بهترین تورهای آذربایجان

تور آذربایجان

کشور آذربایجان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد یکی از جذاب ترین کشور ها برای سفر است، ضمن این که اگر می خواهید منطقه ای امن را برای سفری چند روزه انتخاب کنید قطعا تور آذربایجان همیشه جز اولویت های اصلی است.

باکو نام شهری است که در دوره زمانی بیست سال اخیر، در بین محبوب ترین پایگاه های گردشگری در تور های ایرانی می درخشد، آن هم به دلیل توسعه این صنعت در این کشور است.

هزینه ی سفر هوایی به آذربایجان نیز با توجه به قرارگیری در نزدیکی دریای خزر و داشتن مرز آبی مشترک با کشور های نزدیک به ایران بسیار پایین تر از کشور های اروپایی و دیگر کشور های اسیایی است.

ضمن این که آب و هوای این کشور و هزینه سفر دو دلیل قانع کننده برای انتخاب این سرزمین زیبا است.

جز در فصل سرما یعنی دی و بهمن، این کشور می تواند مقصدی مناسب برای سفر های چند روزه باشد.

بهترین تورهای آذربایجان

سفر به شهر باستانی قفقاز

در مورد قفقاز نیز باید بگوییم که این کشور به دلیل تاریخ گسترده و طوماری از جذاب ترین نقاط کلاسیک و موزه ها همیشه در اولویت اول تور های مسافرتی کشور آذربایجان می باشد.

برج های کوچک و بزرگ، هتل های بی شمار شاید به عنوان عامل حیاتی باعث شده است که باکو تبدیل به یکی از محبوب ترین شهر ها در کنار تفلیس، برای سفر های ارزان قیمت باشد، تابستان اولین فصل ایده آل برای سفر به کشور آذربایجان است، پس از آن بهار دل انگیز با طبیعت زیبا، گل های درختان میوه اثر هنری شاهکاری را خلق کرده است. شما را بیش از هر زمانی مشتاق به سفر می کند.

عید نوروز در باکو جشن گرفته خواهد شد و تور های ویژه ای برای سفر در این دوره زمانی همیشه توسط شرکت ها در نظر گرفته می شود.

هتل های سه، چهار و پنج ستاره زیادی نیز در طول چند سال اخیر با توجه به افزایش میزان مسافرت ها در این کشور ساخته و افتتاح گردیده است.

کنسرت ها، تئاتر ها مراسمات مذهبی و سنتی زیادی نیز در باکو برگزار می گردد.

بهترین تورهای آذربایجان

فرهنگ و هنر طبیعت بی نظیر

مردم این کشور بسیار مهمان نواز هستند و شما قطعا پس از سفر به این کشور، یکی از اولویت های اصلی خود برای مسافرت های مجدد را آذربایجان خواهید دانست.

دین رسمی کشور آذربایجان اسلام و به طور کل این سرزمین بسیار امن بوده و نرخ و میزان دزدی، قتل در آن کم ترین حالت را به خود دیده است.

بهتر است توری را برای این سفر انتخاب کنید که محل اقامت، امنیت و همین طور مدیریت هزینه ها را نیز به بهترین شکل ممکن بپذیرد.

کمی هم در مورد اقتصاد آذربایجان توضیح دهیم…

واحد پولی این کشور منات بوده و از نظر اقتصادی نیز در وضعیت با ثباتی به سر می برد، ضمن این که هزینه سفر به این کشور بسیار مناسب است و قطعا از کشور های اروپایی و دیگر کشور های اسیایی مانند ژاپن، امارات، کره جنوبی و چین کم تر خواهد بود.

با توجه به وجه مشترک فرهنگی این کشور با ایران، می تواند برای گردشگران بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع: www.masirsabz.net

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 46

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .