بارسلونا ( barcelona )  پایتخت پر جنب و جوش کشور اسپانیا، یک شهر ساحلی خیره کننده است که زیبایی و سبک زندگی آفتابی او را بسیار جذاب می کند. مناظر زرق و برق دار، معماری نفس گیر و جاذبه های فرهنگی بازسلونا و البته، آب و هوای مدیترانه به جذابیت آن اضافه می کند. و انرا یک مقصد جذاب و عالی برای سفر  تبدیل کرده است. همراه با سایت برترین جاذبه ها 11 جاذبه و مقصد عالی شهر بارسلونا اسپانیا را بررسی کنید .


1. کلیسای Basilica de la Sagrada Familia بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

باسیلیکا د لا سابرادای فامیلیا (Basilica de la Sagrada Familia) ، یکی از کلیساهای غیر متعارف در اروپا است که در شهر معروف بارسلونا قرار دارد. این کلیسا که جزء آثار ثبت شده یونسکو است در بخش شمالی شهر قرار گرفته است. نام اسپانیایی کلیسای مقدس نیز  “Temple Expiatori de la Sagrada Familia” نامیده می شود.آنتونی گودی در سال 1883 برای طراحی این کلیسا به عنوان یک کلیسای نئو گتیک انتخاب شد. اما به جای پیروی از برنامه ها، او نمونه ای از معماری معروف سورئالیستی خود را به نام Art Nouveau ایجاد کرد.


2. بخش قدیمی Barri Gòtic (بخش گوتیک) بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

بخش گوتیک 2000 سال است که مرکز معنوی و سکولار شهر بوده است. اما هنوز هم در این منطقه از آثار معماری رومی قدیم پیدا می شود، اما بیشترین آثار تاریخی مربوط به قرون وسطی هستند. شاهکار معماری گوتیک، کلیسای قرون وسطی در مونته تابور، بالاترین نقطه در مرکز شهر است. این جایی است که کریستف کلمب توسط پادشاهان کاتولیک پس از اولین سفر خود به دنیای جدید پذیرفته شد و از قرن 14 و 15، ادارات شهر در اینجا قرار دارند.


3. La Rambla: مرکز اجتماعی بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

قلب زندگی اجتماعی بارسلونا در لا Rambla، یک خیابان گسترده با درخت های سایه دار است که شهر قدیمی را به دو بخش تقسیم می کند. لا Rambla از Placa de Catalunya، که در آن کلیسای زیبا Romanesque کلیسای قرن 12 Santa Anna است، تمام خیابان در حاشیه بندر است. خیابان گسترده ای که دارای پیاده روهای عجیب و غریب است دارای تعداد زیادی مغازه، رستوران و کافه های متنوع است که یکی از محبوب ترین پاتوق های شهر است.


4. پارک Güell : پارک سورئالیستی Gaudí’s بارسلونا

جاذبه شهر بارسلونا

این پارک زیبای جادویی رنگارنگ شاد و فریبنده یکی از مکان های ثبت شده در سایت میراث جهانی یونسکو است که توسط آنتونی گوودی طراحی شده است. پارک گئول بین سالهای 1900 تا 1914 ایجاد شده و  عناصر زیبای معماری را در سبک گوودی به نمایش می گذارد. ویجت ها، grottoes، سالن colonnaded، راه پله پیچیده و صندلی مکالمه نیمه بسته در سراسر فضا پراکنده شده است.


5. ساختمان Casa Mila (La Pedrera) بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

کاسما میلا در ناحیه Eixample که در بلوار زیبای Passeig de Gràcia قرار دارد.کاسما میلا در یونسکو ثبت شده است و معروف ترین ساختمان سکولار آنتونی گوودی است. کاسما میلا همچنین به عنوان “La Pedrera” معروف است که به “Stone Quarry” ترجمه می شود، زیرا ساختمانش شبیه یک معدن رو باز است. این ساختمان بین سالهای 1906 و 1912، ساخته شده است .

با ادامه معرفی بهترین مکانها و مناظر شهر بارسلونا اسپانیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


6. پارک تفریحی و دیدنی Montjuïc بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

این محله تپه ای در مکان یک گورستان یهودی قدیم است و نام آن “مونت جیک” است که به “کوه یهودیان” ترجمه می شود. با ارتفاع 213 متر بالاتر از دریا، دامنه تپه توسط یک قلعه اشغال شده و رو به دریای مدیترانه قرار داده است. این منطقه دیدنی شهر معروف ترین پارک تفریحی Tibidabo است ، اما با پارک زیبای طبیعی آن با منظره های عالی و موزه های عالی شناخته شده است. موزه ملی هنر کاتالونیا مجموعه ای استثنایی از هنر کاتالان از قرن 10 تا 20  را دارد، از جمله مجسمه سازی، نقاشی و عکاسی. Poble Espanyol (روستای اسپانیا) یکی دیگر از مکان های محبوب برای بازدید است. این روستای ساختگی جذاب برای نمایشگاه جهانی 1929 ایجاد شد. Montjuïc مکان اجرای مسابقات المپیک تابستانی 1992 نیز بوده است.

 


7. کلیسای Monestir de Pedralbes بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

یک نمونه شگفت انگیز از معماری Catalan Gothic، کلیسای Monestir de Pedralbes در پارک کوچک و زیبا به نام Jardines Reina Elisenda قرار دارد . این باغ با بوته های بومی، سایپرس ها و درختان سا یه دار پر شده است. ملکه الیسنتا د مونت کادا در سال 1326 برای سفارش سنت کلر اینجا را  تاسیس کرد. این مجموعه دارای یک کلیسای باشکوه گوتیک ، یک آپارتمان 3 طبقه و ساختمان هایی است. بازدیدکنندگان لذت بردن از آرامش در محیط آرام و یادگیری در مورد زندگی و کار سلسله قرن 14th و بازدید از موزه و صومعه را که مجموعه برجسته ای از هنر قرون وسطی از قرن 14 و قرن بیستم  را نمایش می دهد. می توانند تجربه کنند .

آدرس:  9 Baixada del Monestir, Barcelona


8 . ساختمان Casa Batlló بارسلونا

جاذبه شهر بارسلونا

یکی دیگر از آثار Gaudí، کائاسا بتلو،ثبت شده در یونسکو  و یکی از مشهورترین ساختمانهای مدرنیست در بارسلونا است، است. عمارت فوق العاده به عنوان یک محل اقامت خصوصی برای تولید کننده نساجی Josep Batlló i Casanovas طراحی شده است.این ساختمان رویایی به نظر می رسد یک قلعه از یک افسانه ی سورئال است. برای کسانی که به دنبال غذای عالی و لذیذ هستند، رستوران لحظات زیبا که دارای دو ستاره میشلین است، تنها در چند دقیقه در 38 پاسسی دگراسیا قرار دارد.
آدرس: 43 Passeig de Grácia، بارسلونا


9. ساختمان های منطقه Quadrat d’Or بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

Quadrat d’Or (طبقه چهارم طلایی) منطقه ای از Eixample است که به خاطر معماری مدرن اش مشهور شده است . در این منطقه، ساختمان های استثنایی آوانگارد توسط کار آنتونی گوودی الهام گرفته شده و در اواخر قرن 19 و اوایل قرن بیستم ساخته شد. خیایان اصلی از طریق  Passeig de Gràcia است . یک موزه واقعی در فضای باز، Quadrat d’Or محیطی شگفت انگیز و لذت بخش را هر مرحله ارائه می دهد.بازدید کنندگان جزییات جالب در مورد هنر سرامیک، شیشه های رنگ آمیزی، سنگ های قیمتی، املاک و تزئینات، موزاییک و مجسمه ها را یاد می گیرند .


 10 .موزه de Zoologia بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

موزو د زولوژی (موزه زیستگاه) در پارک de la Ciutadella  در یک ساختمان الهام گرفته از Moorish برای نمایشگاه جهانی 1888 ساخته شده است. به دلیل سه برج، این ساختمان به عنوان کاستل دالز Tres Dragons (قلعه سه اژدها) مشهور است. مجموعه گسترده نمایشگاه های مختلف گونه های حیوانی شامل حشرات، قارچ ها، ماهی ها، خزندگان، دوزیستان، پرندگان، پستانداران و حتی اسکلت یک ماموت را نمایش می دهد. تخم مرغ پرندگان و مجموعه های پوسته ای به ویژه جالب توجه هستند. تمام مجموعه ها برای اهداف پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

آدرس: Passeig Picasso, Parc de la Ciutadella, Barcelona


11. موزه Blau (موزه علوم زمین) بارسلونا

جاذبه ها و دیدنی های بارسلونا

در پارک Forum در نزدیکی دریا و رود Besòs، موزه Blau در یک ساختمان مدرن براق در سال 2004 ساخته شده است. بازدید کنندگان در دنیای جذاب زیست شناسی و زمین شناسی غوطه ور می شوند در حالی که کاوش در نمایشگاه گسترده است. موزه در فضای 1000 متر مربع در مورد منشاء زندگی روی زمین آموزش می دهد. بخش زمین نشان دهنده تنوع سنگ ها، مواد معدنی، میکروب ها و جلبک های موجود در سیاره ما است. بخش تکامل انواع مختلفی را نشان می دهد که در طول زمان تکامل یافته اند. نمایشگاه های موقت در موضوعات مختلف در طول سال برگزار می شود.
آدرس : 4 – 5 Plaza Leonardo da Vinci, Parque del Fòrum, Barcelona

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 9

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .