براساس داده های جمع آوری شده توسط سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد ، فرانسه در مقام اول رتبه بندی گردشگری جهان است، هر ساله 81 میلیون بازدید کننده خارجی جذب آن می شود. شهرهایی مانند پاریس، Toulouse، لیون، بوردو و … بسیاری از فرهنگ و همچنین 37 مکان جهانگردی جهان  رادارند. فرانسه نیز برای آب و هوای دلپذیر آن، سواحل با شکوه، قلعه ها، موزه های تاریخی، باغ های معروف و پارک ها شناخته شده است.

فرانسه بهترین مکان برای کشف چیزهایی است که در ذهن مهاجرین بین المللی و مهاجرین ایرانی نقش بسته است. در واقع با حضور در فرانسه به راحتی می توانید به تحقق اهدافتان بپردازید ولی مسئله ای که در خصوص اخذ اقامت فرانسه وجود دارد این است که، برای اخذ اقامت باید یک سری موارد را رعایت کنید و حتماً باید پروسه حقوقی را با دقت پیش ببرید. از آن جا که مهاجرین از کارهای حقوقی مربوط به پروژه خود اطلاعی ندارند و نمی دانند که با برداشتن چه گام هایی می توانند اقامت تمکن مالی فرانسه را بگیرند، توصیه ما این است که حتماً پرونده خود را به وکیل آگاه و به موسسه ای بسپارند که بارها موفق به پیمودن مسیر مهاجرتی شده است. شمیران گشت به شما کمک می کند که اقامت تمکن مالی فرانسه 2022 و یا همان اقامت خود حمایتی فرانسه بدون پول را به دست آورید.

اگر دنبال محبوب ترین جاذبه های فرانسه هستنید این مقاله سایت برترین جاذبه ها را از دست ندهید .

 


 

10. کلیسای قلب مقدس پاریس

جاذبه های گردشگری فرانسه

یکی از نشانه های قابل تشخیص در پاریس، کلیسای کاتولیک رومی، واقع در تپه مونتمارتر، مرتفع ترین نقطه در پاریس است. این کلیسا به قلب مقدس عیسی نامگذاری شده است.  توسط معمار فرانسوی پل آبادی طراحی شده است، ساخت و ساز بین سالهای 1875 – 1914 صورت گرفته است. سنگ های تراورتن، نوع خاصی از سنگ های آهکی شکل گرفته توسط عملکرد چشمه های گرم برای ساخت این کلیسای جامع استفاده شده و به طوری که حتی در شرایط سخت آلودگی نیز سفید می ماند. این کلیسا شامل یک سالن مدیتیشن بزرگ با چشمه بوده است. گردشگر می تواند دید پانوراما از شهر پاریس را از بالای گنبد کلیسای قلب مقدس دریافت کند.

 


9. پل Pont Du Gard در Nime فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

این یک غول پیکر دوران روم باستان است که در شهر Rome در جنوب فرانسه واقع شده است، در سراسر رودخانه گاردون. این پل با 50 کیلومتر طول حضور دارد که در قرن اول میلادی ساخته شده است.آن توسط رومیان باستان برای انتقال آب از فرانسه استفاده می شده است ، این پل همچنین در مکان های میراث جهانی یونسکو فهرست شده است.

سنگ های آهک زرد، بلوک های خرد شده و رسوبات کلسیم برای ساخت این پل استفاده می شده. پل دو گارد دارای سه قوس باریک و ارتفاع 48.8 متر است. تا قرن شانزدهم، رومیان باستان هر روز 200000 متر مکعب آب برای خانه های Nime به ارمغان می آوردند، بعدها نیز به عنوان پل اجاره ای استفاده شده است .

 


 

8.  Arc De Triomphe، پاریس

جاذبه های فرانسه

Arc De Triomphe محبوب ترین نماد  پیروزی در شهر پاریس است. ساخت این اثر توسط امپراتور فرانسوی ناپلئون در سال 1806 شروع شد و در سال 1836 افتتاح شد، ساخت و ساز ، چندین بار پس از سقوط امپراتور ناپلئون متوقف شد. سبک آستیلار باستان برای ساخت این بنای یاد شده مورد استفاده قرار گرفت. اسامی تمام جنگ های نخستین جمهوری فرانسوی و جنگ های ناپلئونی نیز بر روی دیوار سفید این بنای یاد شده نوشته شده است. قبر یک سرباز ناشناخته از جنگ جهانی اول نیز زیر این آثار باقی مانده است.

 


 

 7. کوه و دره Verdon Gorge فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

همچنین به عنوان “کانيون بزرگ اروپا” شناخته شده است، واقع در استان Alpes De Haute در جنوب شرقی فرانسه.این دره رودخانه ای با 25 کیلومتر طول دارد و صخره ها ارتفاع 700 متری دارند. این دره بسیار شناخته شده است زیرا آب سبز رنگ رودخانه  در آن منطقه به علت مواد معدنی سنگی و منابع یخبندان شناخته شده است.

مسیر قطار در رودخانه نمای دیدنی باشکوه از مکان های اطراف را ایجاد می کند که باعث  جذب گردشگران زیادی می شود .قایقرانی در آب های سبز رودخانه Verdon همچنین تجربه ی فراموش نشدنی برای گردشگران است. پیاده روی، قایقرانی، پاراگلایدر و کوهنوردی دیگر فعالیت ها است.

 


Chateau De Chambord، Loir et Cher . 6 فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

بزرگترین قصر ییلاقی تکمیل نشده در روستای Loire در مرکز فرانسه. این بهترین نمونه معماری رنسانس فرانسه است. جالب توجه است که کل منطقه محل بزرگترین پارک جنگلی کشور است. این مکان برای پادشاه فرانکوئیز I به عنوان یک شکارگاه برای او ساخته شده است. در حال حاضر یکی از جاذبه های توریستی محبوب و سایت های میراث جهانی در فرانسه است. با شروع ساخت و ساز در سال 1519  ، 28 سال طول کشید تا به شکل امروزی ظاهر شود. اما پس از انقلاب فرانسه هرگز تکمیل نشد. بخش داخلی سبک فرانسوی و ایتالیایی را در گروه بندی اتاق ها به همراه مجموعه ها نشان می دهد.

440 اتاق، 80 پله و 280 شومینه در این قلعه وجود دارد. همچنین دارای انواع مختلف برج ها و دودکش ها می باشد. تور گشت و گذار در محل فرصتی برای کشف تمامی بخش های مهم در فضای سبز ارائه می دهد، همچنین اطلاعات روشنی از ساخت و ساز و سبک های طراحی را می دهد.

 


 

5. Saint Michel, Normandy فرانسه

mont-saint-michel فرانسه

این یکی از نشانه های قابل تشخیص و مکان دینی محبوب در اروپا است که در جزیره نرماندی واقع شده است.این جزیره به بهترین شکل ممکن شناخته شده است که سنگهای با قطر 1 کیلومتر را ایجاد  می کند. عبادتگاه، کلیسا و صومعه در قسمت بالای سنت میشل واقع شده اند. بخش پایین شامل فروشگاه ها، سالن ها و خانه ها است. این مکان هر ساله بیش از 3 میلیون بازدیدکننده را جذب می کند، یکی دیگر از سایت های میراث جهانی در فرانسه است.

 


4 . موزه لوور، پاریس

موزه لوور پاریس

یکی از بزرگترین موزه های جهان که در پاریس واقع شده است. مجموعه هنری قابل توجه این موزه آن را به عنوان موزه ترین موزه در جهان تبدیل می کند. 35000 اشیاء قبل از تاریخ وجود دارد، شامل عتیقه های مصری، جواهرات تاج، نقاشی های قدیمی و مجسمه های باستانی.

موزه در واقع بخشی از کاخ لور است، یک کاخ سبک باروک که قدمتش به دوره قرون وسطی باز می گردد. موزه لوور اولین بار در سال 1763 افتتاح شد. امپراتور ناپلئون پس از آن تعداد زیادی از آثار هنری را به موزه اضافه کرد. امپراتورهای فرانسوی نیز جمع آوری اقلام تاریخی در موزه را افزایش دادند. هشت بخش عمده در این موزه وجود دارد که برای نمایش  اشیاء، آثار باستانی، آثار باستانی مصر، یونانی، اتریشی، آثار باستانی رومی، هنرهای اسلامی، مجسمه سازی، هنرهای تزئینی، نقاشی و .. است . هشت بخش اصلی موزه لوور، نمایشگاه اشیایی که از قرن ششم قبل از میلاد تا قرن نوزدهم میلادی جمع اوری شده است. هرم لوور در ورودی یکی دیگر از جاذبه های مهم این موزه است، طراحی شده توسط معمار IM پی.

 


3 . کاخ ورسای فرانسه، منطقه IIe de France

قلعه ورسای

 

باغ کاخ ورسای

 

قصر ورسای بزرگترین قصر فرانسه است که همچنین به عنوان chateau de Versailles شناخته می شود. قسمت اول این کاخ توسط پادشاه لوئیس XIII در سال 1624 به عنوان یک مقر برای شکارگاه ساخته شد. بعدا لوئیس XIV، جانشین لوئیس XIII آن را به عنوان بزرگترین کاخ کشور گسترش داد. کاخ دارای 700 اتاق، 2153 پنجره، 68 پله و 2000 هکتار باغ زیبا است. در حال حاضر قصر ورسای بزرگترین جاذبه توریستی کشور فرانسه است. همچنین میزبان تعدادی از محفل های سیاسیاست. در داخل کاخ اتاق ها دارای اندازه و سبک های مختلف هستند، این تفاوت بر اساس رتبه شخصی که در آن زندگی می کرده است . سالن آینه مهم ترین قسمت کاخ برای گردشگران است که روز نور را پخش می کند. باغ در قصر ورسای یک سبک فرانسوی دارد، شامل 200000 درخت، بیش از دو گونه گل  نادر از گونه های مختلف و 50 چشمه فوق العاده است.

 


2 . دیزنی لند، پاریس

پارک دیزنی لند پاریس

مجتمع سرگرمی دیزنی لند در سال 1992 در مرکز پاریس افتتاح شد. در سال 2014 بیش از 275 میلیون بازدید کننده از آن بازدید کرده است، یکی از محبوب ترین جاذبه های پاریس . دیزنی لند منطقه ای 4800 هکتاری را شامل می شود، شامل دو پارک تفریحی، استراحتگاه ها، مراکز خرید و تفریحی است.

57 سواری، 62 مغازه، 5800 اتاق هتل و 55463 کارمند در 500 بخش مختلف وجود دارد. سوار شدن در کشتی دزدان دریایی کارائیب ها محبوب ترین گزینه بوده که باعث جذب 6.7 میلیون بازدید کننده در سال 2011 بوده است. بر اساس فیلم بزرگ موفق Hollywood فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی جانی دپ.

دنیای کوچک، کوه فضا: ماموریت 2، کوه بزرگ تندر و انفجار لیزر Buzz. پارک استودیو والت دیزنی که در سال 2002 افتتاح شد که فیلم های پایه را نشان می دهد. منطقه دیزنی تعداد زیادی از سالن های تفریحی، رستوران ها و مراکز خرید را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.


1 . برج ایفل، پاریس

جاذبه های فرانسه

 

برج ایفل

 

برج ایفل

 

یکی از نشانه های قابل تشخیص پاریس. این برج در سال 1889 به عنوان ورودی به نمایشگاه جهانی افتتاح شد. تا 41 سال بعدش هنوز عنوان بلندترین سازه ساخته شده در جهان با ارتفاع 320 متر را دارا بوده است. ساخت برج ایفل در سال 1887 آغاز شد و اتمام آن دو سال طول کشید. این شهر پس از مرگ گوستاو ایفل، معمار فرانسوی سازنده برج  ، ایفل نامگذاری شد.

حدود 10000 تن آهن برای ساخت برج ایفل استفاده شده ، همانطور که برج ایفل ساختار عمومی در سراسر جهان شد، در نوادا از ایالات متحده و توکیو بازسازی شد. این برج در هر هفت سال یک بار به منظور محافظت از خوردگی، تقریبا با 50 تن رنگ ترمیم می شود . گردشگر می تواند به دو سطح اول برج ایفل دسترسی پیدا کند، می تواند از راه پله یا آسانسور برای آن استفاده کند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 55

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .