تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs در هاکی. تورنتو یک شهر پر جنب و جوش با ساختمان های ویکتوریای آن و ساختمان های مدرن آن است.

 


 

10. تالار مشاهیر هاکی
Hockey Hall of Fame

تورنتو مرکز هاکی روی یخ است و از سال 1917 با تاسیس Maple Leafs به این مرکز تبدیل شده است. اینجا خانه تالار مشاهیر هاکی است که باعث جذابیت آن برای بازدیدکنندگان می شود که این ورزش هیجان انگیز را دوست دارند. این موزه به عنوان یکی از معتبرترین استنلی کاپ، بزرگترین بازیکنان این ورزش است و همچنین تاریخ خود را از طریق مصنوعات و فیلم توضیح می دهد. همچنین دارای نمایشگاه های چند رسانه ای تعاملی پیشرفته است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در برابر بازیکنان حرفه ای بازی کنند .

 


 

9. مرکز تجاری Eaton تورنتو
Toronto Eaton Centre

بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید ایاتون که مرکز خرید برتر شهر تورنتو است خرید کنند. فست فود و رستوران های سنتی در ان وجود دارند . در مجموع، ایاتون مرکزی با بیش از 235 فروشگاه و رستوران است و درست در مرکز شهر تورنتو قرار گرفته است. این مجموعه بزرگ، که همچنین شامل دفاتر می باشد، در حدود یک میلیون بازدید کننده در هفته دارد  و جذاب ترین مکان در تورنتو است. 

 


 

8. پارک High
High Park

پارک High برای هر کسی که میخواهد از خارج از منزل لذت ببرد می باشد. بزرگترین پارک عمومی تورنتو که دارای مسیرهای پیاده روی، زمین بازی برای کودکان، باغ ها و باغ وحش در میان امکانات دیگر است. این پارک همچنین دارای یک اسکله ای است که پر از اردک و دیگر پرندگان دریایی است.پارک نیز دارای استخر شنا در فضای باز، زمین بیس بال و زمین تنیس می باشد.

 


 

7. موزه سلطنتی Ontario
Royal Ontario Museum

موزه سلطنتی انتاریو ادعا دارد که یکی از موزه های مورد علاقه تورنتو است. این موزه تاریخ طبیعی را با فرهنگ های جهان ترکیب می کند و نمایشگاه هایی از دایناسورها و اقوام پیش از تاریخ تا منسوجات و تنوع زیستی دارد. بسیاری از نمایشگاه های دستی و تعاملی برای افزایش دانش بازدید کنندگان از گذشته تا حال وجود دارد. این خانه ، بزرگترین مجموعه از نمایشگاه های معماری چینی در خارج از چین است، اما همچنین دارای مجموعه های گسترده ای از مصنوعات دیگر کشورهای از جمله آفریقا و کشورهای خاورمیانه است.

 


 

6. Casa Loma
Casa Loma

کاسا لوما نقطه عطفی در تورنتو است . این مکان یک قلعه بزرگ است که از همان لحظه ای که در اوایل قرن بیستم بر روی تپه ای ساخته شده است تا الان پابرجاست. کاسا لوما رویای یک مرد ثروتمندی بود که همیشه می خواست در یک قلعه زندگی کند، بنابراین او این قلعه را ساخت. Casa Loma دارای 98 اتاق است و بزرگترین خانه در تورنتو بود که در آن ساخته شده بود. همچنین دارای گذرگاه های مخفی، باغ های دوست داشتنی، یک کتابخانه، یک تخت شکار و حتی یک آسانسور است. سیصد نفر برای ساخت این مجتمع باشکوه سه سال کار کردند.

 


 

5. آکواریوم Ripley کانادا
Ripley's Aquarium of Canada

 آکواریوم ریپلی کانادا که دارای 16،000 حیوان آبزی است که همه در یک آکواریوم بزرگ شنا می کنند. این محفظه دارای بیش از 1.5 میلیون گالن (5.7 میلیون لیتر) آب است. بازدیدکنندگان از طریق یک تونل زیر آب که بزرگترین تونل مشاهده شده در آمریکای شمالی است، تمام این زندگی دریایی را مشاهده می کنند. کوسه ها، اشعه های نیشدار و دیگر جانوران دریا را از نزدیک می بینید. آکواریوم دارای بیش از 100 نمایشگاه تعاملی برای آموزش بازدید کنندگان در مورد حیات دریایی است. 

 


 

4. جزایر تورنتو
Toronto Islands

جزایر تورنتو یکی دیگر از مکان های تفریحی داغ است. از آنجایی که تنها چند وسیله نقلیه مجاز هستنددر انجا رفت و امد کنند، امکانات تفریحی از شنا و قایقرانی تا دوچرخه سواری و گلف . Centerville، واقع در بزرگترین جزیره، مرکز یک پارک تفریحی  برای کودکان است با یک راه آهن مینیاتوری و چرخ فلکی عتیقه. جزایر تورنتو همچنین جشنواره های سالانه هنر و راک را برگزار می کند.

 


 

3. محله Distillery District
Distillery District

این محله برای بازدیدکنندگان جایی است که میخواهند جذابیت ویکتوریا تورنتو را تجربه کنند. این منطقه تاریخی تنها در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار گرفته است، این منطقه خرید دارای مسیر عابر پیاده  است که در اطرافش ساختمان های بازسازی شده است که یکی از مجتمع های گورمن و Worts در ویسکی بوده است.. به عنوان یکی از داغترین نقاط در کانادا محسوب می شود، بازدیدکنندگان بیش از 80 فروشگاه خرده فروش، بوتیک ها و رستوران ها و همچنین گالری های هنری و مکان های تفریحی را اینجا پیدا خواهند کرد. این منطقه در طول سال، تعدادی از رویدادها، از جمله نمایشگاه های هنری و جشنواره های موسیقی را برگزار می کند.

 


 

2. بازار St. Lawrence
St. Lawrence Market

مسافران هنگام بازدید از بازار سنت لارنس، که از سال 1803 محل فعالیت است هنوز در حال خرید هستند. امروزه دارای سه بخش است : بخش مواد غذایی ، بازار کشاورزان شنبه و مغازه های کوچک. خدمات فرهنگی تورنتو در طبقه دوم نمایش داده می شود. بازار شمال میزبان بازار کشاورزان روز شنبه است که در سال 1803 آغاز شد؛ در روزهای یکشنبه آن تبدیل به یک بازار عتیقه می شود.

 


 

1. برج CN 
#1 of Tourist Attractions In Toronto

CN Tower، واقع در قلب شهر تورنتو، نماد قابل تشخیص کانادا است. برج مخابراتی که از سال 1973 تا 1976 توسط شرکت راه آهن «ملی کانادا» ساخته شد و ارتفاع آن 553.33 متر (1،815.4 فوت) بود و این بلندترین ساختمان جهان در ان زمان در طول 30 سال ساختش به طول انجامید تا ارتفاع آن تا برج دوبی بالا برود. آسانسور شیشه ای بازدیدکنندگان را به جایی می برد که می توانند از پشت پنجره های شیشه ای شهر را تماشا کنند. در شب نورپردازی های دریاچه قابل دیدن هست .

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 94

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .