با خواندن این مطلب یک ایده از بهترین مکان های گردشگری در قطر بدست خواهید آورد. قطر یک کشور اسلامی در منطقه خاورمیانه است. این کشور زیبا اجازه سفر توریستی را از سال 1989 می دهد. دوحه، پایتخت قطر و یکی از بهترین مکان های گردشگری در قطر است. مقصد های زیادی در دوحه وجود دارد و بیشتر گردشگران از دوحه در تور قطر دیدن می کنند. مساجد، موزه ها، کویر ها و بسیاری دیگر در دوحه قطر وجود دارد. مسافران به طور عمده به سواحل و تپه های بزرگ بیابانی جذب می شوند.

با معرفی 10 جاذبه کشور قطر همراه سایت جاذبه ها باشید

 


10. مسجد كاتارا، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

 

مسجد Katara ممکن است از لحاظ اندازه یک مسجد خیلی بزرگ نباشد، اما کاشی های رنگی، طراحی و الگو آن منحصر به فرد است. این کاشی ها باقی مانده از معماران ایرانی در منطقه خلیج فارس اند که عمدتا کاشی کارها شیعه بوده اند. با مسجد کاتارا، تاریخ مشهور مساجد چهارگانه Waqif Souq  کمی پوشانده شده است. مسافرانی که به قطر می آیند از این مسجد بازدید می کنند که با توجه به رنگ های متناسب با آن ، سنت های عربی، فارسی و آفریقایی را نمادین می کند.

 


 

9. مسجد طلایی، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

 

ثروت کشورهای عربی خلیج فارس برای همه شناخته شده است و این امر مسافران را جذب می کند که حداقل یک سفر به این کشورها داشته باشند. قطر یکی از این کشورهای ثروتمند است، با توجه به سرانه کشور ، مسجد طلایی برای مردم عرب بسیار تعجب انگیز نیست. اما گردشگران باید از این مسجد طلایی دیدن کنند تا این مناره سنتی مسجد را تماشا کنند. این یک مسجد کاشی کاری طلایی با ظرافت داخلی است.

 


 

8. بنای قاسم درویش فخرالدین اسلامی – دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

 

این مکان در پایین شهر دوحه واقع شده است. این ساختار جدید به شکل مارپیچی است که واقعا توسط گردشگران تحسین خواهد شد. اگر کسی  در شب به تماشای برج مارپیچی بپردازد مطمئنا آن را برای همیشه به یاد می آورد. این  بنا ساده اما خیره کننده است برج برای چند هدف برای اعمال اسلامی استفاده می شود.

 


 

7. سافاری بیابان، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

 

اگر شما علاقه مند به بازدید از بیابان دوحه هستید، می توانید با راهنما های مختلف سفر کنید که همه چیز را برای شما از جمله وسایل نقلیه و غذا ترتیب می دهد. شما می توانید سوار بر شتر لذت ببرید یا یک فانتزی فوق العاده ای با وسیله نقلیه چهار چرخ داشته باشید. با استفاده از این چهار چرخ مسابقه ماشین سواری در شن و ماسه ممکن است. اما شما باید بسیار مراقب باشید زیرا تپه ها بسیار غیر دوستانه و خطرناک هستند.

 


 

6. Al Jassasiya Carvings، Al-Ruwais

 

جاذبه های کشور قطر

 

الرویس یک شهر در شبه جزیره قطر است که عمدتا به خاطر دید طبیعی آن شناخته شده است. این منطقه در واقع یک روستای کوچک است،مکان آل Jassasiya یکی از اسرار آمیز ترین و جذاب ترین مکان های قطر است. در شمال شرقی دوحه، این یکی از نقاطی است که شما می توانید پتروگلیف ها petrogylphs را پیدا کنید که مجموعه ای از نشانه های نادر و شگفت انگیز حک شده در سنگ است. حکاکی می تواند در مکان های دیگر نیز پیدا شود، با این حال آنهایی که در Al Jassasiya یافت می شوند، از لحاظ کیفیت و وضعیت نگهداری فوق العاده اند. 900 علامت  را می توان در الجاساسی یافت. اشکال از الگوهای هندسی به نماد حیوانات و قایق هایی که در دو خط موازی “جبل” یافت می شوند متفاوت اند، که آنها بازتابی از تپه های فسیلی و شن و ماسه است . این امر عجیب در گردشگری قطر بسیار کمک می کند.

 


 

این مطلب ادامه دارد ….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 74

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .