دومین شهر بزرگ فرانسه، مارسی، از لحاظ  جغرافیایی در مجاور دریای مدیترانه قرار دارد. بندر طبیعی آن، تبدیل به یک مرکز تجاری مهم برای قرن ها بوده است. این شهر توسط آلمان و ایتالیا و همچنین متحدانشان در طول جنگ جهانی دوم بمباران شد، اما شهر زنده ماند و امروز با ترکیبی از مکان های هیجان انگیز قدیمی و جدید ترکیب شده است. مارسی شهری با قدمت تاریخی که با سبک های معماری جدید ساخته شده است. در هر حال این یک شهر تاریخی است و جاذبه های مارسی واقعا در روزهای آفتابی نمایان هستند .

 


 

Vieille Charite مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

Vieille Charité در حال حاضر یک موزه فرهنگی با قدمت ساختمانی قرن هفدهم است. در قرون قبل به عناوین مختلف از جمله محل نگهداری گدایان و سربازخانه بوده است. در طول قرن ها، ساختمان در سالهای دهه 1970 با بازسازی مواجه شده است. امروزه، این دو موزه مهم هستند: موزه باستان شناسی و موزه هنر آفریقا، اقیانوسیه و Amerindia، که شامل جمجمه هایی از جنوب امریکا و آفریقا است. حیاط مجتمع شامل یک کلیسا با سبک باروک است که گفته می شود معمار اصلی آن معمار پیر پیرته است.

 


 

Palais Longchamp مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

بنای یادبود Palais Longchamp برای جشن ساختن کانال مارسی که آب از رودخانه Durance به مارسی را به ارمغان می آورده ایجاد شد. ساختمان آن پس از 30 سال ساخت در سال 1869 افتتاح شد. این ساختمان در روز که هوا آفتابی است صحنه های دیدنی و جذابی را ارائه می دهد. بخشی از مجموعه شامل Parc Longchamp یکی از باغ های معروف فرانسه است. پارک یک باغ وحش نیز دارد؛ این ساختمان ها را می توان امروزه بازدید کرد. این پارک همچنین دارای آبنما ها می باشد .


MuCEM مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

MuCEM، که به طور رسمی به عنوان “Musée des Tecnizations de l’Europe” شناخته می شود، به تاریخ و فرهنگ اروپا و دریای مدیترانه از بیروت تا جبل الطارق اختصاص دارد. در واقع موزه ای در جوار ساحل دریا هست. این ساختمان در کنار فورت سن ژان واقع شده و در سال 2013 هنگامی که مارسی به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا نامگذاری شد، افتتاح شد. ساختمان موزه مدرن مارسی است. 

 


 

Cathedrale de la Major مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

بازدیدکنندگان Cathedrale de la Major با دیدن زیبایی این کلیسای کاتولیک با سقف های بلند و موزاییک های افسانه شگفت زده می شوند. آنها همچنین می گویند که برای دیدن دیدگاه های بندر ارزش دیدن دارد.Cathedral در قرن پنجم ساخته شده است. آخرین کلیسای جامع ساخته شده در یک سبک رومانسی دیدنی و جذاب بیزانس به قرن نوزدهم می رسد. این بنای یادبود فرانسوی قدیمی ترین کلیسا در شهر است اگر چه معروف ترین آن نیست. این اثر متعلق به Notre Dame de la Garde است.

 


 

Le Panier مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

Le Panier منطقه ی قدیمی شهر مارسی است که زمانی که یونان در سال 600 پیش از میلاد تاسیس شد، ماسالا نامگذاری شد. بسیاری از بخش های Le Panier در طی جنگ جهانی دوم نابود شدند، از جمله اشغالگران نازی در یک زمان 1500 خانه را منفجر کردند. منطقه اکنون با رنگ و بوی آن زمان باقی مانده است. یکی از محبوب ترین چیزهایی که در مارسی انجام می شود این است که ساعتی در شهر قدیمی قدم بزنید، پس مطمئن شوید که کفش های پیاده روی راحتی را بپوشید. همچنین این منطقه محل خوبی برای خرید صنایع دستی و مرور گالری های هنری است.

 


 

قلعه Saint-Jean مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

فورت سنت ژان قلعه ای عظیم است که به عنوان ورودی به بندر قدیمی شناخته می شود. پادشاه لوئیس XIV دستور داد که قلعه ساخته شود،این قلعه در طی انقلاب فرانسه برای زندانیان سیاسی مورد استفاده قرار گرفت و بعدها اشغال شده توسط ارتش آلمان، بسیاری از قلعه در جنگ جهانی دوم زمانی که یک انبار مواد منفجره منفجر شد، نابود شد. این قلعه 30 سال بعد ترمیم شد و امروز بخشی از MuCEM است.

 


 

بندر قدیمی مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

بندر قدیم یا بندر وایو، بندر طبیعی است که از زمان یونان باستان، مارسی 2400 سال پیش تاسیس شده است، اما امروزه عمدتا به عنوان یک جاذبه توریستی مشهور است. در یک زمانی 18،000 کشتی در سال در بندر قدیمی در تردد بودند .بندر قدیمی برای قدم زدن و کافه رفتن شناخته شده است. عبری سنت ویکتور، یکی از قدیمی ترین کلیساهای مسیحی در فرانسه، در اینجا واقع شده است، فانوس دریایی، Phare de Sainte Marie و موزه Roman نیز در این منطقه اند .

 


 

Chateau d’If مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

Château d’If جزیره قلعه در دریای مدیترانه در خلیج مارسی، با فاصله حدود دو مایل از بندر قدیمی است. این قلعه در سال 1524 برای دفاع از مارسی از مهاجمان در حال نزدیک شدن به ساحل ساخته شد و در انجام این کار موفقیت آمیز بود. این قلعه بعدا زندانیان سیاسی را در خود جای داد؛ مشهور به عنوان یک محیط برای رمان قرن نوزدهم “تعداد مونت کریستو”، نوشته شده توسط الکساندر دوما است. مسافران می توانند از طریق مارسی با قایق به اینجا برسند.

 


 

Notre Dame de la Garde مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

یک مکان باقی مانده از قرن 15 میلادی که در بالای تپه گارد واقع شده است. یک قلعه که بعدها به عنوان پایه و اساس  basilica of Notre Dame de la Garde خدمت کرد. امروزه یک مجسمه بزرگ مریم مقدس قرار گرفته در بالای برج، و تماشای ملوانان، ماهیگیران و این شهر بندری است. این یکی از نشانه های مارسی است. این مکان یک مکان محبوب برای مسیحی ها است.

 


 

 Les Calanques مارسی فرانسه

جاهای دیدنی شهر مارسی

Les Calanques مجموعه ای از جاذبه های طبیعی در جنوب مارسی در نزدیکی Cassis است. منطقه ای با ورودی های باریک در دیواره های شیب دار از جنس سنگ آهک یا دولومیت که بسیار دیدنی است. پیاده روی حتی در بخشی از صخره های سنگی بالای دریای مدیترانه می تواند یک روز طول بکشد، زیرا دسترسی به ارتفاعات در تابستان به علت گرمای شدید ممکن است محدود شود.  Samna در جنوب مارسی، به عنوان یک شاهزاده طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد؛ ساحل صخره ای دارد و برای غواصان محبوب است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 45

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .