در اینجا یک انتخاب از آثار شگفت انگیز در اروپا ، آثار فوق العاده باور نکردنی ، شامل Atomium در بروکسل، کلیسای Hallgrimur در ریکیاویک، Cristo Rei در لیسبون، کاخ حباب در نزدیکی کن و یا خانه کوبیک در روتردام، عجیب ترین و شگفت انگیز ترین آثار تاریخی در اروپا آشنا می شوید .

 

1- اتومیوم  The Atomium (بروکسل- بلژیک)

 جاذبه ها و آثار تاریخی اروپا

“داستان اتومیوم ، بالاتر از همه، عشقی است که بلژیکی ها برای ساختار فوق العاده ای نماد یک چارچوب ذهنی دارند که با شوق و هیجان زیبایی را با تسلط فنی ترکیب می کند. ظاهر Atomium غیر معمول و فراموش نشدنی است. این کیفیت نادر است که تخیل آنها را تخلیه می کند

 

2 -کلیسای Hallgrimur ( ریکیاویک  Reykjavik –  ایسلند )

بهترین آثار شگفت انگیز در اروپا - کلیسای Hallgrimur Nella

طراحی معماری ایالت گورجون ساموئلسسون در سال 1937 به تصویب رسیده است. وی گفته است که این طرح آن را به شکل جریانهای گدازه بازالت چشم انداز ایسلند شبیه سازی کرده است. ساخت کلیسا 38 سال طول کشید. کار ساخت و ساز در سال 1945 آغاز شد و در سال 1986 به پایان رسید .

 

3 -کریستو رئی  The Cristo Rei (لیسبون – پرتغال)

بهترین آثار شگفت انگیز در اروپا - Cristo Rei لیسبون

ایده ساختن بنای یادبود مسیح پادشاه در سال 1934، زمانی که پدر كاردینال لیسبون ، مامور او مانوئل گونسالو سیریهیرا، از برزیل دیدن می كند، می آید. مسافرت از طریق ریو دو ژانیرو ، او بر روی مکان قابل توجهی از مجسمه مسیح  Corcovado تمرکز می کند و بلافاصله در قلب او میل به ایجاد چیزی مشابه در لیسبون می کند . بنابراین، در سال 1936، ایده برای ساختن بنای یادبود مسیح پادشاه صورت گرفته است .

 

La Sagrada Familia – 4 ( بارسلونا – اسپانیا )

آثار شگفت انگیز در اروپا - Sagrada Familia ll

کلیسای اصیل La Sagrada Familia کار بر روی مقیاسی بزرگ است که در 19 مارس 1882 از پروژه معمار روحانی Francisco de Paula del Villar (1828-1901) آغاز شد. در پایان سال 1883،گویند به انجام کارها پرداخت وظیفه ای را که تا سال 1926 در سال 1926 از سر گرفت، نپذیرفت. از آن زمان معماران مختلف پس از ایده اصلی خود، کار را ادامه داده اند.

این ساختمان در مرکز بارسلونا قرار دارد و در طول سالها به یکی از نشانه های جهانی هویت شهر و کشور تبدیل شده است. هر ساله میلیونها نفر آن را بازدید می کنند و بسیاری دیگر محتوای معماری و مذهبی خود را مطالعه می کنند.

 

5 -کاخ پنا  Pena ( سنترا Sintra – پرتغال )

بهترین آثار شگفت انگیز در اروپا - Pena Palace Sintra

کاخ ملی Pena کاخی Romanticist در سائو پدرو د پنافریم، زیر نظر شهرداری سینترا ، پرتغال است. کاخ در بالای تپه بالای شهر سینترا قرار دارد و در یک روز روشن آن را می توان به راحتی از لیسبون و بسیاری از منطقه شهری آن دید. این یک بنای ملی است و یکی از عبارات اصلی رمانتیسیستی قرن نوزدهم در جهان است. کاخ یک میراث جهانی یونسکو و یکی از هفت عجایب پرتغال است . این همچنین برای مقاصد دولتی توسط رئیس جمهور پرتغالی و سایر مقامات دولتی استفاده می شود.

 

6 -قصر Facteur Cheval ( Hauterives – فرانسه )

آثار تاریخی شگفت انگیز در اروپا

قصری ساخته شده از سنگهای جمع آوری شده توسط فردی

 

7 -برج پیزا ( پیزا – ایتالیا )

برج پیزا - بهترین مقصد اروپا

برج پیزا شهر پیزا ، کمپانی یا برج ناقوس است که از کلیسای شهر ایتالیا پیزا شناخته شده است که از یک طرف به سمت ناخواسته ای کج شده است . این ساختمان در پشت کلیسای جامع قرار گرفته و سومین  و قدیمی ترین ساختمان در میدان کلیسای پیزا است (پس از کلیسای جامع ).

 

Inntel Hotel Zaandam -8 ( امستردام – هلند )

برجسته ترین آثار تاریخی در اروپا - هتل Inntel Hotels

این هتل با ظاهری خیره کننده 4 ستاره است و نمای زیبایی دارد. این ساختار یک مجموعه ی پر جنب و جوش از نمونه های مختلف خانه های سنتی در منطقه زان است. Inntel Hotels Amsterdam Zaandam اتاق های عالی، باشگاه سلامتی با استخر شنا و وایفای رایگان برای مسافران سراسر جهان ارائه می دهد. این مکان ایده آل برای اقامت شبانه شما و همچنین برای جلسات، کنفرانس ها و جشن های شیک است.

 

9 -غرفه سلطنتی (برایتون Brighton- بریتانیا )

بهترین آثار شگفت انگیز در اروپا - تونی بریندلی

به کاخی فوق العاده و عجیب و غریب خوش آمدید. برای پرنس ریجنت، که بعدا پادشاه جرج چهارم، در سالهای بین 1787 و 1823، برای سالن های نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است، غرفه سلطنتی برای ظاهر خیلی شرقی خود در داخل و خارج قابل توجه است. این کاخ سلطنتی با شکوه توسط جامعه مدرن Regency مورد احترام قرار گرفت و هنوز هم یک نقطه مشخص پر جنب و جوش Brighton & Hove امروز است. غرفه سلطنتی نیز به برخی از بهترین مجموعه ها و نمونه هایی از سبک chinoiserie در بریتانیا می پردازد.

 

10 -قصر حباب ( نیس Nice – فرانسه  )

قصر حباب ناز - آثار تاریخی شگفت انگیز در اروپا

معمار قصر حباب می خواست بازگشت به ریشه ها، زیستگاه های زاد و ولد، غارها، زیستگاه تروگلودیت … جایی که هنر و بیان زیبایی، انعطاف پذیری، تعادل و هماهنگی، تخریب را بیان کند. همه چیز از کف تا سقف، از خارج به داخل، دارای شکل کروی است. کاخ پس از مرگ پیر برنارد توسط طراح مشهور پیر كاردن به اتمام رسید .

 

11 -گوگنهایم The Guggenheim (بیلبائو – اسپانیا )

بهترین آثار شگفت انگیز در اروپا

بلافاصله به عنوان مهمترین ساختار زمان خود، موزه گوگنهایم فرانک گری بیلبائو بیش از یک دهه از موفقیت فوق العاده جشن گرفته است. با بیش از صد نمایشگاه و بیش از ده میلیون بازدید کننده به اعتبار خود، موزه گوگنهایم بیلبائو تغییر کرده است مردم فکر می کنند در مورد موزه ها، و همچنان به چالش های پیش فرض مربوط به ارتباط بین هنر، معماری و جمع آوری آثار

 

12 -جنگل اسپیرال The Forest Spiral ( درمستادت  Darmstadt – آلمان  )

 جاذبه ها و آثار تاریخی اروپا

Waldspirale یک مجتمع مسکونی در Darmstadt ، آلمان است، ساخته شده در 1990s. این نام به زبان انگلیسی به عنوان مارپیچ جنگلی ترجمه می شود، که منعکس کننده طرح کلی ساختمان و واقعیت آن است که دارای سقفی سبز است. این توسط هنرمند اتریشی Friedensreich Hundertwasser طراحی شده و توسط معمار Heinz M. Springmann طراحی شده و توسط شرکت Bauverein Darmstadt ساخته شده است. این ساختمان در سال 2000 تکمیل شد. ”

 

13- ایستگاه Guillemins ( لیژ Liege – بلژیک  )

آثار شگفت انگیز برجسته در اروپا

ایستگاه جدید توسط معمار سانتیاگو کالاتراوا در تاریخ 18 سپتامبر 2009 با نمایش Franco Dragone به طور رسمی افتتاح شد. این 9 مسیر و 5 پلت فرم (سه 450 متر و دو 350 متر) دارد. تمام مسیرهای اطراف ایستگاه مدرن شده اند تا امکان ورود و خروج با سرعت بالا فراهم شود.

ایستگاه جدید از فولاد، شیشه و بتن سفید ساخته شده است. این شامل یک قوس قابل توجهی است که 160 متر طول و 32 متر ارتفاع دارد.

 

14 -خانه مکعب ( روتردام – هلند )

آثار تاریخی شگفت انگیز در اروپا - anderWolf

خانه ی کابینی یا خانه ی درختی یک طرح معمار هلندی پیتر بلوم است . او از این طرح به عنوان یک درخت (انتزاعی) و مجموعه ای به عنوان چوبی یاد کرده است. ایده Blom به این معنا بود که یک روستا در یک شهر ایجاد شود، یک واسطه امن باشد که در آنجا می توان چندین وظیفه را انجام داد: کسب و کار Smallscale، مغازه ها، یک مدرسه و زمین بازی کودکان. تعامل قوی بین خصوصی (طبقه بالا) و عمومی (طبقه پایین) برای این وضعیت مشخص است. این مجتمع درواقع یک پل عابر پیاده است که از یک شریان ترافیکی عبور می کند.

 

15 -خانه سنگی ( فاف Fafe  – پرتغال )

Stone House خانه سنگی

“این خانه در بین دو سنگ غول پیکر ساخته شده و با یک ترکیب بتن مخلوط شده است، خانه شگفت انگیز است که از کارتون محبوب آمریکایی Flintstones الهام گرفته شده است . اگر چه کاملا غیر معمول است اما اماکن پیشاور تاریخی، دارای اجزای سنتی مانند پنجره ها، درهای ورودی و حتی سقف شیبدار است. همانطور که انتظار داشتید، طراحی خانه هر سال هزاران گردشگر را جذب می کند. ”

 

16 -دونمور آناناس Dunmore Pineapple ( ایرت Airth- اسکاتلند )

ساختمان های شگفت انگیز در اروپا - قلعه آناناس

“The Pineapple Dunmore، که به عنوان” ساختمان عجیب و غریب در اسکاتلند “رتبه بندی شده است، در پارک دانمور واقع در نزدیکی Airth در Stirlingshire، اسکاتلند قرار دارد.

آناناس کشف شده توسط کریستف کلمبوس در جزیره کارائیب گوادلوپ در سال 1493، که آناناس به یک ظرافت نادر در اروپا تبدیل شد، با انجمن قدرت، ثروت و مهمان نوازی . معماران، صنایع دستی و صنعتگران آنابولیک را به عنوان یک انگیزه پذیرفتند، مجسمه آن را در دروازه، نرده ها، هواپیما ها و اتصالات درب. این موتیف همچنین برجسته ترین در دکوراسیون داخلی، پارچه و مبلمان بود. دونمور آنالایزن شاید از معماری جذاب ترین نقاشی استفاده کند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .