اگرچه گربه های کوچک دوست داشتنی اند اما گربه های بزرگ نیز زیبا، مهربان و بازیگوش هستند. بعضی از آنها حتی مشابه خانواده های BIG WILD CATS نیز هستند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگترین گربه های جهان است.

 

توضیح پوند : یکی از واحدهای وزن است و تقریبا معادل نیم کیلوگرم ( مقداری کمتر ) است .

 


 

گربه Chausie

بزرگترین گربه ها

وزن: نر- 9-15 پوند ، ماده – 7 – 10 پوند

Chausie گربه دستکاری شده ژنتیکی بزرگ است که گونه مشترک گربه جنگل و گربه خانگی است. گربه Chausie به طور کامل رشد کند تا 15 پوند وزن خواهد داشت. این نژاد دارای بدن ورزیده، سینه عمیق، پاهای بلند و گوش های بزرگ است. آنها بسیار فعال، پر انرژی هستند و دارای مهارت پریدن و شکار عالی هستند.

 


 

گربه Chartreux

بزرگترین گربه ها

وزن: نر- 10-15 پوند ، ماده- 7-10 پوند

Chartreux یک نژاد زیبا از گربه خانگی است. به طور معمول وزن آن با 7 تا 10 پوند، یکی از بزرگترین نژادهای گربه در جهان است. مهمترین چیزی که باید درباره نژاد Chartreux بدانید، رشد کند آن است ، 4-5 سال طول می کشد تا اندازه ای کامل باشد. Chartreux بالغ دارای بدن عضلانی با شانه های گسترده و سینه عمیق است.

به غیر از اندازه های بزرگ، نژاد Chartreux برای پوشش خاکستری آبی رنگش شناخته شده است. این نژاد نیز دارای چشمهای بسیار جذاب است. در مورد خلق و خو، Chartreux بسیار آرام و دوست داشتنی و خانگی است.


 

گربه سیبری

بزرگترین گربه ها

وزن: نر- 11-16 پوند، ماده – 8-11 پوند

این نژاد فوق العاده زیبا در حدود 1000 سال در روسیه وجود دارد. گربه سیبری نیز به عنوان گربه ملی روسیه شناخته می شود. این گونه به دلیل سرمای روسیه دارای پوشش ضخیم حتی در پاها است. مانند چارترس، گربه سیبری به آرامی رشد می کند.آنها تنها بعد از 5 سال به اندازه کامل می رسند.

 


 

گربه Van ترکیه

بزرگترین گربه ها

وزن: نر – تا 16 پوند ، ماده  12 -14 پوند

گربه ترکی ون یک نژاد باستانی است که در ترکیه توسعه یافته و برای قرن ها وجود داشته است. هنگامی که به طور کامل رشد کند ، این نژاد پر جنب و جوش بزرگ می تواند تا 16 پوند یا بیشتر وزن پیدا کند. اما، 3-5 سال طول می کشد تا ون ترک به یک گربه کاملا بالغ تبدیل شود. این نژاد نیز بسیار پر انرژی و فعال است. آنها دوست دارند بازی ها را یاد بگیرند، مخصوصا بازی در آب.

 


 

گربه جنگل نروژی

بزرگترین گربه ها

وزن : نر – 12 – 16.5 پوند ، ماده 7.7 – 8.8 پوند

گربه جنگلی نروژی که در شمال اروپا است، یک نژاد بزرگ خانگی است که می تواند یک حیوان خانگی عالی برای خانواده و کودکان باشد. ویژگی خاص ،اندازه بزرگ و زیبا و پوشش دو تکه است. صرف نظر از اندازه های بزرگ، گربه های جنگل نروژی می توانند به راحتی صعود یا پرش کنند. آنها یک بدن متعادل با سینه عمیق، پاها بزرگ، پاها عضلانی و سر مثلثی شکل دارند. پوشش زیبا در انواع مختلفی از جمله سیاه و سفید، آبی، قرمز، نقره ای، طلایی، کرم و قهوه ای است. پوشش چرمی گربه های نروژی را از آب و هوای زمستان سخت نگه می دارد.


 

گربه بریتانیایی کوتاه

بزرگترین گربه ها

وزن: نر 9 – 17 پوند ، ماده 7-12 پوند

در قرن سیزدهم میلادی به انگلستان از مصر وارد شده است، بریتانیا Shorthair یکی از نژادهای گربه باستانی در جهان است. با ظاهری شبیه، شرمگین بریتانیا نیز در میان بزرگترین گربه های دنیا قرار دارد. دارای یک بدن با شکوه با سینه عمیق، شانه های قوی و پاهای قوی است. این نژاد کت کوتاه و بسیار جذاب دارد با. رنگ آمیزی آبی خاکستری یکی از محبوب ترین هاست. اما کت نیز در بسیاری از رنگ های دیگر شامل کرم، قهوه ای، سیاه، سفید، نقره ای، آبی و تربی وجود دارد .

 


گربه Ragdoll

بزرگترین گربه ها

وزن: نر 12 تا 20 پوند ، ماده 8-15 پوند

Ragdoll یک گربه بزرگ و قدرتمند است که به خاطر ماهیت بسیار آرام آن شناخته شده است. آنها بسیار وفادار به خانواده هستند. Ragdolls همچنین می تواند همراه با بچه ها و دیگر حیوانات خانگی زندگی کند . یک ragdoll بالغ دارای بدن طولانی و عضلانی با سینه وسیع و چانه های بزرگ است. کت ابریشمی Ragdolls متوسط ​​در چهار رنگ اصلی شکلاتی، شیری، آبی و لمینیت است. چشم های درخشان آبی نیز ویژگی دیگری از این نژاد هستند.

 


گربه Ragamuffin

بزرگترین گربه ها

وزن : نر 15 – 20 پوند ، ماده 10-15 پوند

این نژاد بزرگ خانگی یک نوع ragdoll است. درست مثل ragdoll نژاد ragamuffin برای قدرت سلامتی بالا و ایمنی اش در برابر بیماری ها شناخته شده است. این نژاد می تواند یک همراه خوب برای شما باشد. Ragamuffins همچنین می تواند همراه با سگ یا دیگر حیوانات خانگی در خانه باشد . آنها با چرم متراکم، ابریشمی، کت وسط متوسط، که در هر رنگ و الگو می آید، حتی بزرگتر به نظر بیایند .

 


 

گربه ساوانا

بزرگترین گربه ها

وزن – 20 پوند یا بیشتر

Savannah یک گربه ترکیبی بزرگ است که وزن آن به 20 پوند یا بیشتر می رسد.  آنها بلندتر از بیشتر گربه های خانگی هستند. یکی از جالب ترین ویژگی های گربه های ساوانا، ظاهر یوزپلنگ کوچک آن است. کت کوتاه در انواع الگوهای و رنگ ها است  اما محبوب ترین رنگ طلایی با لکه های سیاه است. ساوانا توجه زیادی به خانواده دارد. شما باید وقت کافی برای آموزش بازی ها یا فعالیت های دیگر به آن داشته باشید. گربه ساوانا ارتباط قوی با خانواده برقرار خواهد کرد.

 


گربه مین کوئن

بزرگترین گربه ها

وزن : نر 15 – 25 پوند ، ماده 8 – 12 پوند

Maine Coon احتمالا بزرگترین گربه خانگی در جهان است. هنگامی که به طور کامل رشد کند وزن 15 تا 25 پوند یا بیشتر خواهد شد. وزن ماده ها کمتر از نرها است ، دارای بدن بلند و عضلانی با سینه وسیع، سر بزرگ و دم بلند هستند. کوئون به شدت دارای کت بلند و ابریشمی است. الگوی قهوه ای توت سیاه رنگ معمولی ترین رنگ است.اما کوئین ه نیز رنگ های مختلف دیگری از جمله قرمز، سفید، سیاه، آبی و نقره ای را دارند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 23

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اگرچه گربه های کوچک دوست داشتنی اند اما گربه های بزرگ نیز زیبا، مهربان و بازیگوش هستند. بعضی از آنها حتی مشابه خانواده های BIG WILD CATS نیز هستند. اینجا لیستی از 10 تا از بزرگترین گربه های جهان است.   توضیح پوند : یکی از واحدهای وزن است و تقریبا معادل نیم کیلوگرم ( مقداری […]

طبیعت ایران با داشتن تنوع بی نظیر باعث شده تا زیستگاه حیوانات نادر و کمیابی از جمله پلنگ ایرانی، گربه پالاس و کوچکترین فوک در جهان باشد؛ متاسفانه بعضی از این حیوانات در خطر انقراض هستند. در ایران به جای یک حیوان ملی واحد، لیستی از نمادهای ملی وجود دارد که شامل شیر آسیایی ، […]

کوسه ها به عنوان ماشین های جنگی کشتن شهرت دارند . آنها ابتدایی، کارآمد و کاملا مناسب برای شکار در اقیانوس های سیاره زمین هستند . کوسه ها به مدت زمان طولانی در اطراف ما بوده اند و در چند میلیون سال گذشته بیش از حد تغییر نکرده اند. شیوه زندگی و شکار کوسه بسیار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .