طبیعت ما را الهام می بخشد، وقتی مردم زیبایی های طبیعی را تماشا می کنند، احساس راحتی می کنند. وبسایت جاذبه ها  10 تا از با شکوه ترین و زیبا ترین دره های جهان را برای معرفی آماده کرده است.


10. دره بارون، نپال

دره های زیبا
دره بارون بخشی از رشته کوه های هیمالیا است . پارک ملی ماکالو بخشی از این دره است و شما می توانید هر زمان که تصمیم به بازدید از این مکان می کنید از منظره ی دره و پارک ملی لذت ببرید. این شهر برای آبشارهای زیبا و عالی آن و همچنین عمیق ترین دره ها و محیط اطراف سبز مشهور است. شما همچنین می توانید برخی از زیباترین اکوسیستم ها را که در اینجا وجود دارد، مشاهده کنید.

 

9. دره Kalalau، هاوایی

دره های زیبا
این دره زیبا در جزیره Kaua’i واقع شده است. این دره نیز یکی از زیباترین مناطق است که در کنار ساحل Kalalau وجود دارد . اگر قصد دارید از این دره دلربا بازدید کنید، باید وسایل نقلیه خود را کنار بگذارید زیرا ورود هر نوع اتومبیل به آن ممنوع است. شما می توانید با پیاده روی به آنجا بروید که بهترین راه برای کشف کل دره است. همچنین برای محیط خیلی سبزش نیز مشهور است.

 

8.دره Lotschental، سوئیس

دره های زیبا

این دره شگفت آور نه تنها در میان دره ها ، زیبا ترین است، بلکه بزرگترین دره در سوئیس نیز است . طول دره حدود 27 کیلومتر است و توسط کوه های زیبا با ارتفاع 3000 متر احاطه شده است.  یکی از مناطق پرجمعیت دره های دنیا است و چشم اندازی برای بازدید کننده مانند هیچ مکان دیگری ندارد. این دره ساده اما منحصر به فرد است.

7. دره هارو، اندونزی

دره های زیبا
دره وارو واقع در غرب سوماترا در اندونزی یکی از زیبا ترین مناطق طبیعی است که شما در زندگی خود مشاهده خواهیدکرد. وقتی از این دره دیدن میکنید، با کوهها و سنگهای مختلف با جنگلها و زمینهای برنج آشنا خواهید شد. شما می توانید به سرعت به دره بروید، و خانه های راحت در همه جا در نزدیکی دره در دسترس هستند.

 

6. دره ده قله، کانادا

دره های زیبا

یکی از دره های زیبای جهان دره ده پیک (قله ) است که در داخل یک پارک ملی در کانادا واقع شده است. این توسط ده قله دیدنی و جذاب احاطه شده است و همچنین شامل دریاچه مورین در داخل پارک ملی است. قبلا این قله ها به عنوان شماره از یک تا ده نامگذاری شده اند. با دنبال کردن جاده ای که از دریاچه مورین می گذرد، می توانید به دره برسید.

5.دره Simplon ، ایتالیا

دره های زیبا

این دره ، در کوه های آلپ است و بین دو محدوده ای به نام پنین و لپونتین واقع شده است. دره سیمپلون توسط کوه های مرتفع که نزدیک به 4000 متر ارتفاع دارند احاطه شده است. این دره نیز بین سوئیس و ایتالیا به اشتراک گذاشته شده است، بنابراین شما می توانید از هر دو کشور زمانی که بازدید می کنید به اینجا بیایید .

 

4.دره Romsdal ، نروژ

 

دره های زیبا
واقعیت که نروژ و شفق شمالی آن زیبا هستند انکار ناپذیر است، این دره زیبای کشور نروژ در کنار رودخانه آرام و زیبا قابل دسترسی است .کوه های اطراف دره تا 1500 متر ارتفاع نیز دارند .

 

3. دره Haa ، بوتان

دره های زیبا

کلمه “Haa” به معنای کلمه  “پنهان” است. این دره در واقع زیبایی پنهانی دارد که بیشتر از آن شنیده نشده است، اما این یکی از جالب ترین مکان های جهان است . بدون شک آسیا دارای بسیاری از دره های جذاب است اما در فصل بهار این دره شما را ملزم می کند به کشور بوتان بروید و از ان دیدن کنید زیرا زیباییش ارزش آنرا دارد .

 

2.دره Nubra ، هند

دره های زیبا

Nubra در حدود 150 کیلومتر از شهر Leh واقع شده است و در هنگام ترکیب با دیگر مناطق دره، یک دره بزرگ تشکیل شده است.

 

1. دره Lauterbrunnen، سوئیس

دره های زیبا

این دره مهمترین بخش کوه های آلپ سوئیس است و دارای صخره های سنگی و آبشارهای شگفت انگیز در سراسرمنطقه است. شما می توانید به راحتی به این دره در سوئیس با گرفتن یک ماشین سواری برسید و  از منظره دیدنی آن لذت برید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .