بسیاری از افراد علاقه زیادی به داشتن دکوراسیون شیک  و زیبا در منزل خود دارند و حاضرند برای این کار هزینه زیادی بپردازند. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید مبلمان سلطنتی ( مبلمان استیل ) از فروشگاه اینترنتی هپی پر می باشد، که تمامی مبلمان فروشگاه تولید ملایر، شهر جهانی مبل و منبت است، زیرا با هزینه ای معقولانه و گاها اندک می توانید چیدمانی زیبا در خانه خود به وجود آورید. مبلمان استیل یا سلطنتی در دو مدل 9 نفره و 7 نفره می باشد، که تفاوت آنها وجود دو عدد صندلی تک نفره ( صندلی مهمان ) بیشتر در مبلمان 9 نفره است. هر دو مدل مبلمان 7 نفره و 9 نفره شامل دو کاناپه 3 نفره و 2 نفره و دو عدد صندلی تک نفره است که می توان آنها را به صورت های مختلفی چیدمان کرد و دکوراسیونی زیبا را پدید آورد که در ادامه در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

مبلمان سلطنتی 9 نفره و 7 نفره رایج ترین انواع مبلمان

مبلمان استیل 9 نفره و 7 نفره رایج ترین انواع مبلمان موجود در کشور هستند که طرفداران بسیاری دارند. به طور معمول مبلمان 7 نفره برای فضای کوچک و مبلمان 9 نفره برای فضاهای بزرگ استفاده می شود که چیدمان هر کدام از آنها می تواند به صورت های مختلفی صورت پذیرد. اگر فضای اتاق نشیمن شما کم می باشد بهتر است از مبلمان 7 نفره برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود استفاده کنید تا فضایی گرم ودلنشین را داشته باشید.

خرید مبل سلطنتی

خلاقیت و تصویر ذهنی شما حرف اول را در چیدمان مبلمان سلطنتی می زند

نحوه چیدمان مبلمان سلطنتی می تواند به صورت های گوناگونی باشد، مانند : چیدمان گرد، چیدمان ال شکل، چیدمان مستطیلی و چیدمان U شکل؛ که رایج ترین نوع چیدمان مبلمان سلطنتی به صورت U شکل است که بسته به پلان اتاق نشیمن و تصور شما از فضا که مهمترین چیز است چیدمان می تواند تغییر کند. به قول رابرت ونچوری معمار برجسته آمریکایی :« فضا را فراموش کنید، هم چنین سازه و اینگونه حرف ها را؛ دنبال ارتباط، تمثیل و تصویر سازی مفهومی باشید.»

رنگ عنصری مهم در مبلمان سلطنتی

طبق قوانبن چیدمان منزل یکی از عواملی که باعث زیبایی  خانه و مبلمان می شود، رنگ است. همیشه سعی کنید رنگ مبلمان با عناصر اطراف آن در یک طیف رنگی باشد و یک همخوانی و هماهنگی بین آنها برقرار باشد. گاهی اوقات نیز تضاد رنگی بین مبلمان و عناصر اطراف آن به زیبایی اتاق نشیمن می افزاید. رنگ طلایی و قهوه ای رایج ترین رنگ های به کار رفته در مبلمان سلطنتی هستند.

رسم توضيحي 2رنگ عنصری مهم در مبلمان سلطنتی

رنگ کاری مبلمان به سه صورت انجام می گیرد

  1. رنگ فوری : رنگ های فوری رنگ هایی هستند که با تینر ترکیب می شوند و به وسیله پیسولت بر روی چوب پاشیده می شوند.
  2. رنگ پوششی : زمانی که از رنگ پوششی در رنگ کردن مبلمان استفاده می شود، نقش چوب مشخص نیست؛ مانند رنگ سفید، طلایی، نقره ای، سفید صدفی، آبی و قرمزکه این رنگ ها به طور کامل نقش های طبیعی چوب را محو می کنند.
  3. رنگ خود رنگ : رنگ های خود رنگ دارای دو طیف رنگی سیر و روشن هستند که نقش های طبیعی چوب متناسب با میزان سیر و روشنی آنها مشخص است.

برای مثال هنگامی که از رنگ های خود رنگ استفاده می کنیم تا حدودی گره های روی چوب نمایان می شوند که این موضوع یکی از معایب صنعت مبلمان است و از هزینه مبلمان می کاهد.

اگر اتاق نشیمن شما به صورت مستطیل شکل است، شانس زیادی آورده اید زیرا یکی از راحت ترین انواع چیدمان مبلمان، چیدمان در اتاق نشیمن مستطیل شکل است. در اتاق نشیمن مستطیل شکل مبلمان به موازات دو ضلع اتاق چیده می شوند

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .