پرتغال با 948 کیلومتر خط ساحلی در اقیانوس اطلس منبع سواحل زیبا است. بخش عمده ای از کشور دارای آب و هوای معتدل مدیترانه است و دارای برخی از بهترین سواحل در اروپا است . جالب ترین  سواحل ماسه ای موجود در جنوبی ترین نقاط پرتغال است . با معرفی 12 ساحل برتر و زیبای کشور پرتغال همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .


1. ساحل Camilo Beach
سواحل کشور پرتغال

ساحل کامیلو یکی از زیباترین سواحل جنوبی پرتغال،در نزدیکی شهر ساحلی و شلوغ لاگوس در غرب الگارو واقع شده که دارای آب و هوای گرم و مطلوب است. این کوه ها  در اثر صخره های ماسه سنگ شکل گرفته، کوه ها به گونه ای هستند که انگار مچاله شده اند.


2. ساحل Falésia Beach
سواحل کشور پرتغال

ساحل فالسی به صورت یک ربان طلایی از شن و ماسه تقریبا به طول شش کیلومتر در یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در الجوره قرار دارد. این کوه ها در شرق آلبوفیه توسط یک خط شگفت انگیز با رنگ های خاکستری غنی – آفتابگردان، قرمز زنگ زده و نارنجی شیرینی زنجفیلی متورم خود نمایی می کنند.


3. ساحل Amado
سواحل کشور پرتغال

ساحل آمدو یکی از مکانهای برتر گشت و گذار در پرتغال است. این ساحل با موج های شگفت انگیز در نیمه های هر ماه مکانی متنوع و دیدنی برای گردشگران محسوب می شود. در حقیقت، این مکان محل برگزاری مسابقات معتبر ملی و بین المللی گشت و گذار است.


4. ساحل Quinta do Lago Beach
سواحل کشور پرتغال

ساحل کوینتا در قلب پارک طبیعی دا ریا فرموز بین المللی، با یک پل طولانی قرار دارد. این ساحل دارای تالابهای مرجانی است که ماهیان زیادی در این تالاب ها زندگی می کنند. همچنین در این ساحل می توانید پرنده های رنگی، فلامینگو  را همراه موجه های زیبا مشاهده نمایید.


5. ساحل Martinhal Beach

سواحل کشور پرتغال

Martinhal Beach ساحلی فوق العاده منحصربه فرد است که برای خانواده ها مورد استفاده قرار میگیرد و در آنجا هتل Family Resort Resort Marthillam Sagres Beach واقع شده است. شن و ماسه زیبا و طلایی به وسیله ظاهر زیبای سنگ های آهک یک خیلیج طبیعی را تشکیل می دهد.


6. ساحل گینچو
سواحل کشور پرتغال

ساحل گینچو یکی از نقاط فوق العاده اروپا با مسیر کوهنوردی است، Guincho Beach دارای یک مکان دیدنی و جذاب در سواحل لیسبون، شش کیلومتری شمال غربی شهر ساحلی Cascais است. این ساحل با مسیرهای صخره ای، شرایط ایده آلی برای کوهنوردان فراهم کرده است.


7. ساحل Rocha Beach

سواحل کشور پرتغال

یکی از شناخته ترین سواحل در پرتغال ، پریا دا روچا برای اقامت واقع در نزدیکی Portimão ، دومین شهر Algarve است. شن و ماسه شگفت انگیز که توسط سواحل و راههای متعددی به آن دسترسی پیدا می شود، ساحل  Rocha بسیار محبوب نزد مردم محلی و گردشگران است و یک مقصد تعطیلات تابستانی مورد علاقه است.خیابان ساحلی، یک خیابان شلوغ با هتل ها، کافه ها، رستوران ها و سایر امکانات تفریحی است.

آدرس : Praia da Rocha، Algarve


8. ساحل نازار

سواحل کشور پرتغال

بندر ماهیگیری Nazaré دارای خط ساحلی طولانی است که از قدیم شناخته شده است و با یک ساحل فوق العاده  با تابش خورشید  در مرکز پرتغال قرار دارد، ساحلی پرطرفدار است.ماهی گیری و صید ماهی از تفریحات و مشاغل اصلی در بندر است ، به علاوه رستوران هایی که غذای دریایی طبخ می کنند و مراکز خرید و گشت و گذار خوبی در بندر وجود دارد .


9. ساحل Comporta Beach

سواحل کشور پرتغال

ساحل کامپرتا ساحل در سمت جنوب لیسبون واقع شده است و برای رسیدن به این ساحل یک ساعت زمان لازم است، دارای جاده ای جذاب و شیک ساحلی است. Praia da Comporta بی نظیر است، .در اینجا، کلبه های ساحلی در تپه های ماسه ای و رستوران های چوبی وجود دارد که فضا را رنگارنگ کرده اند .

آدرس : Comporta، Alentejo


10. ساحل Carcavelos

سواحل کشور پرتغال

فقط  با 20 دقیقه با قطار از مرکز لیسبون این ساحل که در سمت غرب واقع شده است در دسترس است .، ساحل Carcavelos سفر مهمی برای مردم محلی و مسافران شهری است. ساحل دو کيلومتري دارای ماسه های بی نقص، فرصت های عالی اوقات فراغت و تفریحات آبی مخصوصا گشت و گذار  را فراهم کرده است. ارائه یک زمینه تاریخی، Forte de São Julião da Barra قرن شانزدهم، یک محوطه نظامی قابل تحسین که هنوز در حال استفاده است و در انتهای شرقی Praia de Carcavelos قرار دارد نیز در منطقه وجود دارد . در تابستان، ساحل شلوغ ترین زمان خود را می بیند، مخصوصا در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، زمانی که جوانان، گروه های خانوادگی و گردشگران در اینجا همراه می شوند تا از گرمای شهر فرار کنند.

آدرس : Carcavelos


11. ساحل Canto Marinho

سواحل کشور پرتغال

ساحل وحشی و فریبنده، Canto Marinho Beach جایی است که از طبیعت لذت خواهید برد. ساحل دارای صخره های سنگی که در جزر و مد آبی دیده می شوند است، که برای شناگران نامناسب است، اما غیر شناگران با سورتمه ساحلی پاداش  بازدید خود را می گیرند. بیشتر از همه، Praia do Canto Marinho – در شمال پرتغال، نه چندان دور از شهر تاریخی Viana do Castelo – به عنوان یک عقب نشینی صلح آمیز برای کسانی که به دنبال پیوند با اقیانوس دور از فشار و شلوغی از زندگی مدرن است مناسب است . در واقع، کل ساحل در یک منطقه حفاظت شده محیطی قرار دارد.

آدرس : Canto Marinho, Viana do Castelo


12. Almograve Beach

سواحل کشور پرتغال

این ساحل محلی است که توسط چند گردشگر کشف کرده شده است. اغلب به عنوان شگفت انگیز ترین ساحل ماسه ای در منطقه توصیف می شود، ساحل Almograve دارای دو منطقه بسیار متفاوت برای اوقات فراغت استد: ساحل جنوب با یک خط ساحلی سنگی که در برابر یک خط صخره ای سنگی قرار گرفته است، ساحل شمال، دارای تپه های شن و ماسه شیب دار. این ساحل یک پاتوق مورد علاقه برای خوانندگان است،ساحل دارای کافی شاپ ها و امکانات رفاهی شامل دستشویی های مناسب است.

آدرس : Almograve، Alentejo

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

مسافرانی که به دنبال تعطیلات در سواحل هستند می توانند Riviera ترکیه را در نظر بگیرند. در آنجا، سواحل با استراحتگاه های لوکس احاطه شده اند، به غیر از تنوع زیاد فعالیت های آبی از موج سواری تا آفتاب گرفتن در ساحل کلی تفریح دیگر در دسترس است. یک آبگرم یا حمام سنتی ترکی لذت بخش خواهد بود. علاوه بر […]

تایلند برای سواحل شنی زیبا و شگفت انگیز و دریاهای آبی روشن اش مشهور است. با بیش از 2000 مایل خط ساحلی و 8000 جزیره گرمسیری، تایلند به شما امکان می دهد تا انواع مختلفی از سواحل را انتخاب کنید، از جمله ساحل آرام و مستقل و ماسه ای که با گردشگران  پر می شود. همگام با سایت […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .