با معرفی مهمترین جاذبه های گردشگری در شهر والنسیا  (valencia ) کشور اسپانیا ( spain ) همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

 

1.ساختمان La Lonja de Seda والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

ساختمان باشکوه گوتیک در قرن 15 میلادی ساخته شده است، به دلیل معامله ابریشم ناب والنسی در این مکان به نام خانه ابریشمی شهر معروف است. این بنا یکی از بهترین نمونه های معماری مدرن گوتیک در اروپا است، ساختمان شبیه یک قلعه قرون وسطایی با برج خیره کننده و برجسته است.

 

2. مجموعه Ciudad de las Artes y las Ciencias والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

گردشگران می توانند دنیای پیشرفته هنر و علوم را در این مجموعه پیچیده در حومه شهر والنسیا تجربه کنند. Ciudad de las Artes y las Ciencias یکی از مراکز چشمگیر اروپا در نمایشگاه های فرهنگی و علمی است. این مجموعه در یک فضای دو کیلومتری در امتداد رودخانه توریا شامل چند نمونه خیره کننده از معماری آوانگارد است که توسط معماران سانتیاگو کالاتراوا و فلیکس کاندلا طراحی شده است.

 

3. کاخ و موزه سرامیک Palacio del Marqués de Dos Aguas والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

کاخ مارکوئیس به عنوان نماد یک کاخ باشکوه معروف است. این کاخ اشرافی اکنون موزه سرامیک ملی نام دارد که در سال 1947 افتتاح شد. این موزه دارای بیش از 5000 نمونه از سفال های سنتی والنسیا و منطقه اطراف آن است.

 

4. موزه هنر Museo de Bellas Artes والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

موزه هنرهای زیبا مکان شگفت انگیزی برای کشف میراث هنری منطقه والنسیا است. موزه هنرهای زیبا؛ یافته های باستان شناسی، نقاشی ها و مجسمه ها را نشان می دهد که بیشتر این مجموعه هنری بر روی آثار هنرمندان والنسی، از دوره قرون وسطی تا دوره های مدرن متمرکز شده است.

 

5. کلیسای کاتولیگ والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

کلیسای جامع والنسیا یک کلیسای قرون وسطایی با شکوه و برجسته  است که در بالای شهر قرار گرفته است. کلیسای جامع  در محل مکان  موریه در قرن 13 ساخته شده و در قرن هفدهم نیز بازسازی شده است.

 

6. موزه هنر مذهبی Colegio del Patriarca والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

موزه هنرهای مذهبی بین سال های 1586 و 1610 ساخته شده است که یک ساختمان رنسانس عالی با حیاط زیبا است. Colegio del Patriarca در ابتدا توسط  اسقف اعظم والنسیا به عنوان یک مکتبخانه برای آموزش کشیش ها تاسیس شد. سپس این ساختمان معنوی با هنرهای استثنایی خود به یک موزه تبدیل شده است.
ادامه معرفی جاهای توریستی و دیدنی شهر والنسیا کشور اسپانیا

7. کلیسای Iglesia de Santo Tomás y San Felipe Neri والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

گنبد آبی رنگ فوق العاده یک کلیسای زیبا به سبک مدرن در والنسیا است. این کلیسا در سال 1725 ساخته شده، کلیسای سنت توماس و سنت فیلیپ در سال 1982 به عنوان یک بنای تاریخی ملی نامگذاری شد. این بنای تاریخی برای بازدید عمومی نیست، اما گردشگران برای دیدن می توانند در یک طرف آن بایستند.

 

8. جشنواره فالس (فیتا د سن خوزه) والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

جشنواره (Fiesta de San José) پر جنب و جوش مذهبی هر سال در ماه مارس در والنسیا برگزار می شود. بخاطر تاسیسات خلاقانه آن به نام پالاد شناخته می شود و دارای شناورهای بزرگ شامل ارقام ساخته شده از کاغذ دیواری است. این آثار در خیابان ها تنظیم می شوند و در نیمه شب در آخرین روز فستیوال سوزانده می شوند.

9. موسسه و موزه هنر مدرن والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

موسسه هنر مدرن والنسیا  modern art museum که یک ساختمان فضایی عجیب و غریب دارد، به سبک هنر آوانگارد قرن بیستم ساخته شده است. این مجموعه شامل تمام حرکات هنر مدرن شامل هنرهای خلاقانه و پاپ، غیر رسمی و تصویری جدید است. موزه همچنین میزبان نمایشگاه ها، سخنرانی ها، و کارگاه های آموزشی می باشد.

 

10. تورس د سروانوس (دروازه شهر باستان) والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

این ساختمان چشمگیر، نماد والنسیا است. Torres de Serranos یک دروازه باستانی قدیمی شهر است که دوران را که شهر توسط دیوارهای دفاعی احاطه شده بود، به یاد می آورد. در سال 1930، برج های Serranos به شکوه سابق خود بازگشته اند. بازدید کنندگان از بالای این برجهای عظیم می توانند مناظر فراوانی از شهر را ببیند.

 

11. سالن و بازار مرکزی والنسیا

جاهای دیدنی و گردشگری شهر والنسیا

در مقابل سالن مرکزی یک بازار بزرگ وجود دارد که در سال 1928 ساخته شده است. ساختمان نوآورانه با azulejos، ceramic decorative typical of the region تزئین شده است. این سالن دارای 1300 میز غرفه های تجاری است که فروشنده ها می توانند میوه های تازه، سبزیجات و محصولات غذایی را از منطقه والنسیا و دیگر مناطق اسپانیا در آن به فروش برسانند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .