با ادامه معرفی زیباترین و بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری برزیل همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. مجمع الجزایر Fernando De Noronha

این مجمع الجزایر در برزیل از 21 جزیره  به هم پیوند خورده تشکیل شده است که به عنوان سواحل زیبا، مناظر و حیات وحش غنی شناخته شده است. 230 گونه مختلف ماهی، پنج گونه کوسه، بسیاری از گونه های گیاهی و دو گونه از لاک پشت های دریایی در آبهای شیرین این جزیره زندگی می کنند. برای تضمین مراقبت های اکو سیستمی به تعداد محدودی از گردشگران برای رفتن به این جزیره در فصول خاص اجازه داده می شود.

دوچرخه سواری یا پیاده روی بهترین راه برای به دست آوردن منظره زیبا از سواحل و مناظر آن است. 16 جزیره زیبا برای گردشگران برای لذت بردن از snorkeling، غواصی، گشت و گذار، قایقرانی، اسب سواری، تماشای دلفین و عکاسی در آب وجود دارد، استخرهای بسیار طبیعی نیز در این جزایر وجود دارد.

 


4 . پارک ملی Lencois Maranhenses

یکی از شگفتی های طبیعی برزیل واقع در Maranhao است. این پارک ملی شامل مساحت 383000 هکتار با تپه های شن و ماسه گسسته است. در طول فصل بارانی بیشتر حفره های این پارک ملی پر از آب است، گردشگران می تواند بسیاری از گودال های آبی و سبز  رنگ از آب را  با چشم انداز منحصر به فرد تماشا کنند .

گونه های ویژه ای از ماهی ها مانند ببر ماهی و گرگ ماهی در این دریاچه های کوچک وجود دارند،آنها می توانند در داخل گل زنده بمانند. ماشین سواری با استفاده از جیپ، قایق سواری و پرواز بر فراز پارک ملی فعالیت اصلی گردشگران در این پارک ملی است .

 


3. آبشار ایگواسو

محبوب ترین جاذبه های گردشگری برزیل

آبشار Iguazu در مرز برزیل و آرژانتین قرار دارد. این آبشارها رودخانه ایگواسو را به دو سطح، Iquazu بالا و پایین تقسیم می کنند. ارتفاع iquazu  از 197 تا 269 فوت است. در حقیقت Iquazu سقوطی بلندتر و گسترده تر از نیاگارا دارد. در فصل بارانی آب با سرعت 450000 فوت مکعب در ثانیه سقوط می کند.

در تاریخ 11 نوامبر 2011 آبشار Iquazu یکی از هفت معجزه طبیعی جدید جهان شد. این آبشار همچنین در سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. گردشگران همچنین می تواند 2000 گونه از گیاهان را در جنگل های بارانی  اطراف آبشار Iquazu ببینند.

 

2. کارناوال ریو

کارناوال ریو یکی از جشنواره های کشور برزیل است که هر ساله شش هفته قبل از عید پاک ( عید مذهبی مسیحی ها ) برگزار می شود. کارناوال پنج روزه در روز جمعه آغاز خواهد شد و سه شنبه به پایان رسید. میلیون ها نفر از خارجی ها هر ساله به این کارناوال بزرگ می پیوندند. این نه تنها سرگرمی  ای می شود، بلکه فرصتی برای خارجی ها برای یادگیری فرهنگ واقعی برزیلی ها نیز می شود.

کارناوال هر گوشه ای از شهر را فرا می گیرد. کارناوال ریو مردم را به همان اندازه گردشگران سرگرم می کند، آنها با رقص و آواز و به طرق مختلف سرگرم می شوند، شب ها و تمام روزها گروه ها در حال برگزاری این جشن اند .

مسابقات سامبا بخشی از این جشنواره، رقابت بین مدارس سامبا  ( رقص برزیلی ) است. هنرمندان از طریق خیابان های برزیل، با پخش موسیقی و رقص، رژه می روند. هر ساله هنرمندان یک موضوع و لباس مخصوص را برای رژه سامبا انتخاب خواهند کرد.


1. مجسمه مسیح رستگار

مجسمه مسیح نمادی از مسیحیت برزیل، واقع در بالای کوه Corcovado با 23000 فوت است. این مجسمه 98 پا ارتفاع و  دارای بازوهای 92 پا است. بازوی راست این مجسمه به سوی ریو دو ژانیرو جنوبی و سمت چپ بازو به سمت شمال ریو دو ژانیرو است.

پدرو ماریا باس، کشیش کاتولیک که در سال 1889 پیشنهاد ساختن این بنای مذهبی بزرگ را کرد، به دلایلی رد شد. اما دایره کاتولیک ریو دومین پیشنهاد را در سال 1920 قبول کرد و ساخت مجسمه مسیح  بین سالهای 1922 تا 1931 صورت گرفت.

در حقیقت این مجسمه به صورت قطعات به هم وصل شده ساخته شده است و آنها را به بالای کوه کورکوادو برده اند، سپس آنها را به هم وصل کردند تا مجسمه را تشکیل دهند. رسما در 12 اکتبر 1931 افتتاح شد، به این معنی که نشان می دهد که عیسی مسیح همه را دوست دارد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 59

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .