قاره اروپا به قاره سبز معروف است ،در این قاره بسیاری از کشورهای پیشرفته وجود دارند ، جاهای دیدنی و توریستی فراوان در آنها وجود دارند ، اینبار همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی بهترین شهرهای اروپایی جهت گردش و تفریح و مسافرت.

 

1- شهر اِسلیگِن (Esslingen) در آلمان

شهرهای اروپا

یکی از شهرها در جنوب غربی آلمان، Esslingen می باشد که موقعیت خود را در قرون وسطی با ساختن دو پل بر روی رودخانه به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ آشکار کرد. بیش از 200 ساختمان چوبی از قرن سیزدهم میلادی در شهر قدیمی اسلینگن قرار دارند، و کانال هایی در اطراف میدان بازار قرار گرفته است.

2- شهر لوکا، ایتالیا

شهرهای اروپا

با وجود برخی از کلیساهای قرون وسطی، افسانه توسکانی و برج های آن و گنجینه های هنری با ارزش، بزرگترین جاذبۀ توریست های لوکا است که بسیار جلب توجه می کند.  همچنین آثار هنری در کلیسای جامع سرگرم کننده است. اما در کجا دیگر می توانید در بالای برج باغی با درختان بلند پیدا کنید ؟

3- شهر Marvão، پرتغال

شهرهای اروپا

یکی از چند شهرک تپه ای که مدتها در میان مرز پرتغال با اسپانیا قرار گرفته بود ، مروائو می باشد، که این شهر از چشمگیر ترین و بهترین محافل است. کل روستا، بر روی یک تپه شیب دار قرار گرفته است و توسط دیوارها محاصره شده و از طریق یک دروازه می توان به این شهر راه یافت.

 

4- شهر استین راین، سوئیس

شهرهای اروپا

ترکیبی از ساختمان های نیمه هموار چوبی و نقاشی های رنگارنگ، باعث می شود خیابان اصلی اِستین راین تقریبا مانند صحنه ای برای هانسل و گرتل باشد. اما این یک شهر دارای معماری قرون وسطایی اصلی و واقعی است.  قاب چوبی ساختمان های شهر راین زیبایی دو چندانی را به نمایش می گدارند.

 

5- شهر Ålesund، نروژ

شهرهای اروپا

هنگامی که یک آتش سوزی، تمام شهر بندری Ålesund را در سال 1904 از بین برد، یک تراژدی با ترکیبی از افسردگی اقتصادی و جنبش هنری و معماری هیجان انگیز که در سراسر اروپا فراگیر بود، ساخته شد. بنابراین ئلسوند با مطالعات خود معماری های جدیدی را به تازه کارها ارائه داد.

6- شهر نجاک (Najac) فرانسه

شهرهای اروپا

نجک، منطقه ای کوچک و بیرون از جاده در پیرامون جنوب فرانسه است.  کلیساها و عبادتگاه های قرن های 13 و 14، دروازه ای گرانبها، چشمۀ دوستیابی با قدمت سال 1344، از دیدنی های این منطقه هستند. وقتی شما وارد نجاک می شوید، راغب می شوید که در طول مسیرهای این شهر راه بروید و قسمت های مخفی آن را پیدا کنید.

با معرفی ادامه جذاب ترین شهر های اروپایی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

7- شهر وینچستر انگلستان

شهرهای اروپا

کلیسای جامع شهر از بقایای تاریخ ونچستر است. این شهر از زمان آنگلوساکسون تا قرن 13 پایتخت انگلستان و محل زندگی آلفرد بزرگ بود. شما می توانید آرامگاه ویلیام را در کلیسای جامع وینچستر که در قرن 11th مرکز تاج و تخت وی بود، مشاهده کنید. کلیسای جامع با برجسته های معماری و هنری پر شده است.نقاشی های دیواری قرن 12 و 13 و نقاشی های قرن شانزدهم در Lady Chapel از برجسته ترین هنرهای معماری می باشند.

 

8- شهر ولتررا ایتالیا

شهرهای اروپا

شهر volterra جز شهرهای تپه ای قرون وسطایی است و اکثر گردشگران که قصد سفر دارند، از این مکان بازدید می کنند. شما می توانید در خیابان های سنگی با مربع های کوچک سنگی، طیف وسیعی از مناظر توسکانی را که از اتریش و روم باقی مانده، پیدا کنید. از دیدنی های این مکان، میتوان به خانه های برج قرون وسطایی قرن 12 و 13، هنر رنسانس، و یک کاخ قرن نوزدهم و صنایع دستی محلی شیک اشاره کرد.

 

9- شهر هونفلورِ فرانسه

شهرهای اروپا

شلوغی قایق ها در بندر ماهیگیری و ترکیب تصادفی انواع سنگ ها، مجسمه های نیمه چوبی، زیبایی های این بندر خوش آب وهوا را دو چندان کرده است. موزه هنر، 200 اثر از امپرسیونیست یوژن بوودین و معاصرانش مونه، کوربت، ارزن و دیگران را نشان می دهد. ساخت سقف کلیسایگوتیک پسین Sainte-Catherine ،  توسط shipwrights ، نیز تحسین برانگیز است.

10- شهر Český Krumlov، جمهوری چک

شهرهای اروپا

اگرچه این شهر، شهری واقعی است اما ، شهر Ceský Krumlov مانند روستایی زیباست که در انحنای رودخانه ولتوا قرار دارد. این شهر در زیر سقف های عمیق و پیچ و خم خیابان های باریک سنگی اطراف قلعه قرن 13thپنهان شده  است . این شهر، آثار قرون وسطایی، مانند سبکهای دورۀ گت، رنسانس و دوره های باروک را نشان می دهد. کل مرکز به عنوان یک میراث جهانی یونسکو ثبت شده است .

 

11- شهر Arcos de la Frontera، اسپانیا

شهرهای اروپا

Arcos de la Frontera در یک ناحیۀ کوهستانی که یک طرف آن به یک جنگل شیب دار و طرف دیگر صخره های عجیب و غریب وجود دارند، قرار گرفته است. یکی از مشهورترین شهرهای سفید رنگ یا Pueblos Blancos ، در جنوب سوییل است .این نام گذاری به خاطر خانه های سفید آن است. در بالای برج، قلعه ای توسط مورها در قرن 11 ساخته شده است.

ادامه معرفی زیباترین شهرهای اروپا

12- شهر ویسمار، آلمان

شهرهای اروپا

این بندر تاریخی دریای بالتیک، از شهرهای تجاری است که آثار قرون وسطایی خود را حفظ کرده و به عنوان یک مکانی با معماری هانا در میراث جهانی یونسکو حفظ شده است. با قدم زدن در خیابان های امروزی می توان، خانه های نیمه تراش، کلیسای قرون وسطایی شگفت انگیز روح القدس، و یک جفت کلیسای آجری ماموتی – 36 متری ناهار سنت نیکلاس که در سال 1381 ساخته شده است، را مشاهده کرد.

13-شهر  لاگواردیا، اسپانیا

شهرهای اروپا

Laguardia در ارتفاع های بلند ریاكا، در جنوب بیلبائو، در بالای تپه ای قرار گرفته است. دارای ساختمان های محكمی است كه توسط دیواره های سنگی عظیم ساخته شده اند. در طی دوره قرون وسطایی، تونل های سنگی پر پیچ و خم، به عنوان پناه گاهی برای فرار در زمانی که شهر تحت حمله قرار می گرفت، استفاده می شد.

14- شهر bosa در sardinia ایتالیا

شهرهای اروپا

بوس از یک خط از خانه های استیک همراه با درخت های نخل در کنار رودخانه تشکیل شده که، از طریق انسداد خطوط قرون وسطایی و گذرگاه ها به بالای قلعه Malaspina (قرن 12th) می رسد. خیابان اصلی، خیابان باریکی است که توسط پرنس پالاززی ساخته شده و در حال حاضر فروشگاه های مسکن، گالری  و موزه است.

 

15- شهر Locronan فرانسه

شهرهای اروپا

Locronan یک شهر سنگی قرون وسطی است که بین دو جزیره در فینیستر بریتانا واقع شده و از زیباترین سواحل نزدیک به اقیانوس آرام است. ساختمان های قرون وسطی با مناظر قرن هجدهم مخلوط شده اند. مجتمع Chapelle Sainte-Anne-la-Palud یک مکان عبادتگاهی مهم است که در آن مذهبی های مسیحی مجسمه آن سنت را احترام می کنند.

 

16- روستاهای مورن و ونگن، سوئیس

شهرهای اروپا

Mürren و Wengen دو روستای کوچک آلپ در قسمتی محافظت شده در بالای درۀ Lauterbrunnen، در منطقه اورنبرن برنز سوئیس قرار دارند و  جذابیت روستایی خود را در انزوای پر زرق و برق طبیعت و بدون دسترسی به جاده ها حفظ می کنند. مورن با کشف یک حلقه کوچک آلپ در قرن 19 رشد کرد. هر دو روستا، منظره هایی دیدنی از کوه های آلپ سوئیس هستند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .