لندن London ، پایتخت انگلیس یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان است. از پیدا کردن افراد قومیت های مختلف تا سازه های بلند تاریخ رومی، از کاخ های با شکوه و موزه با آثار مهم تا پارک های سبز و فروشگاه های بالا ……… لندن همه را در بر دارد. همچنین لندن معروف است که مرکز برخی از بهترین رستوران ها، بارها، کافه ها و باشگاه های جهان است. همچنین برای هنر و تئاتر خود برای بسیاری از نمایشگاه ها، موزه ها و گالری های هنری شناخته شده است. لندن همچنین مرکز برخی از دانشکده ها و دانشگاه های معتبر جهان می باشد. با یک شبکه حمل و نقل خوب از اتوبوس، قطار و …، سفر در لندن آسان تر و مقرون به صرفه است. در حالی که شهر لندن بسیار مدرن است، اما هنوز هم سلطنت و فرهنگ آن را حفظ می کند. لندن را نمی توان در یک یا دو روز گردش کرد، اما ما لیست 10 مکان برتر را برای دیدار از لندن قرار داده ایم .

10. رصدخانه سلطنتی لندن

رصدخانه سلطنتی لندن

با نگاهی به رودخانه تیمز، رصدخانه سلطنتی در محله گرینویچ لندن برای اولین محل مشهور است. نخستین رصدخانه نیمکره شرقی و غربی زمین را تقسیم می کند. این مکان مرکز زمین شناسی و نجوم بوده است . شما می توانید نمایشگاه های نجوم را مشاهده کنید، به سفر فضایی  بروید، در مورد ایستگاه فضایی بین المللی و ماموریت های فضایی یاد بگیرید، به تماشای نمایش های تعاملی در مورد زندگی فراتر از سیاره، تاریخ و نجوم را یاد بگیرید و یک تور هدایت شده از این رصدخانه را ببینید.بازدید روزانه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر است. قیمت بلیط برای بزرگسالان £ 22.50، کودکان £ 11.50 و رایگان برای کودکان زیر 5 سال است.

 

9. کاخ بکینگام لندن

کاخ بکینگام لندن

کاخ باکینگهام در لندن به عنوان علامت سلطنتی و خانه سلطنتی بریتانیا  است. کاخ با باغ های زیبا و مجسمه ها احاطه شده است و باید مورد بازدید کندگردشگران باشد. یک مراسم سنتی  از دهه 1800 در ان به وقوع پیوسته است، در حیاط کاخ قابل مشاهده از خارج از کاخ هست ( تغییر و رژه گارد ). این یک نمایش رنگارنگ از گروه های نظامی سلطنتی بریتانیا است. این مراسم حدود 45 دقیقه طول می کشد و معمولا روزانه 11:30 از آوریل تا پایان ماه جولای و روزهای متناوب برای بقیه ماه ها روزانه انجام میشود. شما همچنین می توانید یک تور را رزرو کنید تا اتاق های درون کاخ بکینگام را تماشا کنید .بازدید معمولی که حدودا 2 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد می تواند هزینه های بالغ بر 37 پوند و کودکان تا 33 پوند را در برداشته باشد .

 

8. موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن
موزه تاریخ طبیعی در لندن باید برای نمایش های عظیمی از مصنوعات و نمونه هایی که مربوط به زمینه های گیاه شناسی، اندومولوژي، کانی شناسی، دیرینه شناسی، زیست شناسی، زمین شناسی و طبقه بندی است، بازدید شود. مهمترین نمونه در اینجا اسکلت دایناسورها است که در تالار مرکزی قرار دارند. موزه به چهار منطقه تقسیم می شود: قرمز، سبز، آبی و نارنجی. منطقه قرمز شامل آزمایشگاه زمین شناسی، خزانه داری زمین، چشم انداز زمین و نمایش آتشفشان ها و زمین لرزه ها است. منطقه سبز دارای محیط زیست با نمایش پرندگان، فسیل خزندگان ، مواد معدنی و سنگ های قیمتی در The Vault است. منطقه آبی دارای نمایش پستانداران، دایناسورها، زیست شناسی انسان و زندگی دریایی است. منطقه نارنجی دارای باغ حیات وحش و مرکز T Darwin است که با امکانات ذخیره سازی مجموعه ارزشمندی است.

ورود به موزه رایگان است و از ساعت 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر باز می باشد.

 

7. برج لندن

برج لندن
برج لندن ، همچنین به نام کاخ سلطنتی و سلطنت، یکی از مهمترین و برجسته ترین مکانهای لندن است و مرکزی برای اسلحه های بریتانیایی، خزانه داری، پادشاهی سلطنتی و مرکز جواهرات و طلا های انگلستان است. الماس مشهور Kohinoor نیز در این برج قرار دارد و این مکان مهمی برای دیدار در لندن است. این قلعه به عنوان یک زندان، یک محل سلطنتی و محیط اداری دولتی مورد استفاده قرار گرفته است. جاذبه های اصلی داخل برج: جواهرات طلا، تور Yeoman Warder، برج سفید و قلعه است. برج در روز سه شنبه – شنبه از 9.00-17.30 و یکشنبه و دوشنبه از 10.00-17.30 باز است. هزینه بلیط 25 پوند برای بزرگسالان و 12 پوند برای کودکان تا 15 سال می باشد.

 

6. گالری ملی هنری لندن

گالری ملی هنری لندن
گالری هنری ملی در میدان ترافالگار برای هنرپیشه ها محل برگزاری جشنواره ها در لندن است. بیش از 2300 نقاشی از اواسط قرن هجدهم میلادی در آن وجود دارد. این یکی از پرطرفدارترین موزه های هنر در جهان است. محل نمایش نقاشی های لئوناردو داوینچی، وینسنت ون گوگ، میکل آنژ، ماریسای داو Caravaggio و یوهانس ورمیر است. یک کافه تریا و مرکز خرید در گالری نیز وجود دارد. گالری نیز یک مکان نمایش فیلم های محبوب است. پذیرش به موزه رایگان است و روزانه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و از ساعت 10 صبح تا 9 بعد از ظهر روز جمعه باز است.
با ادامه بهترین جاذبه ها و جاهای دیدنی شهر لندن انگلستان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

5. موزه مومی مادام تیسو لندن

موزه مومی مادام تیسو لندن

نمایش آثار معروف مومی در لندن باید دلیل جذابیت بازدید از موزه مادام تیسو باشد. شخصیت های مومی از سیاستمداران معروف، ورزش کاران، خوانندگان، بازیگران و افراد مشهور است. همچنین مرکز نقشهای اسطوره ای فیلمها است از جمله نقش های HawkEye، Hulk، Spiderman، Iron Man، Wolverine و Captain America . تجربه جنگ ستارگان در مادام تیسو نیز جالب است که جایی باور نکردنی برای بازدید در لندن است. قهرمانان معروف و مکان هایی از جنگ ستارگان ساخته شده در چهره های مومی تجربه منحصر به فردی است . بلیط با اولویت و مرحله VIP از 24 پوند تا 70 پوند در دسترس است.

 

4. پارک Hyde لندن

پارک Hyde لندن

با مساحت 350 متری یکی از هشت پارک سلطنتی لندن، پارک هید است. این پارک برای برخی از جاذبه های معروف و مشهور مانند دریاچه Serpentine، گوشه بلندگو و فانوس یادبود دایانا – شاهزاده ولز دیدنی است. بسیاری از رویدادهای جذاب مانند سرزمین عجایب زمستانی و کنسرت های تابستانی که در پارک اتفاق می افتد وجود دارد.این مکان برای فعالیت های تفریحی از جمله اسب سواری و قایقرانی نیز مناسب است. چشم انداز پارک نیز توسط یادبود ها، چشمه ها و مجسمه ها طراحی شده است. اگر شما به دنبال یک زمان سرگرم کننده آرام هستید، پارک هاید برای بازدید در لندن است. ورودی رایگان است و پارک از 5 صبح تا نیمه شب باز است.

 

3. ورزشگاه لرد لندن

ورزشگاه لرد لندن

برای دوستداران کریکت ، لندن و  بازدید از «خانه کریکت»،جذاب است . قدمت این زمین به قرن هجدهم باز می گردد و ظرفیت بیش از 28000 تماشاگر دارد. لرد همچنین دارای یک کتابخانه جامع است که به نظر می رسد بزرگترین کتابخانه اختصاص یافته به کریکت در جهان است. مکان قابل توجه دیگر برای بازدید از این مکان موزه Lord است که قدیمی ترین موزه ورزشی جهان است با یک مجموعه عظیم و نادر از خاطرات کریکت و مصنوعات آن است. نمایشگاه ها و تئاتر هایی که از افسانه های کریکت یاد می شوند نیز در اینجا حضور دارند.

استادیوم برای تورهای روزانه با قیمت 20 پوند برای بزرگسالان و 12 پوند برای کودکان زیر 15 سال باز است.

 

2. منطقه Notting Hill لندن

منطقه Notting Hill لندن

برای سپری یک زمان رنگارنگ و ارائه دهنده گزینه های گوناگون، ناتینگ هیل یکی از مکان های مورد علاقه برای بازدید در لندن است. در این منطقه شما می توانید رویدادها، تئاتر، رستوران ها، مغازه های کتاب، میدان های خرید و گالری ها را پیدا کنید. اگر در ماه آگوست بازدید می کنید، خیابان کارناوال را از دست ندهید که بزرگترین نوع آن در اروپا است. بازار Portobello که عمدتا در جمعه ها و شنبه ها اجرا می شود، انواع مختلفی از کالاها را برای خرید ارائه می دهد. این بازار خیابان معروف و بزرگ، همه چیز را از نان و میوه ها تابه لباس، عتیقه جات، پوستر و طلا و جواهر ارائه می دهد. این منطقه همچنین دارای رستوران ها، بارها و سینما های بسیار معروف است.

 

1. چشم انداز لندن

چشم لندن

برای تجربه یک دیدگاه فراموش نشدنی از لندن ، چشم لندن را ببینید . این چرخ فلک 135 متری بلند در کنار رودخانه تیمز است. این چرخ و فلک آهسته حرکت می کند و یک دیدگاه پانورامیک از لندن را فراهم می کند. با 2 دقیقه پیاده روی از بیگ بن واقع در قلب شهر است.

از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است. بلیط استاندارد  27 پوند است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 6

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .