لوکزامبورگ luxembourg یک کشور کوچک با قلعه های افسانه ای در اروپا است. این کشور دارای جاذبه های قدیمی بسیار است. مساحت 1650 کیلومتر است و جمعیتی بیش از 500000 نفر دارد.

Old Quarter، شهر قدیم لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

برای شروع هیچ جایگاهی بهتر  از شهر زیبا و تاریخی قدیمیِ لوکزامبورگ وجود ندارد. در سال 1994 به عنوان یک میراث جهانی یونسکو ثبت شد، و به خاطر آثار باستانی اش، این شهر را یکی از مهمترین شهرهای اروپا می دانند. قلعه ای تحت عنوان “جبل الطارق شمالی” در این شهر نامگذاری شده بود و اگرچه قلعه اصلی در بین سالهای 1867-1888 برچیده شد، اما تاثیر دیوارهای قدیمی آن در همه جا مشهود است.

 

موزه ملی تاریخ و هنر، شهر لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

اگر لوکزامید سیتی را بر اساس کیفیت موزه ها قضاوت کنید، به جای آن که عنوان “یکی از مهم ترین شهرهای مهم تاریخ اروپا” را به این شهر بدهید، این شهر را در فهرست قاره ها قرار میدهید. موزه ملی تاریخ و هنر، در مجموعه آثار این شهر است. در منطقه ای تاریخی در مرکز شهر ، مجموعه هایی از آثار هنری، یافته های باستان شناسی، مبلمان، ابزار، سکه، اسلحه و اسناد مربوط به تاریخ کشور – در یک ساختمان جدید خیره کننده قرار گرفته اند.

بوک و منطقه Casements، شهر لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

در بوک لوکزامبورگ میتوان صخره ای با استحکامات فراوان دید که در آن می توان، با ورود به Casemates، با عبور از زیرزمینی  21 کیلومتری شبکه ای از سنگ جامد را مشاهده کنید.  تجهیزات، اسب ها، کارگاه ها، آشپزخانه ها و کشتارگاه ها، 40،000 متر مربع از Casements را پوشش می دهند.

 

دیوارهای کرنیکه درشهر لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

دیوارهای دیدنی Corniche در شهر لوکزامبورگ، “زیباترین بالکن در اروپا” نامیده شده است. در اینجا دروازه بزرگی به نام Grund را که از تاریخ 1632 است، مشاهده می کنید. چندین معدن، خانه های اشرافی و پناهگاه ها و همچنین کلیسای قدیمی Dominicans و کلیسای سنت مایکل (AD 987) را نیز می توانید در این مکان ببینید.

Place Guillaume II، شهر لوکزامبورگ

محله Guillaume، یکی از بزرگترین فضاهای باز در شهر لوکزامبورگ، در محل سابق کلیسای فرانسیسکن است. در مرکز شهر مجسمۀ سواری ویلیام دوم، پادشاه هلند و دوک بزرگ لوکزامبورگ، قرار دارد. همچنین شما می توانید تالار دوست داشتنی شهر و شیرهای مشهور Trémont را مشاهده کنید. در نزدیکی این مکان خانۀ مجلل “رایل” قرن شانزدهم با نمایی زیبا، بالکن بازسازی شده و پله های مارپیچی را نیز بازدید کنید.

با ادامه معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری کشور اروپایی و کوچک لوکزامبورگ همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

شهر Echternach و آبراه های مستقل آن

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

شهر زیبای Echternach در کنار رودخانۀ Sûre، که مرزی با کشور آلمان است، قرار دارد. پارک های طبیعی Mullerthal در نزدیکی آلمان-لوکزامبورگ هستند. جنگل های اطراف آن و آبشارها از بهترین مکان های دیدنی و زیبا می باشند. این شهر به خاطر مراسم گرامیداشت و با رقص منحصر به فرد خود، که در روز سه شنبه برگزار می شود، باعث جذب بازدید کنندگان از سراسر جهان می شود.

 

Ardennes لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

آردنس، در مکانی نسبتاً صاف در اطراف شهر لوکزامبورگ قرار دارد و شما می توانید در اطراف آن، فلات های بلند و صخره ای، صخره های عجیب و غریب، تپه ها و دره های پراکنده و پنهانی و همچنین دیدگاه های بی نظیرِ چشمگیری پیدا کنید. این ناحیه معروف به جایی است که هیتلر آخرین عملیات عظیم خود را در جنگ جهانی دوم انجام داد، و دارای قلعه های متعدد است.

 

قلعه بورچاید

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

روستای بورچاید bourscheid بر روی فلات قرار دارد و با رودخانه های سیر و ورک هم مرز است. در اینجا شما می توانید دیدگاه های عالی و  دلپذیر در روستاهایی عجیب و غریب، از جمله Michelau در دره Sur، Welscheid در دره Wark، و Kehmen  بر روی فلات، را مشاهده کنید. . برای حمام، دو رودخانۀ ساحلی در بورهاشید-پلج و دیربیچ وجود دارد.

 

مناطق Mondorf-les-Bains و Moselle لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

منطقه Moselle لوکزامبورگ، بزرگترین قسمت شرقی کشور را اشغال می کند و دارای شیب هایی است که در کنار رودخانه ی موزل واقع شده اند. بسیاری از روستاهای زیبا که در امتداد مرزهای موزل قرار دارند، یادآور جذابیت های باستانی هستند.

پارک طبیعی سوری و Esch-sur-Sûre لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

پارک طبیعی Sûre شامل فلات ها، دره های باریک با دامنه های جنگلی و سد دریاچۀ Upper Sûre است. این پارک برای فعالیت های تفریحی و ورزش های آبی و همچنین حیات وحش و اکوتوریسم بسیار مناسب است. فعالیت هایی شامل ماهیگیری، شنا، قایقرانی و غواصی در این مکان انجام می گیرد.

ادامه معرفی جاهای دیدنی کشور لوکزامبورگ

 

Walferdange و قلعه آن در لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

قلعه Walferdange، محل اقامت Grand Ducal تا پایان قرن نوزدهم بوده، و در ورودی Grunewald Wood در یکی از مسیرهای توریستی اصلی لوکزامبورگ قرار دارد و فقط در فاصله کوتاهی از شهر لوکزامبورگ است. (در حال حاضر بخشی از لوکزامبورگ است) .  روستا به دلیل گلهای رز یک مکان باستان شناسی بزرگ شناخته شده است.

 

Larochette لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

Larochette یک شهر قدیمی با بازاری قدیمی است که در دره ای باریک و سنگی محاصره شده از جنگل قرار دارد. این شهر تحت تأثیر دو قلعه قدیمی و نیمه بازسازی شده است که بر روی صخره ای در بالای درۀ ارنز سفید ساخته شده اند. Larochette دارای دیدنی های قرون وسطایی فوق العاده، موزه صنعت، و تعدادی از آثار تاریخی که در امتداد بسیاری از خیابان های قدیمی قرار دارد، می باشد.

 

بردورف (Berdorf) لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

برودورف یکی از مناطق توریستی اصلی و بزرگ لوکزامبورگ است و بر روی پهنه ای گسترده از دره های سیاه Ernz، Sûre و رودخانه های Aesbach قرار دارد. می توانید از دره ها و چشمه ها، تپه های سنگی و بیش از 3000 هکتار جنگل بازدید کنید. این منطقه یک منطقه فوق العاده محبوب برای کوهنوردان است.

 

قلعۀ بیوفورت لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

بیوفورت beaufort در منطقه مولرثل قرار دارد و به قلعه قرن 12th و همچنین کلیسای نئو گوته نزدیک است. هنوز هم دارای قلعه های شگفت انگیز کشف نشده، می باشد. تعدادی از مسیرهای پیاده روی آن، از طریق تپه ها به مناطقی عالی از سنگ های تماشایی و دره های هالرباخ و سوارچت، به سوی Grundhof و Dillingen در دره Sûre منجر می شود.

 

Vianden لوکزامبورگ

دیدنی ها و جاذبه های کشور لوکزامبورگ

Vianden یک شهر بسیار زیبا است که هر دو طرف آن رودخانه قرار دارد. معبد فئودال قرن نهم، به دلیل معماری بی نظیرش دارای اهمیت است. همچنین توجه داشته باشید دیوار بیرونی قرون وسطایی شهر با بسیاری از برج های محافظ چشمگیر قرار دارد. کلیسای فرعون با دو ناو آن در سال 1248 که در سبک گوتیک ساخته شده است، هم اکنون به طور کامل بازسازی شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 8

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .