سر شما پر از آهنگ های عاشقانه است و شما به دنبال یک گشت و گذار عاشقانه هستید؟ بهترین مقاصد عاشقانه در اروپا را دریابید، بهترین رویاهای عاشقانه در انگلستان، شهرهای عجیب و غریب فرانسه، اما همچنین عروسی های عجیب و غریب، شهر های های عجیب و غریب قرون وسطی و قلعه ها. در اینجا انتخاب ما از مقصد های عاشقانه در اروپا است. می خواهید روز ولنتاین ، ماه عسل، یک سالگرد عروسی را جشن بگیرید، لطفا عزیزم؟  بهترین تجربه خود را در یکی از بهترین اماکن رمانتیک در اروپا انجام دهید . با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید با معرفی 18 مقصد رمانتیک قاره سبز.

 

1- ونیز ( ایتالیا )

از کارناوال ونیز تا پالیو Marciliana در Chioggia، از Riviera در بلوم که هر ساله در امتداد رودخانه Brenta رخ می دهد، از جشنواره مدونا دل آنجلو در کائورل، تا جشنواره مجسمه سازی شن و ماسه در Jesolo  ، جشن گرفته شده در پالیو کاوالینو، استان ونیز شما را متعجب خواهد کرد و شما را سرگردان خواهد کرد!

2- پاریس (فرانسه)

پیاده روی های رمانتیک ، رستوران های شگفت انگیز شبانه دونفره ، مراسمی فراموش نشدنی برای همیشه است .
پاریس با استفاده از دکوراسیون سینمایی و جذابیت های ابدی، در تمام طول سال، پرندگان عشق را از سراسر جهان جذب می کند. پیاده روی، سفر ، خرید، گشت شبانه ، شب های رویایی، پیشنهادات ازدواج غیر معمول ، همه در پاریس ممکن است رخ دهد .

 

Cinque Terre – 3 (ایتالیا)

Cinque Terre یکی از بهترین مناطق حفاظت شده طبیعی و نیمه طبیعی مدیترانه است . دلایل تاریخی و ژئومورفولوژیکی مانع توسعه بیش از اندازه مسکن و ایجاد جاده های اصلی شده اند (که در عوض در داخل وال در Vara وجود دارد). فعالیت های انسانی به ایجاد یک چشم انداز منحصر به فرد کمک کرده است که در آن توسعه دیوارهای سنگی به اندازه برابر با دیوار معروف چین  گسترده است.

 

4- سینترا ( پرتغال )

سینترا یک جواهر بین کوه ها و دریا است که در انتظار همه کسانی است که می خواهند خود را در میراث تاریخی باشکوه خود، طبیعت پرجمعیت، پیشنهاد فرهنگی جهانی و غذای پرطرفدار از دست ندهند.

سینترا یک حادثه عاشقانه را منتشر می کند که تأثیر عمیقی روی روح و کار نویسندگان گذاشته است که در قرن هجدهم و نوزدهم، روح رمانتیک را پیشگام گذاشت و ذهنیت و احساسات درامات انسانی را جشن گرفت. سنترا واقعا پایتختی رمانتیک است . این مکان برای تجربه است!

 

Aix-les-Bains – 5 (فرانسه)

Aix-les-Bains رتبه چهارم را در میان شهرهای اسپرینگ فرانسه با 28000 بازدید کننده دارد، در کنار دریاچه Le Bourget، بزرگترین دریاچه طبیعی فرانسه، در پای کوه رورد (ارتفاع 1550 متر) قرار گرفته است. این دروازه به پارک طبیعی منطقه Bauges Massif است و محیط طبیعی استثنایی ، دیدگاه های پانوراما نفس گیر و فعالیت های متنوع برای لذت بردن از هر فصل را ارائه می دهد.

دریاچه لور بوره بزرگترین دریاچه طبیعی در فرانسه است و 2/3 سواحل آن هنوز بکر است. این منطقه به عنوان منطقه تالابی اهمیت بین المللی دارد.

 

6 -لندن (انگلستان)

لندن برای دوستداران آن است ، شهر دارای ترکیب ایده آل از سرد، دمدمی، شیرین و دیدنی است. تاریخ خود را با نمایش پانوراما از لندن در طول شام روز ولنتاین تحت تاثیر قرار دهید. به طور خلاصه، یک نمایش West End را دریافت کنید، یک قدم زدن رمانتیک بسازید.
لندن برای هرچه دلخواه شماست، پیشنهادات فراوانی را ارائه می دهد و لندن همواره چیزی را برایتان فراهم می کند که شما را به عاشق شدن می رساند.

7- بیاریتز (فرانسه)

این مروارید اقیانوس اطلس در حال حاضر بر روی موج  حضور جوانان پر رونق شده است . آب و هوای معتدل آن و زیبایی خط ساحلی آن، ورودی های پیچ و خم دار آن، با نشانه های سنگی و رویدادهای بزرگی که میزبان آن است، بیاریتز را در هر زمان از سال به مقصدی رمانتیک تیدیل کرده است

8- فلورانس (ایتالیا)

مرکز تاریخی فلورانس شامل چنان عظمتی از شاهکارها است که شهر را از کارهای هنری خود جدا کرده است. در سال 1982 یونسکو  اینجا را جز آثار میراث جهانی  اعلام کرد که انگیزه آن این است که تمام تاریخ شهر را از چهارچوب رومی چهارگانه در منطقه Piazza della Repubblica تا خیابان های باریک از شهر قرون وسطایی، کاخ پیتی قرن 16th و تغییرات زمانی که فلورانس پایتخت ایتالیا بوده است را حفظ کند .

9- بروکسل (بلژیک)

 

بروکسل از شما دعوت می کند تا از عواطف ممنوعه خود بهره ببرید . شکلات ها، پرالین ها و شکوفه ها می توانند به لذت بردن از حواس ها کمک کنند. علاوه بر این، هتل ها و اماکن تفریحی دوست داشتنی وجود دارد که در آن شما می توانید در لوکس لوکس ها شاد باشید و شاد باشید.

 

10- بروژ (بلژیک)

تابستان یا زمستان، صبح یا عصر، خورشید یا باران ،  Rozenhoedkaai دارای توانایی جذابی است که همیشه یک تصور خیره کننده داشته باشد. باید تعجب نکنید که این یکی از بهترین نقاط عکس در بروژ است . در اینجا هر کسی می تواند کارت پستال خود را از بروژ ایجاد کند

 

11 -بوداپست (مجارستان)

با قلعه بودا در پس زمینه، نخستین پل پایتخت مجارستان که اکنون یک بنای تاریخی است، یک منظره جذاب استکه گردشگران زیادی را به بوداپست جذب کرده است. بازدیدکنندگان همچنین فرصتی برای راه رفتن در بالای تونل واقع در طرف بودا دارند، و از منظر شگفت انگیزی از دانوب، پل های آن و همچنین جالب ترین بخش های آفاق را ارائه می دهد

 

12 -مادیرا ( پرتغال )

 
مجمع الجزایر Madeira مترادف با جذابیت و پیچیدگی است، و این مکان ایده آل برای یک تور تعطیل پر از امکانات رمانتیک است .
در فونالال،  با رنگ های روشن Mercado Dos Lavradores، یک بازار که در آن گل ها، میوه ها و لباس های عجیب و غریب استالاگرها همه را برای ارائه یک جدول پر از زندگی ، جذاب کرده است.

 

13- رم (ایتالیا)

 

در نزدیکی ویلا Borghese ، تپه پزرق و برق، Terrazza del Pincio، یکی از چشم انداز های شگفت انگیز در جهان است . این پانورامای خیره کننده در بسیاری از مراکز تاریخی قدیمی شهر رم وجود دارد و غروب های دیدنی از این جا تجربه ی پایداری را به نمایش می گذارد. چرا عاشق شدن در هوا ، چرا قایق قایقرانی را در دریاچه قایقرانی ویلا انجام نمی دهید  در میان این پارک زیبا و سبز آرامش داشته باشید

 

14- برگن (نروژ)

 

Bergen، یک شهر بین المللی با تاریخ و سنت، با فضایی کوچک است. قدم زدن در اطرافخیابان های قدیمی و کوچه ها که مردم قرن ها در آنها زندگی می کرده اند، مانند یک پری است . خانه های کوچک چوبی، خیابان های مخروطی با سنگ در تپه ها و گل ها در همه جا را خواهید دید. توقف در بازار ماهی برای مخلوط شدن با جمعیت. از آکواریوم Bergen نیز بازدید کنید و ماهی ها، پنگوئن ها را ببینید.

 

15- پورتو ( پرتغال)

 

پورتو یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری اروپا است . ثروت بسیاری از میراث ماندگار و هنری، بندر ، فضاهای تفریحی در فضای باز و زندگی فرهنگی تنها دلایلی برای بازدید از این شهر است.

در هر زمانی از روز، 365 روز از سال، پورتو برای هر کسی که برای اولین بار از شهر دیدن می کند، جذابیت خاصی دارد ، همانطور که برای کسانی که برای بازدید دوم می آیند، برای کشف یک شهر که به طور همزمان مدرن و  قدیمی است .

 

16- پراگ (جمهوری چک )

 

پراگ به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان از قرون وسطی در نظر گرفته شده است. صفت هایی مانند “طلایی”، “شهر صدها اسپیر”، “تاج جهان” به پراگ مربوط می شد که در قلب اروپا قرار دارد. و چگونه می توان شهر را به قلب شما تبدیل کرد؟ تنها در مرکز تاریخی پراگ، که از سال 1992 در لیست میراث جهانی یونسکو بوده است و با 866 هکتار بزرگترین مرکز تاریخی این لیست در جهان، بلکه در کلان شهر فرهنگی پر جنب و جوش است یکی از جاذبه های ان است .

 

17-آمستردام (هلند)

 

در بخشی از عاشقانه آمستردام در امتداد آبراهه هایی که در سراسر مرکز شهر قدیم قرار دارد، قدم بزنید. پس زمینه ساختارهای غولپیکر قرنها (و تایتیر) در پیچ و خمهای کانال ها جریان آب بدون شک چیزی جادویی و آرامش بخش است .

 

18 -سانتورینی ( یونان )

سانتورینی به عنوان بهترین مکان برای گذراندن اوقات رمانتیک در یونان به شمار می آید ، زیرا مکان های زیادی در جهان وجود ندارد که در آن شما می توانید از رودهای پر از آب لذت ببرید و در لبه ی آتشفشان فعال در وسط دریا قرار بگیرید!

جزیره شهرت رو به رشدی به عنوان ” مقصد عروسی ” برای زوجهای نه تنها از یونان بلکه از سراسر جهان دارد. سفر به سانتورینی با نیمه دیگر رویا است برای هر کسی که حداقل یک عکس از جزیره مشهور  Caldera  دیده است و مبادله بوسه ها زیر غروب آفتاب معروف سانتورینی، تجربه ی عاشقانه نهایی است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .