند و به آنها خوش آمد می گویند .

چرا به آنجا برویم؟

این در واقع یک مکان ویژه در قلب قاره سبز ( اروپا ) است. بسیاری از مکان ها و معماری ها توسط یونسکو محافظت شده است. آداب و رسوم محلی، غذا و نوشیدنی اینجا جایی است که باید آنرا کشف کرد.

چه وقت به آنجا برویم؟

هر زمان – در زمستان برای اسکی مناسب است ، طبیعت، پارک ها و معماری را باید در تابستان ببینید. البته هر فصل زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

این منطقه تنها 50 کیلومتر (30 مایل) از فرودگاه Sighetu  فاصله دارد . از طریق اتوبوس یا قطار از سراسر کشور رومانی می توانید به آنجا برسید .

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 43

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .