قالیشویی در شمال تهران جز یکی از مشاغل خدماتی است که به شدت مورد استقبال  و استفاده مردم این شهر قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید در گذشته رسم بر این بوده است که  فرش‌ها را در پایان سال برای خانه تکانی مورد شستشو قرارمی‌دادند که این کار بیشتر در منازل انجام می‌شد و کاری طاقت فرسا و خسته کننده بوده  و از یک طرف نیز باعث آسیب‌دیدگی و پاره شدن فرش‌ها می‌شود. این رسم در شهر تهران با روی کار آمدن قالیشویی تهران به مرور زمان تقریبا از بین رفته و اکثرا شستن فرش‌های خود را به دست قالیشویی‌ها می‌سپارند.

قالیشویی در شمال تهران یکی از متفاوت‌ترین، با کیفیت‌ترین و زیباترین قالیشویی‌ها شهر تهران می‌باشد. بهتر است بدانید که قالیشویی در این منطقه از با سابقه‌ترین قالیشویی‌ها در زمینه شست و شوی فرش‌های گران قیمت و عتیقه محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید امروزه به دلیل مشغله ‌های زیاد و نبود زمان کافی و همچنین نبود فضا جهت شستشوی قالی‌ها دیگر شستن قالی‌ها با دست و به صورت سنتی انجام نمی‌شود. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از قالیشویی امروزه به طور چشمگیری رواج پیدا کرده است.

قالیشویی در این منطقه با کادر مجرب و دستگاه‌های پیشرفته از مطمئن‌ترین و با سابقه ترین قالیشویی‌ها می‌باشد. نکته قابل توجه این است که شستشوی فرش از کارهای ضروری و مهم می‌باشد و باید با روش علمی انجام شود زیرا در غیر اینصورت فرش رنگ خود را از دست می‌دهد و آسیب می‌بیند. به دلیل صرف هزینه برای فرش‌ها باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشید. از اینرو انتخاب قالیشویی در این منطقه این اطمینان را به شما خواهد داد که هیچگونه صدمه و آسیبی به فرش‌های شما وارد نخواهدکرد. قالیشویی در این منطقه با ارائه خدمات با‌کیفیت و با نازلترین قیمت یک انتخاب مناسب برای شما مشتریان عزیز می‌باشد.

ویژگی قالیشویی در شمال تهران

بهتر است بدانید که از ویژگی‌های ممتاز قالیشویی در این منطقه عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین بخش‌های رفوگری، دار‌کشی، ریشه زنی، رنگ آمیزی می‌باشد.  قالیشویی در این منطقه با داشتن سابقه طولانی در شستشو انواع  فرش‌ها و همچنین با داشتن کادر مجرب و حضور فعال پس از اتمام قالیشویی کارشناسان کیفیت را می‌سنجند و در آخر قالی‌ها را به صورت لوله شده و داخل کاور برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

از آنجا که  شستشوی فرش‌های دستبافت همیشه دغدغه مشتریان بوده است، قالیشویی در این منطقه فرش‌های دستبافت را بدون هیچگونه آسیبی شستشو می‌دهند. همچنین قالیشویی این منطقه با نازلترین قیمت بسیار مقرون به صرفه است بنابراین قالیشویی در شمال تهران یک انتخاب بسیار مناسب برای شما عزیزان به شمار می آید.  بهتر است بدانید که از ویژگی‌های مهم این قالیشویی در این منطقه در شستن فرش‌ها این است که از مواد ضد پوسیدگی در هنگام شستن فرش‌ها استفاده می‌کند، که این امر باعث افزایش طول عمر فرش‌ها می‌شود. لازم به ذکر است که ممکن است شستشو به روش سنتی به فرش‌های دستبافت صدمه بزند. بنابراین برای اطمینان بیشتر فرش‌های دستبافت خود را به قالیشویی این منطقه بسپارید.

 

  آگهی دهنده :    https://carpetaghdasieh.com

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 46

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .