افریقای جنوبی، کشور زیبا و پر از شگفتی است. این کشور متنوع است، فرهنگ های متنوع آن، حیات وحش جذاب، مناظر زیبا و سواحل قابل توجه آن برای مسافران از سراسر جهان جذاب است.اینجا فهرستی از 10 جاذبه برتر در آفریقای جنوبی است.

 

10. شیرجه رفتن و غواصی در کنار کوسه سفید بزرگ در آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری افریقای جنوبی
فقط وقتی که فکر می کنید دریا امن است به آب بروید و شنا کنید. دریا و سواحل آفریقای جنوبی یک جمعیت کوسه فوق العاده متنوع دارد. یک چهارم از گونه های کوسه در جهان (98 گونه دقیقا) در آبهای آفریقای جنوبی ساکن هستند و حدود 40 گونه از آنها در آبهای اطراف شهر کیپ تاون ساکن هستند. اگر میخواهید کوسه سفید بزرگ را بدون از دست دادن دست و پای خود ببینید، اجازه دهید شما را با دنیای شگفت انگیز غواصی در قفس معرفی کنم.قفس غواصی با کوسه سفید بزرگ یک بازی ماجراجویی نسبتا جدید در آفریقای جنوبی است. چند موسسه وجود دارد که بسته های غواصی قفس را ارائه می دهند و اکثر آنها در اطراف منطقه ی شناخته شده به نام “کوسه کوسه” در Gansbaai، اند که تنها 2 ساعت با رانندگی از کیپ تاون فاصله دارد. این یک فرصت پرماجرا و منحصر به فرد است.

 

9. سواحل شنی آفریقای جنوبی

جاذبه های توریستی افریقای جنوبی
آیا می خواهید همه لباس های خود را بشوید و خود را در مقابل غریبه ها برهنه کنید؟ ساحل شنی تنها ساحل در آفریقای جنوبی است که (غیر رسمی) به نظر می رسد برای خیساندن و حمام آفتاب کاملا برهنه ( خیلی مزخرفه! ).

 

8. پیاده روی در ساحل وحشی آفریقای جنوبی

جاذبه های افریقای جنوبی
ساحل وحشی، در منطقه Cape شرقی آفریقای جنوبی، یکی از زیباترین ساحل های سرزمین های استعماری است . منظره های طبیعی فوق العاده از جمله آبشارها، سواحل جدا شده، جنگل ها و رودخانه های دست نخورده در آن وجود دارد. قدم زدن نیز فرصتی برای ترکیب شدن با مردم محلی مانند خاشا و amaPondo را ارائه می دهد.

 

7.شهر Soweto آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری افریقای جنوبی
Soweto یک شهر فرهنگ و تاریخ آفریقایی است. تور نیمه روز و روز کامل به شما فرصتی برای دیدار با برخی از مردم محلی را می دهد که خوشحال هستند که از اطراف سازه های اصلی خانه  ،شما را نشان می دهند. Soweto بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد، خانه هایی که از عمارت های عجیب و غریب تا حلبی های موقتی استفاده می کنند. سوتو یک شهر سازمانی و تعامل فرهنگی است.این یک مقصد گردشگری محبوب با مکان هایی مانند Kliptown، خانه نلسون ماندلا رئیس جمهور پیشین، مکان یادبود Hector Petersen، رستوران ها و مراکز خرید است. با راهنمایی محلی برای یک تور دوچرخه سواری در اطراف بیرون بروید تا بدانید که چه چیزی این شهر را منحصر به فرد می کند.

 

6. گشت و گذار در ساحل SA آفریقای جنوبی

جاذبه های کشور افریقای جنوبی
خط ساحلی آفریقای جنوبی با مجموعه ای از نقاط و حوضچه ها، از لحاظ فنی از نظر سواحل مارپیچی لگاریتمی، به دلیل شکل های ریاضی آنها مشخص شده است. آنچه که شما نیز ممکن است بدانید این است که کیفیت گشت و گذار بستگی به اندازه جمعیت و جهت باد دارد. به همین دلیل است که شبه جزیره کیپ (با کیپ تاون در انتهای شمالی آن) تقریبا 360 درجه و 365 روز در سال برای این کار مناسب است.

با ادامه معرفی دیدنی ها و جذابیت های کشور افریقای جنوبی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

5. اقامت در یک خانه درختی در کشور آفریقای جنوبی

جاذبه های افریقای جنوبی

خانه درختی یک ایده فوق العاده سازگار با محیط زیست است و گزینه های مختلفی برای انتخاب آن وجود دارد. درست مثل Teniqua Treetops یک مجتمع درختی با شکوه در کیپ غربی، نه چندان دور از ساحل است. Lodge Tree Lodge با خانه های منحصر به فرد بر روی چارچوب های ساخته شده درختان غول پیکر لیدوود در قلب حوضه حیات وحش Madikwe Free Malaria. خیابان Sycamore و Pezulu Tree-House Game Lodge در Timbavati، درختان لوکس چوبی درختی که در آن شما می توانید زرافه ها را از بالا ببینید .

 

4. غارهای Cango آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری افریقای جنوبی

اگر در ناحیه کارو هستید، چیز دیگری نیز در ان وجود دارد به غیر از خرگوش های زیاد، شما نمیتوانید غارهای Cango را از دست بدهید. کمتر از 30 کیلومتر از Oudtshoorn، در ابتدای دره زیبای Cango واقع شده اند .مورد معروف زیر زمینی Klein Karoo – غارهای Cango است. غار اصلی یکی از بهترین غارهای توریستی مشهور کشور است و بسیاری از بازدیدکنندگان را از خارج از کشور جذب می کند. اگر چه سیستم گسترده ای از تونل ها و اتاق ها برای بیش از چهار کیلومتر در ان وجود دارد، اما تنها حدود یک چهارم از این راه ها برای بازدید کنندگان باز است.

3. شترمرغ سواری در آفریقای جنوبی

 

جاذبه های کشور افریقای جنوبی

چند نفر می توانند بگویند که شترمرغ سواری کرده اند؟ اگر شما از Oudtshoorn در Karoo، آفریقای جنوبی بازدید می کنید و اگر جرات داشتید، می توانید سعی کنید روی شترمرغ بنشینید، شترمرغ را برانید و شاید حتی در مسابقه «شترمرغ برنده» شرکت کنید. سواری شترمرغ مهارت زیادی نیاز دارد، اما آماتورها نیز می توانند شانس خود را در Oudtshoorn، در Karoo امتحان کنند. مزارع شترمرغ در این منطقه نیمه بیضی آفریقای جنوبی فراوان هستند، صدها مورد از آنها وجود دارد.. اگر احساس می کنید خیلی با اعتماد به نفس هستید، مسابقات منظم برای لذت بردن نیز وجود دارد.

 

2. بازی گلف در استراحتگاه تاپ Top Resort در آفریقای جنوبی

جاذبه های افریقای جنوبی

آفریقای جنوبی پر از زمین های گلف است. این کشور تقریبا کاملا مناسب گلف است،با داشتن  آب و هوای ایده آل، فضای زیاد، مناظر فوق العاده و جمعیتی که دنبال ورزش و زندگی در فضای باز  اند. گری پلیر – به عنوان یک قهرمان ورزشی ملی – و یکی از بزرگترین قهرمانان جهان است . تعجب آور است که آفریقای جنوبی و گردشگران به طور یکسان در برخی از بهترین و مقرون به صرفه ترین دوره های آموزشی گلف در جهان حضور می یابند. حتی گزینه ای برای ترکیب آن با کمی – گلف، آبگرم و سافاری نیز وجود دارد.

1. تور حیات وحش آفریقای جنوبی

جاذبه های کشور افریقای جنوبی
Kariega Game Reserve یک منطقه خصوصی و متعلق به خانواده شخصی در آفریقای جنوبی است که دارای مساحت 10،000 هکتار از بیابان های بی پوشش در کیپ شرقی است. پارک ملی Kurger، پارک ملی Agulhas، پارک ملی Tsitsikamma، Umgeni Valley Reserve و تعدادی از ذخایر حیات وحش دیگراند، هر یک از آنها یک تجربه منحصر به فرد را برای نشان دادن حیوانات زیبا و پرطرفدار آفریقا ارائه می دهند. به یک سافاری بروید و در یک آپارتمان خانوادگی بمانید. ستاره ها را در وضوح تمام در اسمان مشاهده کنید، جایی که کرم شب تاب تنها منبع نور است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .